2026-08-15, 16:36
Medlem
Silltunnas avatar
Minns att jag för några år sedan läste en intervju med ”porrstjärnan” Veronica Moser, som tillbringade flera decennier med att äta bajs ifrån mängder av män och kvinnor. I intervjun deklarerade hon att hon aldrig blivit sjuk av detta, samt att hon heller aldrig varit sjuk under sitt vuxna liv. Hon hävdade att hennes immunförsvar var såpass härdat av bajsätandet att diverse bakterier och virus inte längre bet på henne. Kan det ligga nåt i detta?
Citera
2026-08-15, 16:42
Medlem
Självklart du hör ju va hon säger! Börja du oxå så får du ju se om de stämmer!
Citera
2026-08-15, 16:43
Avstängd
Vänta bara tills hennes immunförsvar går ner så börjar dom attackera henne
Citera
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Minns att jag för några år sedan läste en intervju med ”porrstjärnan” Veronica Moser, som tillbringade flera decennier med att äta bajs ifrån mängder av män och kvinnor. I intervjun deklarerade hon att hon aldrig blivit sjuk av detta, samt att hon heller aldrig varit sjuk under sitt vuxna liv. Hon hävdade att hennes immunförsvar var såpass härdat av bajsätandet att diverse bakterier och virus inte längre bet på henne. Kan det ligga nåt i detta?

Bakterier från avföring är en välkänd källa till sjukdom, min rekommendation är att du inte börjar äta fekalier. Veronica Moser är inte tillförlitlig som sanningsvittne.
Citera
Medlem
StoreSvartes avatar
Det är bra för immunförsvaret att inte var allt för petig med bakterier. Att bita på naglarna t.ex. skulle jag säga faktiskt är bra för immunförsvaret. Men att äta bajs är verkligen att gå för långt.

En liten varning till er alla som funderar på att göra en bildsökning på hennes namn.
Citera
2026-08-15, 16:45
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Vänta bara tills hennes immunförsvar går ner så börjar dom attackera henne

Hon är död.
Citera
2026-08-15, 16:46
Medlem
Där fick jag lite spya i munnen.

Du får prova vet ja.
Citera
2026-08-15, 16:47
Avstängd
Citat:
Hon är död.
Tror du hon äter Guds bajs där uppe?

Må hon vila i dynga, amen.
Citera
2026-08-15, 16:50
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Tror du hon äter Guds bajs där uppe?

Må hon vila i dynga, amen.

Det tror jag nog.
Tydligen dog hon av en stroke.
Citera
2026-08-15, 16:52
Avstängd
Citat:
Det tror jag nog.
Tydligen dog hon av en stroke.
Kanske inte så hälsosamt att äta bajs stroganoff 🤔
Citera
2026-08-15, 16:57
Medlem
Men sjukvården har ju börjat med att transplantera fekalier in i människors tarmar för att komplettera bakteriestammen hos mottagarna av fekalierna så helt fel ute är hon kanske inte. Men att oralt tugga i sig fekalier kanske är att överdriva det hela.. Det bör nog ske under mera kontrollerade former.
Citera
2026-08-15, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Bakterier från avföring är en välkänd källa till sjukdom, min rekommendation är att du inte börjar äta fekalier. Veronica Moser är inte tillförlitlig som sanningsvittne.
Du menar att hon bara pratar skit när hon säger det?

Studier har visat att det är bra för nyföddas immunförsvar och tarmbakterieflora, att de penslas lite i ansiktet med lite av moderns avföring, efter att ha fötts genom kejsarsnitt, då de inte får i sig bakterierna som vid en normal vaginal födsel då modern bajsar på sig när hon föder. Vet inte om det stämmer.

Men jag har läst att naturfolksstammar i Afrika blandar lite av moderns avföring i mjölken de ger små barn, då det ska vara bra för immunförsvaret.

Sen var det väl en trend för att par år sedan med fekalie-transplantation. Det skulle ge tjocka kvinnor en bättre bakterieflora om de transplanterade fekalier från en smal kvinna rakt upp i röven med en typ turkey baster. Skulle visst få dem att gå ner i vikt.

Urinterapi är ju en tusentals år gammal grej också.

Vet dock inte om nåt av det där funkar. Jag gillar bara att dricka kiss och äta bajs... Sen vore det ju en bonus om det hjälpte med mer än att släcka törsten och mätta magen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in