2026-08-15, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Sure honey.

Vi pratar inte om mental mognad här. Hjärnan utvecklas ju tills man är 25-30 år och många förblir barn mentalt. Ja det finns 16 åringar som ser omogna ut. Men generellt är kvinnor ganska utvecklade vid 16+. Fysiskt, get it? Inte ens jag som man har utvecklats särskilt mycket sen dess. Lite mer skägg och hår på kroppen men jag var färdigväxt mer eller mindre vid 16-17. Vid 12 hade jag knappt hår på pungen.

Alla som inte är mentala krymplingar fattar det. Det är bara du som missförstår hela ämnet.

Du hävdar att att om man finner låt oss säga en 16 åring fysiskt attraktiv är man nån slags sexuell avvikare.

Det är tvärtom så att om man finner specifikt tanter 50+ fysiskt attraktiva så är man avvikande i sin sexualitet. Heterosexuella män finner i regel fertila kvinnor attraktiva. Man behöver inte lägga nån värdering i det, bara ett konstaterande av fakta. Nu är vi färdiga med diskussionen.

Heterosexuella män oavsett egen ålder, finner i regel fullvuxna sexiga och vackra kvinnor på 20+ attraktiva. Och finner fula, osexiga kvinnor oattraktiva. Svårare än så är det inte.

En 16-åring är inte fullvuxen, hon har några år kvar innan hon blir det. Att som 50-årig gubbe vilja ha sex med henne, är därmed avvikande. Då är det faktiskt mer naturligt om gubben vill ha sex med en fullvuxen, sexig och vacker kvinna som är kring hans egen ålder (typ 45-55). Men 50-åriga gubben kan givetvis lika gärna tända på fullvuxna sexiga och vackra kvinnor mellan 20-44.

Med fullvuxen menar jag är att kvinnan är kroppsligt färdigutvecklad. Dvs.: reproduktionsorganen är färdigutvecklade, formerna har satt sig, tonårshullet har försvunnit. Dragen är mer vuxna. Vilket sker vid 20.

En 20 åring är också mer mentalt mogen än vad en 16 åring är.
Det är skillnad på någon som går i 9:an på högstadiet/1:a-2:a året på gymnasiet (vilket 16-åringar gör). Och på en som har gått ur gymnasiet och börjat jobba eller plugga på universitet (vilket en 20-åring i regel har).

En gubbe föredrar givetvis en kvinna som får bestämma över sig själv(för att hon är myndig och 20+) än en mentalt omogen 16-åring vars föräldrar fortsatt bestämmer över henne.

Endast hebefiler går igång på den generella omognaden hos en 16-åring. Och föredra det framför en 20+ kvinna.
Citera
2026-08-15, 12:30
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Heterosexuella män oavsett egen ålder, finner i regel fullvuxna sexiga och vackra kvinnor på 20+ attraktiva. Och finner fula, osexiga kvinnor oattraktiva. Svårare än så är det inte.

En 16-åring är inte fullvuxen, hon har några år kvar innan hon blir det. Att som 50-årig gubbe vilja ha sex med henne, är därmed avvikande. Då är det faktiskt mer naturligt om gubben vill ha sex med en fullvuxen, sexig och vacker kvinna som är kring hans egen ålder (typ 45-55). Men 50-åriga gubben kan givetvis lika gärna tända på fullvuxna sexiga och vackra kvinnor mellan 20-44.

Med fullvuxen menar jag är att kvinnan är kroppsligt färdigutvecklad. Dvs.: reproduktionsorganen är färdigutvecklade, formerna har satt sig, tonårshullet har försvunnit. Dragen är mer vuxna. Vilket sker vid 20.

En 20 åring är också mer mentalt mogen än vad en 16 åring är.
Det är skillnad på någon som går i 9:an på högstadiet/1:a-2:a året på gymnasiet (vilket 16-åringar gör). Och på en som har gått ur gymnasiet och börjat jobba eller plugga på universitet (vilket en 20-åring i regel har).

En gubbe föredrar givetvis en kvinna som får bestämma över sig själv(för att hon är myndig och 20+) än en mentalt omogen 16-åring vars föräldrar fortsatt bestämmer över henne.

Endast hebefiler går igång på den generella omognaden hos en 16-åring. Och föredra det framför en 20+ kvinna.
20 + är fertil ålder. 30+ också. 50 + sällan.

Du är ju helt retarded. Jag sa att vid 16+ kan man vara i princip fullt utvecklad fysiskt. Gudfadern exemplet kan stå som poster för det. Ja man föredrar det i alla fall av verkliga relationer men vi pratar om bara ren fysiskt attraktion. Du ser något och reagerar på det, det är en ren reflex. Jag har inte heller sagt att män föredrar 16 åringar specifikt.
Senast redigerad av Negerhanen 2026-08-15 kl. 12:35.
Citera
2026-08-15, 12:35
Medlem
Citat:
Men varför fultolkar du det jag skriver för?
Läs nu noga:

Fel. Om en vacker och sexig hona visar sig vara ett omoget barn i skallen eller rentav en utklädd man. Så dalar lusten för henne, hos normala män. när du skriver att det inte är så, verkar det som du aldrig har varit med om detta.

Eftersom vissa 12-åringar ser ut som 16, så är 12-åringars utseenden att kunna se ut som 10-16 åringar. Fattar du inte det? Att tända på någon som inte ser vuxen ut (vilket man inte gör i ansiktet som 12-åring, men kan se ut som 16 i kroppen) är att vara hebefil.

Återigen, normala män vill inte ligga med mentalt omogna barn. även om det mentalt omogna barnet skulle ha bröst och former. Precis som heterosexuella män inte vill ligga med en man, som är övertygande utklädd till kvinna. Heterosexuella män kan initialt tända på någon som ser ut som en vacker, sexig, vuxen kvinna. Men om det visar sig att det är en utklädd man eller ett mentalt omoget barn eller en gravt lågbegåvad person, så faller den lusten. Det är det normala.

Du missade att läsa detta (som jag också skrev i inlägget till Anders) där punkt 4 förklaras utförligt:

Att tända på någon som ser ut som 16 är inte hebefili. Punkt.

Och du är kvinna så du ska inte uttala dig om mäns sexuella lust.
Citera
2026-08-15, 12:39
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte fel i mina påståenden. Då är det väl din läsförståelse som felar.

Jo det har du. Det är din allmänna förståelse som felar.
Citera
2026-08-15, 12:47
Medlem
Citat:

Du är ju helt retarded. Jag sa att vid 16+ kan man vara i princip fullt utvecklad fysiskt. Gudfadern exemplet kan stå som poster för det. Ja man föredrar det i alla fall av verkliga relationer men vi pratar om bara ren fysiskt attraktion. Du ser något och reagerar på det, det är en ren reflex. Jag har inte heller sagt att män föredrar 16 åringar specifikt.

Guppen på 50 kommer givetvis attraheras av en sexig och vacker 50-årig tant, med former. Precis som han kommer attraheras av en sexig och vacker 20+ eller en sexig och vacker 30+ eller en snygg och vacker 40+. Kvinnor i fertil ålder behöver i övrigt inte alls vara fertila, så det är inte deras fertilitet som drar männen till dem. Utan hur de ser ut. En vacker, sexig kvinna med former kommer dra till sig män, oavsett om hon är steril eller inte. Det syns ju inte på en 22-åring om hon är steril eller inte. Tex. är hon snygg, sexig och har former kommer män tända på henne. Precis som gubbar kommer ända på en snygg, sexig 50+ kvinna med former.

Hade det bara varit fertilitet som fick män att tända på kvinnor. Så hade man inte behövt göra fertilitets tester på kvinnor. Bara ställa dem framför några män som kan avgöra om hon är fertil eller inte.

Hade det bara varit fertilitet som fick män att tända på kvinnor, så hade männen endast tänt på kvinnor när kvinnor har ägglossning (större delen av månaden är ju kvinnan inte fertil).

Det män tänder på är ju kvinnliga former, kvinnlighet, sexighet och ett snyggt yttre osv. Och det kan likaväl en 50+ ha, som en 20+.

Se bara på Hotell Romantik! Där gubbar och tanter söker kärleken.

Nej, man är inte fullt utvecklad vid 16 års ålder! Bäckenet och bäckenbottenmuskulaturen är färdigutvecklade först vid 20 års ålder. Och dessa delar är av hög betydelse för graviditet och förlossning. Och mentalt är en 16-åring definitivt inte särskilt mogen! Så det är väl vid anblicken av en 16-årings kropp man kan tro att hon är äldre, men hon kommer avslöja sig när hon öppnar munnen och pratar.
Citera
2026-08-15, 12:51
Medlem
Citat:

Fel. Heterosexuella män finner i regel också snygga 16-, 17-, 18-, och 19-åriga kvinnor attraktiva.

Och de finner i regel INTE kvinnor över 40 och sannerligen inte över 50 attraktiva. Eftersom kvinnor mycket sällan eller aldrig är sexiga i dessa åldrar.

Men om ditt påstående ovan skulle vara sant skulle det innebära att män i regel föredrar 80-åriga kvinnor framför 18-åriga.
Citera
2026-08-15, 12:53
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Guppen på 50 kommer givetvis attraheras av en sexig och vacker 50-årig tant, med former. Precis som han kommer attraheras av en sexig och vacker 20+ eller en sexig och vacker 30+ eller en snygg och vacker 40+. Kvinnor i fertil ålder behöver i övrigt inte alls vara fertila, så det är inte deras fertilitet som drar männen till dem. Utan hur de ser ut. En vacker, sexig kvinna med former kommer dra till sig män, oavsett om hon är steril eller inte. Det syns ju inte på en 22-åring om hon är steril eller inte. Tex. är hon snygg, sexig och har former kommer män tända på henne. Precis som gubbar kommer ända på en snygg, sexig 50+ kvinna med former.

Hade det bara varit fertilitet som fick män att tända på kvinnor. Så hade man inte behövt göra fertilitets tester på kvinnor. Bara ställa dem framför några män som kan avgöra om hon är fertil eller inte.

Hade det bara varit fertilitet som fick män att tända på kvinnor, så hade männen endast tänt på kvinnor när kvinnor har ägglossning (större delen av månaden är ju kvinnan inte fertil).

Det män tänder på är ju kvinnliga former, kvinnlighet, sexighet och ett snyggt yttre osv. Och det kan likaväl en 50+ ha, som en 20+.

Se bara på Hotell Romantik! Där gubbar och tanter söker kärleken.

Nej, man är inte fullt utvecklad vid 16 års ålder! Bäckenet och bäckenbottenmuskulaturen är färdigutvecklade först vid 20 års ålder. Och dessa delar är av hög betydelse för graviditet och förlossning. Och mentalt är en 16-åring definitivt inte särskilt mogen! Så det är väl vid anblicken av en 16-årings kropp man kan tro att hon är äldre, men hon kommer avslöja sig när hon öppnar munnen och pratar.
Det är korrekt. Men de dragen som män tänder på signalerar fertilitet, stora bröst, rumpan, höfterna etc.

Vem bryr sig om precis alla ben är 100% färdigväxta generellt? Titta på gudfadern exemplet. Vissa mäns benstruktur växer långt över 20. Visdomständerna växer tills man är runt 25. Hjärnan ännu längre. Antar att alla som vill ha sex med dem är hebefiler? Jag orkar inte med ditt rainman snack mer.
Citera
2026-08-15, 12:58
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:

Den där Gudfadern-bruden såg rätt läskig ut i mitt tycke, som en transa nästan. Kolla in "hennes" fötter och händer! Den hand hon räcker Al är ju större än hans hand.

I övrigt är jag med er. En fullt utvecklad 16-åring tänder vilken heterosexuell man som helst på, såvida hon ser skaplig ut överlag.
Dessa ser inte alls ut som 12-åringar som ser ut som 9-åringar o.s.v. vilket är ett obegripligt resonemang hos Tomaten.
Jag kan tycka att tjejer på 16-17 år har de mest tilldragande kropparna, med putrumpor som tycks försvinna vid 18+. Det är kanske en del av det där tonårshullet som Tomaten pratar om.
Hursomhelst är det mer än kropparna man tänder på hos kvinnor, så de flesta av dessa unga läckerbitar går bort på grund av det mentala. Dock så kan en 16-åring vara mer mentalt mogen än en 25-åring, men som gubbe får man sällan chansen att ta reda på det.
Citera
2026-08-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Att tända på någon som ser ut som 16 är inte hebefili. Punkt.

Och du är kvinna så du ska inte uttala dig om mäns sexuella lust.

Någon som ser ut som 16 har i regel former, men inte så värst kvinnliga ännu. Hon har i regel också en del finnar fortfarande (som hon kan dölja under smink förvisso). Hon har barnsliga drag i ansiktet. Sammantaget ser hon rätt barnslig och valpig ut. Att tända på det är hebifili.

Sedan finns det 16-åringar som ser ut om 20, dvs.: ser ut som fullvuxna kvinnor. Tex. skådisen i Gudfadern. Att tända på dessa är givetvis inte hebefili! Utan mannen tror ju då att hon är vuxen, eftersom hon ser vuxen ut. Och han tänder på vuxna kvinnor.

Om jag skulle vara kvinna, vilket du inte vet. Så har jag ju i så fall gedigen insyn i vilken ålder jag och mina kvinnliga vänner var när flest normala män stötte på mig och mina kvinnliga vänner. Eller hur? Men så långt tänkte du givetvis inte. En sak kan jag iaf. säga dig: det är inte normala överåriga vuxna män som stöter på 16-åringar. Utan det finns något eljest hos gubbar som stöter på 16-åringar. Som 16-åringarna snappar upp och märker av.
Citera
2026-08-15, 13:04
Medlem
448s avatar
Citat:
Det är korrekt. Men de dragen som män tänder på signalerar fertilitet, stora bröst, rumpan, höfterna etc.

Vem bryr sig om precis alla ben är 100% färdigväxta generellt? Titta på gudfadern exemplet. Vissa mäns benstruktur växer långt över 20. Visdomständerna växer tills man är runt 25. Hjärnan ännu längre. Antar att alla som vill ha sex med dem är hebefiler? Jag orkar inte med ditt rainman snack mer.

Tomatkungen är helt åldrebesatt och antagligen wt 🤣

Jag tror hon var kär i gympaläraren som ung och hennes tjackade wt farsa misshandlade henne brutalt o körde hennes cykel till soptippen

Bara o dissa dessa
Citera
2026-08-15, 13:08
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Tomatkungen är helt åldrebesatt och antagligen wt 🤣

Jag tror hon var kär i gympaläraren som ung och hennes tjackade wt farsa misshandlade henne brutalt o körde hennes cykel till soptippen

Bara o dissa dessa
https://youtu.be/mlNwXuHUA8I

Rain man syndrom blandat med medelålderskris.
Citera
2026-08-15, 13:18
Medlem
448s avatar
Citat:
https://youtu.be/mlNwXuHUA8I

Rain man syndrom blandat med medelålderskris.

Hon sitter där fet och med rekonstruerat ansikte efter farsan misshandlat henne för hennes drömkille 15 år äldre gympläraren.

Hennes nuvarande kille är en kåkfarare som bankar på henne...

Suck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in