2026-08-15, 17:04
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Det finns ju restauranger som serverar mat i toalettstolar.
Är det fortfarande en grej?
Citera
2026-08-15, 17:14
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Det finns ju restauranger som serverar mat i toalettstolar.
Är det fortfarande en grej?

Vilka resturanger gör det och hur ser det upplägget ut?
Citera
2026-08-15, 17:17
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Vilka resturanger gör det och hur ser det upplägget ut?
Sök toilet Restaurant på youtube.
Hur osmakligt som helst.
Säger något om hur folk ser på ämnet.

Sen ska vi komma ihåg dom där populära kuddarna i form av bajs.
Citera
2026-08-15, 17:20
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Sök toilet Restaurant på youtube.
Hur osmakligt som helst.
Säger något om hur folk ser på ämnet.

Sen ska vi komma ihåg dom där populära kuddarna i form av bajs.

Jo, man ska nog inte underskatta bajs…
Citera
2026-08-15, 17:26
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Jo, man ska nog inte underskatta bajs…
Det kan vara något att diskutera faktiskt.

När det kommer till satanism, så är eventuellt ätande av bajs en grej.
Såg det på någon gammal film.
Citera
2026-08-15, 17:26
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Du menar att hon bara pratar skit när hon säger det?

Studier har visat att det är bra för nyföddas immunförsvar och tarmbakterieflora, att de penslas lite i ansiktet med lite av moderns avföring, efter att ha fötts genom kejsarsnitt, då de inte får i sig bakterierna som vid en normal vaginal födsel då modern bajsar på sig när hon föder. Vet inte om det stämmer.

Men jag har läst att naturfolksstammar i Afrika blandar lite av moderns avföring i mjölken de ger små barn, då det ska vara bra för immunförsvaret.

Sen var det väl en trend för att par år sedan med fekalie-transplantation. Det skulle ge tjocka kvinnor en bättre bakterieflora om de transplanterade fekalier från en smal kvinna rakt upp i röven med en typ turkey baster. Skulle visst få dem att gå ner i vikt.

Urinterapi är ju en tusentals år gammal grej också.

Vet dock inte om nåt av det där funkar. Jag gillar bara att dricka kiss och äta bajs... Sen vore det ju en bonus om det hjälpte med mer än att släcka törsten och mätta magen.

Att svältande afrikanerna äter bajs är väl bara för att dryga ut maten och göra de torra pinnar de äter lite mjukare och mindre sticksiga mot gommen? Kanske är det även en önskan om “hellre i alla fall någon smak och doft, än inget alls” som man har som ledstjärna i det afrikanska köket?

Fekalie-transplantation fungerar mycket väl vid vissa sjukdomstillstånd vad jag förstår. Men fekalierna måste då föras djupt in i tvåan, där de sedan får fäste och förökar sig. Tar man in det via munnen så dör bakterierna innan de kommit vidare till tarmen.

Hur går du till väga när du äter ditt bajs? Serveras i bröd, eller som små dessert-klickar på en assiett?
Citera
2026-08-15, 18:03
Medlem
Zeusminhunds avatar
Nej men ta och prova!
Citera
2026-08-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Att svältande afrikanerna äter bajs är väl bara för att dryga ut maten och göra de torra pinnar de äter lite mjukare och mindre sticksiga mot gommen? Kanske är det även en önskan om “hellre i alla fall någon smak och doft, än inget alls” som man har som ledstjärna i det afrikanska köket?

Fekalie-transplantation fungerar mycket väl vid vissa sjukdomstillstånd vad jag förstår. Men fekalierna måste då föras djupt in i tvåan, där de sedan får fäste och förökar sig. Tar man in det via munnen så dör bakterierna innan de kommit vidare till tarmen.

Hur går du till väga när du äter ditt bajs? Serveras i bröd, eller som små dessert-klickar på en assiett?
Oftast äter jag som bajskorv med bröd och senap, om min gimp är hård i magen.

Men även ibland drinkar och cock-tails om det är löst och jag blandar med lite sparrispiss; typ en French Kiss med konkelbär. Det är nice bajs, som jag brukar skrocka om...
Citera
2026-08-15, 18:16
Medlem
Queutards avatar
Det man inte dör av blir man starkare av. Fråga alla indier som växt upp med stora fält av avföring i byn. De som överlevde, vill säga.
Citera
2026-08-15, 18:20
Medlem
Dr.Alhamdulillahs avatar
Citat:
Hon är död.

Se där! Var det för bajsen?
Citera
2026-08-15, 18:44
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Man kan väl ge krogragg oralsex utan att behöva bli bokstavlig och äcklig?
Citera
2026-08-15, 18:58
Medlem
.
Senast redigerad av rawjudge 2026-08-15 kl. 19:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in