2026-08-15, 15:33
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
IRL blir kvinnor "bedömda av män". Precis som män blir "bedömda av kvinnor". Det hör väl mer till "attraktions-dansen"? Och finns inget där som folk behöver ha komplex över. Samtliga djurarter pysslar med sådant. Det är så vi finner den vi sedan blir ihop med, ligger med, får barn med osv. Har svårt att tro att någon har komplex över detta naturliga förlopp som båda könen hänger sig åt. Och du tycks ha mer komplex för detta naturliga förlopp än vad jag har. Jag har familj och har alltså deltagit i "bedömnings-dansen". Du åker utomlands och köper sex, där du slipper bli "bedömd"- Klura på det ett tag, du.
Men du verkar angelägen om att män ska gilla äldre kvinnor, och du vill tala om för dem vad som är sexigt.

Kvinnor älskar mig! Titta på min profilbild
Citera
2026-08-15, 15:55
Medlem
Citat:
Nope. Fertiliteten är som högst mellan 20-25 och brösten är färdigvuxna vid 20 årsåldern i regel.

Och varför ska en man gå och sukta efter en mentalt omogen 16-åring, som inte får bestämma över sig själv, som i många fall fortfarande går på högstadiet (om hon är född tidigt på året så går hon närmre en halv termin i högstadiet), inte är färdigutvecklad, innebär riskgravidtet om hon skulle bli gravid etc. etc. etc. etc. När han kan sukta efter 20-29 åringar som är färdigutvecklade fysiskt, mentalt mer mogna än 16-åringar, får bestämma över sig själva, har gått ur gymnasiet, är i den bästa tiden för barnalstrande osv. osv. osv. osv.

Endast hebifiler hyllar 16-åringar som sexobjekt och påstår att "20-åringar lever på lånad tid".

Betänk detta en stund och inse att jag har rätt.

Och en normal gubbe på 50+ kommer givetvis föredra en sexig och snygg och mentalt mogen jämnårig kvinna framför en mentalt omogen 16-åring. Även om han också givetvis kan tänka sig sexiga och vackra kvinnor på 20+, 30+, 40+. Betänk också det en stund.

Nej du har FEL.

1. Det heter hebefiler, inte "hebifiler".

2. Hebefiler tänder på personer i åldrar 11-14, eller som ser ut att vara 11-14. Det är INTE hebefili att tända på 16-åringar eller någon som ser ut som 16.

Hur förbannat svårt ska det vara för dig att få in detta i din hjärna?
Citera
2026-08-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Det är inte så det funkar. Att man låter bli är ett socialt och moraliskt ställningstagande. Om jag har en dotter som är välutvecklad 16 åring så skulle jag jaga bort vuxna män med ett spett. Därför låtar jag också själv bli. Det sociala stigmat behöver jag kanske inte förklara... Eller?

No offense men en 16 åring är inte mycket annorlunda att samtala med än med dig. Män tar sällan kvinnor på allvar. Sa länge personen inte ar ett retard så är det en sekundär faktor. Många kvinnor är fortfarande 15 år mentalt när de är 30.

Och varför skulle du jaga bort vuxna män med spett som försöker få till det med din 16-åriga dotter, men inte jaga bort vuxna män som försöker få till det med din 20+ dotter? Det är däri du har svaret: för att du vet instinktivt att hon är vuxen när hon är 20+ och ett barn som fortfarande behöver sin pappa när hon är 16. Och detta instinktiva har normala män även koll på när det rör andra mäns 16-åriga döttrar. Man vet instinktivt att hon inte är färdigutvecklad och att hon fortsatt är i visst beroende av sina föräldrar. och då är det inte attraktivt längre, även om det kunde vara det initialt innan man visste att hon var 16 och inte 20. Endast hebefiler har en skruv lös och tänder mer på att hon är underårig. De har en annan sorts sjuklig "instinkt" än vad normala män har.

Hahaha!
Hade du träffat mitt 16-åriga jag och mitt nuvarande jag, så hade du skamset tagit tillbaka det där dumma påståendet! Som 16-åring var jag vääääldigt omogen. I hur jag tänkte, resonerade etc.
Jag ger dig några exempel:

1. Som 16-åring var jag vänster, otroligt extremt åt vänster. Fullfjädrad antirasist som tyckte att vi skulle "ta hit alla som behöver". Idag är jag vänster i välfärdsfrågor fortsatt, men hade gärna sett ett samarbete mellan tex. sossarna och SD i migrations/integrationsfrågan. mitt 16-åriga jag hade chockats svårt av detta och rasist-anklagelserna hade haglat! Nog fan blir man mer nyanserad i sitt tänkande med åldern! Då hade jag röstat på vänsterpartiet. Nu röstar jag blankt.

2. Som 16-åring tyckte jag det var jättekul att bli full. Nu dricker jag mig aldrig full och tycker att det är ren dynga att vara det. Mitt 16-åriga jag hade tyckt att jag är en "tråkmåns".

3. Som 16-åring trodde jag att killar och tjejer som låg med många, fick hög status och att det var allmänt vedertaget. Nu vet jag att det är olika: vissa anser att tjejer får låg status av det, vissa bryr sig inte osv. Mer nyanserat tänk där.

4. Som 16-åring blev jag ihop för "så skulle det ju vara", normen var ju att ha en kille/tjej. Inte för att jag ville. Nu är jag ihop med min nuvarande partner för att jag vill och älskar min partner genuint! Mognat till mig helt enkelt. Går inte efter normer, utan efter vad jag själv vill.

5. Som 16-åring visste jag inte vem jag själv var. Sökte fortfarande min identitet. Vilket givetvis märktes för min omgivning! I både klädval/stil (som varierade) och hur jag uttryckte mig vid samtal. Nu har jag ypperligt god självkännedom och vet absolut vem jag själv är! Grundad med båda fötterna på jorden.

6. Som 16-åring kände jag mig för omogen för sex, men hade det ändå med min dåvarande partner "för det skulle man ju ha" - återigen: följde normen. Inte min egen vilja. Numera älskar jag sex och har det för mitt och min partners höga nöjes skull!

7. Som 16-åring trodde jag att jag var cool om jag läste vissa böcker, såg vissa filmer, lyssnade på viss musik. Och cool inför sina vänner var ju otroligt viktigt att vara! Numera skiter jag fullständigt i att vara cool, totalt jädra oviktigt. Jag läser vad jag vill, ser på vad jag vill, lyssnar på vad jag vill. För att jag vill! Bryr mig inte om andras åsikter om det! Mina vänner får ta mig för den jag är!

8. Som 16-åring hoppades och trodde jag på utopier och var extremt naiv. Nu vet jag att utopier är just utopier och är inte naiv.

9. Som 16-åring hade jag komplex för delar av min kropp. Nu fattar jag inte varför, jag var ju perfekt som 16-åring! och numera har jag inga komplex för min kropp. Den duger som den är. Och jag kommer säkert tycka att den är fin när jag ser tillbaka på den när jag är 90+.

Hade du pratat med både mig och mitt 16-åriga jag, så hade du märkt med råge att mitt nuvarande jag är betydligt mer mentalt mogen och nyanserad än vad mitt 16-åriga jag var. Och jag tror inte att du hade stått ut med mitt 16-åriga jag, ärligt talat. Själv hade jag både irriterats över mitt 16-åriga jag och samtidigt ömmat för det och tänkt "såja, lilla vän, du kommer fatta bättre en vacker dag!".

Den enda jag och mitt 16-åriga jag verkligen har gemensamt fortfarande är utseendet. Visst, det har åldrats. Men jag är mig ändå väldigt lik. Håret, ögonen, dragen, näsan... Gångstilen.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-15 kl. 16:04.
Citera
2026-08-15, 16:02
Medlem
448s avatar
Citat:
Men du verkar angelägen om att män ska gilla äldre kvinnor, och du vill tala om för dem vad som är sexigt.

Kvinnor älskar mig! Titta på min profilbild

Denna här kärringen är ett klimakteriestolpskott - i trådar har hon b.l.a skrivit att varken kvinnor eller flickor raggar på män.

Det är fantasier från oss perversa män som vill snuska med dom 🤣

Sen sitter hon med sin parhäst Redrum i andra trådar o påstår att vi snygga modellhunks fantiserar om fjortisflickor o vi är pedofiler/hebefiler trots att det är dom som är ute efter oss som popstjärnor.Var bara 20 minuter sen en sån blev knallröd i plytet när hpm såg mig när hon åt me farsan

Tomatkungen hör hemma på ett mentalsjukhus

Ingen ide o slösa tid , öppna en bira o titta på tv
Citera
2026-08-15, 16:04
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Och varför skulle du jaga bort vuxna män med spett som försöker få till det med din 16-åriga dotter, men inte jaga bort vuxna män som försöker få till det med din 20+ dotter? Det är däri du har svaret: för att du vet instinktivt att hon är vuxen när hon är 20+ och ett barn som fortfarande behöver sin pappa när hon är 16. Och detta instinktiva har normala män även koll på när det rör andra mäns 16-åriga döttrar. Man vet instinktivt att hon inte är färdigutvecklad och att hon fortsatt är i visst beroende av sina föräldrar. och då är det inte attraktivt längre, även om det kunde vara det initialt innan man visste att hon var 16 och inte 20. Endast hebefiler har en skruv lös och tänder mer på att hon är underårig. De har en annan sorts sjuklig "instinkt" än vad normala män har.

Hahaha!
Hade du träffat mitt 16-åriga jag och mitt nuvarande jag, så hade du skamset tagit tillbaka det där dumma påståendet! Som 16-åring var jag vääääldigt omogen. I hur jag tänkte, resonerade etc.

1. Som 16-åring var jag vänster, otroligt extremt åt vänster. Fullfjädrad antirasist som tyckte att vi skulle "ta hit alla som behöver". Idag är jag vänster i välfärdsfrågor fortsatt, men hade gärna sett ett samarbete mellan tex. sossarna och SD i migrations/integrationsfrågan. mitt 16-åriga jag hade chockats svårt av detta och rasist-anklagelserna hade haglat! Nog fan blir man mer nyanserad i sitt tänkande med åldern! Då hade jag röstat på vänsterpartiet. Nu röstar jag blankt.

2. Som 16-åring tyckte jag det var jättekul att bli full. Nu dricker jag mig aldrig full och tycker att det är ren dynga att vara det. Mitt 16-åriga jag hade tyckt att jag är en "tråkmåns".

3. Som 16-åring trodde jag att killar och tjejer som låg med många, fick hög status och att det var allmänt vedertaget. Nu vet jag att det är olika: vissa anser att tjejer får låg status av det, vissa bryr sig inte osv. Mer nyanserat tänk där.

4. Som 16-åring blev jag ihop för "så skulle det ju vara", normen var ju att ha en kille/tjej. Inte för att jag ville. Nu är jag ihop med min nuvarande partner för att jag vill och älskar min partner genuint! Mognat till mig helt enkelt. Går inte efter normer, utan efter vad jag själv vill.

5. Som 16-åring visste jag inte vem jag själv var. Sökte fortfarande min identitet. Nu har jag ypperligt god självkännedom och vet absolut vem jag själv är!

6. Som 16-åring kände jag mig för omogen för sex, men hade det ändå med min dåvarande partner "för det skulle man ju ha" - återigen: följde normen. Inte min egen vilja. Numera älskar jag sex och har det för mitt och min partners höga nöjes skull!

7. Som 16-åring trodde jag att jag var cool om jag läste vissa böcker, såg vissa filmer, lyssnade på viss musik. Och cool inför sina vänner var ju otroligt viktigt att vara! Numera skiter jag fullständigt i att vara cool, totalt jädra oviktigt. Jag läser vad jag vill, ser på vad jag vill, lyssnar på vad jag vill. För att jag vill! Bryr mig inte om andras åsikter om det! Mina vänner får ta mig för den jag är!

8. Som 16-åring hoppades och trodde jag på utopier och var extremt naiv. Nu vet jag att utopier är just utopier och är inte naiv.

Hade du pratat med både mig och mitt 16-åriga jag, så hade du märkt med råge att mitt nuvarande jag är betydligt mer mentalt mogen och nyanserad än vad mitt 16-åriga jag var. Och jag tror inte att du hade stått ut med mitt 16-åriga jag, ärligt talat. Själv hade jag både irriterats över mitt 16-åriga jag och samtidigt ömmat för det och tänkt "såja, lilla vän, du kommer fatta bättre en vacker dag!".

Den enda jag och mitt 16-åriga jag verkligen har gemensamt fortfarande är utseendet. Visst, det har åldrats. Men jag är mig ändå väldigt lik. Håret, ögonen, dragen, näsan... Gångstilen.
För att om min dotter blir gravid måste jag hantera det. Jag vill inte ha en gravid dotter och sen en bastard att ta hand om.
En annan aspekt är att hon ska fokusera på skolan och andra aktiviteter i den åldern. Inte springa efter män. Du kan få tro att din lilla sissy du har där hemma inte sneglar lite på teens, jag struntar i det.

Resten av ditt inlägg tänker jag inte bemöta och det demonstrerar lite hur det egentligen står till med vuxna kvinnors mentala mognad. Du verkar också tycka att du är en "smart" kvinna. Tänk då hur dumma kvinnor är.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-15 kl. 16:43.
Citera
2026-08-15, 16:04
Medlem
Citat:
Ja, det som jag kallar för initial attraktion. Och där är det klart att du kan attraheras av:
1. en smått kurvig 16-åring
2. en man som är trovärdigt utklädd till kvinna
3. en 80-årig kvinna som ser ut som 20 år bakifrån
4. en gravt lågbegåvad men vacker 24-åring.

Men när du sedan ska prata med vederbörande, så kommer attraktionen sjunka bort (om du är normal) när du märker:
1. Det är en mentalt omogen 16-åring med barnsliga drag i ansiktet du pratar med. Vars föräldrar fortfarande bestämmer över henne och hon går i 9:an på högstadiet.
2. Det är en man.
3. Det är en 80-åring.
4. Det är en gravt lågbegåvad person.

Den initiala attraktionen dalar när du märker at hon bara är 16 år. Eftersom du är normal (vad gäller detta iaf).

Men för en hebefil så försvinner inte attraktionen. Han bir mer kåt när han fattar att han har med en underårig att göra. Och vill gärna se henne naken och hennes kropp som fortsatt är under utveckling.

1. Fel. Du är kvinna så du ska inte uttala dig om mäns sexualitet. En 16-åring kan absolut både se ut och låta som en vuxen. Men du vill få det till att så fort en 16-åring öppnar munnen kommer hon låta som ett litet barn som inte kan säga R. Men så är det givetvis inte. Dessutom finns det en jävla massa vuxna kvinnor i alla åldrar som är mentalt omogna också.

2. Är det en man så finns ingen initial attraktion.

3. Det finns inga 80-åriga kvinnor som ser ut som 20 bakifrån.

4. Det finns inga gravt lågbegåvade vackra kvinnor.

Urusla exempel du drar upp. Inte jämförbart överhuvudtaget.

Och nej, attraktion för 16-åringar är inte hebefili. Läs på.
Citera
2026-08-15, 16:08
Medlem
Citat:
För att om min dotter blir gravid måste jag hantera det. Jag vill inte ha en gravid dotter och sen en bastard att ta hand om.
En annan aspekt är att hon ska fokusera på skolan och andra aktiviteter i den åldern. Inte springa efter män. Du kan få tro att din lilla sissy du har där hemma inte sneglar lite på teens, jag struntar i det.

Resten av ditt inlägg tänker jag inte bemöta och det demonstrerar lite hur det egentligen står till med vuxna kvinnors mentala mognad.

Nej, du måste inte hantera det. Hon är ju 16 år och vuxen enligt hebefiler. Som vuxen får hon hantera graviditeten och skolgången själv. (Obs: retorik).

Du vet inte hur du ska bemöta det, är sanningen. Jag visar ju hur osäker, vilsen och identitetssökande en 16-åring är. Men som närmre 50 är man inte det. Man är varken osäker, vilsen eller identitetssökande. Utan vet vem man själv är, grundad i det. Jädra stor skillnad. Och det et du. Men du kan inte bemöta detta faktum utan att ta tillbaka din ogenomtänkta kommentar om att vuxna är likadana mentalt som 16-åringar.
Citera
2026-08-15, 16:09
Medlem
Citat:

Hahaha!

5. Som 16-åring visste jag inte vem jag själv var. Sökte fortfarande min identitet. Vilket givetvis märktes för min omgivning! I både klädval/stil (som varierade) och hur jag uttryckte mig vid samtal. Nu har jag ypperligt god självkännedom och vet absolut vem jag själv är! Grundad med båda fötterna på jorden.

9. Som 16-åring hade jag komplex för delar av min kropp. Nu fattar jag inte varför, jag var ju perfekt som 16-åring! och numera har jag inga komplex för min kropp. Den duger som den är. Och jag kommer säkert tycka att den är fin när jag ser tillbaka på den när jag är 90+.

Du är fortfarande väldigt omogen.

Och barnsligt naiv.

Men visst, om du är så här omogen vid 50 så kanske du framstod som en 4-åring mentalt när du var 16. Det gäller dock inte för de flesta 16-åringar. De är i regel inte som efterblivna dagisbarn som inte kan säga R. Även om du kanske var det i den åldern.
Citera
2026-08-15, 16:11
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Nej, du måste inte hantera det. Hon är ju 16 år och vuxen enligt hebefiler. Som vuxen får hon hantera graviditeten och skolgången själv. (Obs: retorik).

Du vet inte hur du ska bemöta det, är sanningen. Jag visar ju hur osäker, vilsen och identitetssökande en 16-åring är. Men som närmre 50 är man inte det. Man är varken osäker, vilsen eller identitetssökande. Utan vet vem man själv är, grundad i det. Jädra stor skillnad. Och det et du. Men du kan inte bemöta detta faktum utan att ta tillbaka din ogenomtänkta kommentar om att vuxna är likadana mentalt som 16-åringar.
I verkligheten får jag betala för och sannolikt också byta blöjor på barnet. Men det förstår du, duktigt.

Du är nog både osäker och vilsen jämfört med en vuxen man.
Citera
2026-08-15, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej du har FEL.

1. Det heter hebefiler, inte "hebifiler".

2. Hebefiler tänder på personer i åldrar 11-14, eller som ser ut att vara 11-14. Det är INTE hebefili att tända på 16-åringar eller någon som ser ut som 16.

Hur förbannat svårt ska det vara för dig att få in detta i din hjärna?

Kära du. Att generellt påstå att män "tänder på 16-åringar". Är ju att påstå att män tänder på 16-åringar oavsett om de ser ut som 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 eller 20. Eftersom spannet är så stort. Vissa 16-åringar kommer se ut som 12, andra som 16 (vilket är omoget även det), vissa som 20.
Och det är endast hebefiler som tänder på 16-ringar, oavsett hur de ser ut.

Att säga att normala män tänder på de som är 20+ innefattar ju även att normala män kan känna initial attraktion för en 16-åring som ser ut som 20+.

Blev det tydligare så för dig?

Och skriver man att "20-åringar lever på lånad tid" så är man solklar hebefil!
Citera
2026-08-15, 16:23
Medlem
Citat:
I verkligheten får jag betala för och sannolikt också byta blöjor på barnet. Men det förstår du, duktigt.

Du är nog både osäker och vilsen jämfört med en vuxen man.

Enligt hebefilerna så är ju 16-åringar vuxna. Vuxna kan klara sådant själva. Så nej, du kommer inte behöva lyfta ett finger om din 16-åriga dotter får barn (obs: återigen retorik för att hebefilerna ska fatta hur skeva de är i skallen som vil sätta på 16-åringar och påstår att de är vuxna).

Jag kanske är en man, det vet du för det första inte.
Och för det andra så skiter jag i vem av mig och någon annan som är "mest/minst osäker och vilsen". Jag jämför mig inte med andra. Total jädra ointressant ju! Jag är den jag är och är nöjd med det. Står för det. Som den vuxna person jag är. Mitt mentalt omogna 16-åriga jag däremot, där var det ju ett jämförande!

16-åringar som ser ut som 20 må vara initialt attraktiva. Men när de öppnar munnen och pratar kommer du märka att de är mentalt omogna. Så är det.
Citera
2026-08-15, 16:30
Medlem
Citat:
Kära du. Att generellt påstå att män "tänder på 16-åringar". Är ju att påstå att män tänder på 16-åringar oavsett om de ser ut som 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 eller 20. Eftersom spannet är så stort. Vissa 16-åringar kommer se ut som 12, andra som 16 (vilket är omoget även det), vissa som 20.
Och det är endast hebefiler som tänder på 16-ringar, oavsett hur de ser ut.

Nej, att påstå att män generellt tänder på 16-åringar är att påstå att män tänder på 16-åringar som ser ut som 16. Skärp dig.

Citat:
Att säga att normala män tänder på de som är 20+ innefattar ju även att normala män kan känna initial attraktion för en 16-åring som ser ut som 20+.

Normala män tänder även på 16-åringar som ser ut som 16, 17-åringar som ser ut som 17, 18-åringar som ser ut som 18, 19-åringar som ser ut som 19. Eller 16 som ser ut som 19, 18 som ser ut som 16 osv.

Att säga 20+ innefattar även 100-åringar. Och det tänder normala män inte på. Mellan ca 15-40 är det normala spannet. Då är det bättre och mer korrekt att säga 15-40 än 20+.

Citat:
Och skriver man att "20-åringar lever på lånad tid" så är man solklar hebefil!

Nej så är det verkligen inte. En solklar hebefil är en person som tänder på och föredrar barn mellan 11-14, eller som ser ut som 11-14. Det är definitionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in