2026-08-02, 14:27
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Hmm, nä. Den här faux katolska lajvet ni håller på med måste sluta. Jag går inte på att nån skulle bry sig om detta, alls.

Det här var det bästa jag hört på länge!
Citera
2026-08-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Vilken jäkla tramsig trådstart….

Skulle det vara nån skillnad om killen haft många tidigare relationer och/eller ligg….?
Citera
2026-08-03, 18:04
Medlem
Incendios avatar
Kvinnor på 30 plus, menar du?

Jag beklagar att du har så låg tilltro till ditt eget förstånd och din egen förmåga att välja en bra partner. Lyckligtvis finns det många smarta män.
Citera
2026-08-09, 08:40
Medlem
Citat:

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille
ok, og du antar dette pga hva?
Citera
2026-08-10, 02:06
Medlem
Citat:

Alla normala människor hittar sådana kvinnor och det är inget fel på dem.

Tänk själv när du var ung och kramade och pussade på kvinnor. De hittade andra män till slut också och stadgade sig.

Om du tror att du kan hitta oskulder m.m i kyrkan har du fel. Det är bara att titta på den där fina kyrkflickan som sjöng så fint i kören. Hon var helvild sexuellt och hamnade i rätten pga det.

Vad är alternativet egentligen, hoppas på att du hittar någon jungelkvinna som levt totalt isolerat från samhället och uppfostrats av vargar? Som sedan söker sig in till byn och hittar dig när hon har ägglossning?

Nej, du får också hitta en sådan kvinna du bsekriver i TS och det är inget fel på dem. De vet snarare vad de vill ha och är mogna, vilket är bra.
Senast redigerad av KlinkersAerBra 2026-08-10 kl. 02:09.
Citera
2026-08-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, så är det ju, och jag förstår inte riktigt varför en del dras iväg så långt i skräckblandad fantasi om 300 partners för en typisk 30-årig kvinna.

Långt över 100 lär ju dock tyvärr vara tämligen vanligt. Om de inte mestadels har haft ett fåtal längre förhållanden, eller levt under vissa omständigheter, så lär det gå ganska fort för många kvinnor att komma upp i 100+ åtminstone.

Om de börjar runt 15 års ålder kanske (vissa drar ju galet nog igång ett par år innan det) så är det 15 år tills de är 30. Det går 52 veckor/helger på ett år. Det blir 780 helger på 15 år. Om de har varit med 100 st olika män så innebär det i genomsnitt "bara" en ny man lite mindre än var åttonde vecka. Betänk då att vissa har långa perioder av intensivt "festande", eller att de "reser". Vet inte om det är så vanligt längre men när jag var yngre var det många tjejer som åkte till London, Paris och liknande ställen och stannade där ett år eller två. Där hanns det med en hel jävla del vill jag lova.
Senast redigerad av Tumidanda 2026-08-11 kl. 19:40.
Citera
2026-08-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Vilken jäkla tramsig trådstart….

Skulle det vara nån skillnad om killen haft många tidigare relationer och/eller ligg….?

Ja, det är en enorm skillnad och går inte alls att jämföra. Det är helt olika saker.

Det finns väldigt djupt rotade biologiska och evolutionära skäl till detta, sedan tiotusentals år tillbaka. Det är ingenting som 50 - 60 år av judisk feminism, liberalism och modernism kan ändra på.
Citera
2026-08-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det vanligaste är som jag skrev: att kvinnor har mellan 4-15 sexpartners under sin livstid. De som har haft "vidlyftigt sexliv" under sin tonårstid, kanske när upp till mellan 16-35. Ytterst få som ens når 3-siffrigt! kvinnor är sexuellt selektiva av sin natur och det är rent orealistiskt att en kvinna skulle råka ha den turen att träffa på 300 män innan hon ens är 30, som är tillräckligt attraktiva i hennes ögon att ha sex med.

Det här är ju trams. Jag har många års (decenniers) erfarenhet av kvinnor, har själv varit med relativt många olika kvinnor och har framförallt vistats och umgåtts mycket i olika nattlivs- och festmiljöer under många års tid. Det är ganska många yngre kvinnor som var och varannan helg släpar hem en ny snubbe. Jag har sett det på nära håll under lång tid. Jag är även bekant med flera såna kvinnor. Jag vet vilka de är och vad de har gjort förr om åren, så att säga. Det jag personligen har sett och känner till lär ju dessutom vara toppen på ett isberg.
Citera
2026-08-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det här är ju trams. Jag har många års (decenniers) erfarenhet av kvinnor, har själv varit med relativt många olika kvinnor och har framförallt vistats och umgåtts mycket i olika nattlivs- och festmiljöer under många års tid. Det är ganska många yngre kvinnor som var och varannan helg släpar hem en ny snubbe. Jag har sett det på nära håll under lång tid. Jag är även bekant med flera såna kvinnor. Jag vet vilka de är och vad de har gjort förr om åren, så att säga. Det jag personligen har sett och känner till lär ju dessutom vara toppen på ett isberg.

Att de går hem med en ny man är inte synonymt med att de har sex med honom. Eller att de ens går hem till varandra.
Citera
2026-08-11, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
300 torde vara rena porrstjärnan.

Klart man vill träffa någon som gillar sex och då lär de ha en historia som matchar det. Själv är jag polyamorös och har flera partners.

Stabil man = oskuld???

Föreslår att du går i kloster så vi slipper läsa dina bittra resonemang här på forumet framöver.

Min till synes (eller inte) motsägelsefulla erfarenhet är att en del kvinnor som jag vet har haft sex med många olika män innan mig har varit ganska dåliga och tråkiga i sängen, rent tekniskt så väl som känslomässigt, medan i alla fall ett par som jag vet som mest hade varit med ett litet fåtal män och hade liten tidigare erfarenhet var roligast.

Kanske ligger det något i påståendet att ju fler män en kvinna har varit med desto lägre förmåga har hon att bilda starka känslomässiga band med en man? Att hon liksom blir mer och mer avtrubbad för varje man som avverkas? Jag vet inte om det ligger nåt i det, men vissa påstår detta och det stämmer delvis med min egen (statistiskt irrelevanta) erfarenhet.
Citera
2026-08-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Att de går hem med en ny man är inte synonymt med att de har sex med honom. Eller att de ens går hem till varandra.

Haha, jo, det är det, i de allra flesta fall.

Vad tror du att en tjej som helg efter helg letar upp någon av de fullaste killarna på stället, 20 minuter innan stängningsdags, och släpar hem, gör med de här killarna? Snälla.
Citera
2026-08-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Min fru var 30-plus när vi fick barn.

Vi gifte oss dock när vi var runt 25, 26 år.

Ser inte problemet här.

Fast det är ju inte åldern i sig som diskuteras här i första hand. Det trådstartaren verkar mena är ett problem är att de flesta kvinnor i ett land som Sverige av idag har haft sex med ett ganska eller väldigt stort antal olika män, innan den mannen de till sist skaffar barn med. Om de nu alls skaffar barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in