Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Min till synes (eller inte) motsägelsefulla erfarenhet är att en del kvinnor som jag vet har haft sex med många olika män innan mig har varit ganska dåliga och tråkiga i sängen, rent tekniskt så väl som känslomässigt, medan i alla fall ett par som jag vet som mest hade varit med ett litet fåtal män och hade liten tidigare erfarenhet var roligast.
Kanske ligger det något i påståendet att ju fler män en kvinna har varit med desto lägre förmåga har hon att bilda starka känslomässiga band med en man? Att hon liksom blir mer och mer avtrubbad för varje man som avverkas? Jag vet inte om det ligger nåt i det, men vissa påstår detta och det stämmer delvis med min egen (statistiskt irrelevanta) erfarenhet.
Eftersom du citerade mig och skrev detta som skriker incel på omklädningsrum lägre tonårsnivå som endast observerat interaktion mellan könen från avstånd så konkluderar jag att erfarenheter som incel och cuckold kan leda till sådana funderingar. Ingen vuxen man med normala erfarenheter skriver nämligen sådant.
Mitt råd är samma som ditt. Tänker man som du och TS är det nog lika bra att ge upp, sortera bort er själva ur genpoolen, varsågoda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Er IQ är verkligen under min värdighet.
Om man är en "lncel" som inte kan tänka sig att skaffa barn med en icke-oskuld, ja då är det kört. Det är väl ganska självklart?
Jag menar även att man bör prioritera att skaffa barn, trots att det i princip inte finns några oskulder att skaffa dem med. Särskilt inte om du som man själv är över 30. Se bara till att skaffa så många vita barn som möjligt. Resten får vi försöka reda ut i framtiden.
Ta ditt white sharia och stoppa upp där solen inte skiner, TS nämner inget om ras.
Själv hade jag prioriterat att skaffa barn med en judinna så mina efterkommande kunde tillhöra den internationella eliten. Finns det ingen sådan tillgänglig hade jag fokuserat på tillgänglig högintelligent kvinna oavsett ras (även vit, jag diskriminerar inte).