2026-08-12, 18:23
Bannlyst
Man kanske själv är en bit över 30? Inte fan träffar 25 åringar 35 - 40 åringar din fucking mentala loser att jag skulle behöva förklara det
Säg att du inte visste det din fjant
Citera
2026-08-12, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Helst ska man väl också känna varann lite innan man skapar avkomma med varandra, så gör man barn strax efter 30 har man antagligen varit ihop sedan man var 25-28.

Jo, men framförallt för många kvinnor som kommit upp i en viss ålder, den ålder då "klockorna börjar klämta", och är singlar så kan det gå väldigt fort från att en relation med en man inleds och till att första barnet skapas.
Citera
2026-08-12, 18:39
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrgekko321
Hon har knullat runt säkert 300 kukar, säkert i munnen också etc.

Sen vill hon ha en stabil man, vilka är ni som nappar på detta?

Man får utgå från att ovan stämmer även om det finns undantag men de tillhör någon promille

Hon kanske behövde gå igenom de där påkarna för att bli redo... Alla är vi olika kamrat..
Citera
2026-08-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Man kanske själv är en bit över 30? Inte fan träffar 25 åringar 35 - 40 åringar din fucking mentala loser att jag skulle behöva förklara det
Säg att du inte visste det din fjant

Jodå, det händer. Mycket större åldersskillnader än så förekommer också. Det är dock kanske inte så vanligt att det bildas familj vid dylika relationer.
Citera
2026-08-12, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jodå, det händer. Mycket större åldersskillnader än så förekommer också. Det är dock kanske inte så vanligt att det bildas familj vid dylika relationer.
Ja, ska jag uppskatta så är det bland blattar sådan åldersskillnad finns. Bland svenskar kanske max 5% om ens de.
Citera
2026-08-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Ja, ska jag uppskatta så är det bland blattar sådan åldersskillnad finns. Bland svenskar kanske max 5% om ens de.

Det är inte jättevanligt kanske. Jag och de ibland mycket yngre tjejer jag har varit med är dock inte blattar.

När man kommer upp lite i ålder så är 10 års åldersskillnad (10 år yngre kvinna än man då förstås, det omvända är alltid lite uppseendeväckande) inte en stor grej heller.

Män i övre 30-årsåldern som blir uppraggade av tjejer som går i gymnasiet är väl dock något som vissa anser är "olämpligt" eller "opassande".
Citera
2026-08-13, 08:08
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag har aldrig hävdat att det är normen, bara att det är vanligare än vad många män vill tro.

Nej, du påstod att det var "tämligen vanligt":

Citat:
Långt över 100 lär ju dock tyvärr vara tämligen vanligt.

Och det är det ju inte, då det finns statistik på detta, precis som på mycket annat, och som visar att det inte är på det sättet. Jag menar fortfarande att det är märkligt att försöka sprida sådant - inte minst i en tråd som handlar om att skaffa barn - som enbart kan syfta till att få män avskräckta från kvinnor.
Citera
2026-08-13, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Nej, du påstod att det var "tämligen vanligt":

Och det är det ju inte, då det finns statistik på detta, precis som på mycket annat, och som visar att det inte är på det sättet. Jag menar fortfarande att det är märkligt att försöka sprida sådant - inte minst i en tråd som handlar om att skaffa barn - som enbart kan syfta till att få män avskräckta från kvinnor.

Vad är det för forskning och statistik menar du? Finns det forskare som går runt och övervakar unga kvinnor? Sätter de spårsändare och kamera runt halsen på dem, som man gör med vilda djur ibland? Annars finns det ju ingen möjlighet att få korrekta och sanningsenliga uppgifter.

Den enda lösningen idag för de allra flesta vita västerländska män som vill ha barn med en vit västerländsk kvinna är att bara köra på och skaffa barn, om de vill ha barn och får möjligheten att skaffa barn, och så får det vara som det är och gå som det går med resten. Vi lever i den tid vi lever i och tåget har gått för vår del. Kanske kan våra barn eller barnbarn få uppleva ett annat och sundare samhälle igen.
Citera
2026-08-13, 08:37
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Finns det forskare som går runt och övervakar unga kvinnor? Sätter de spårsändare och kamera runt halsen på dem, som man gör med vilda djur ibland?

Äh, jag orkar inte. Det finns som sagt statistik på detta och det är inte "tämligen vanligt" för en svensk kvinna att ha legat med hundra män. Enda anledningen att försöka driva den tesen är om man önskar att svenska män och kvinnor inte skall få barn med varandra.
Citera
2026-08-13, 08:43
Medlem
Citat:
Äh, jag orkar inte. Det finns som sagt statistik på detta och det är inte "tämligen vanligt" för en svensk kvinna att ha legat med hundra män. Enda anledningen att försöka driva den tesen är om man önskar att svenska män och kvinnor inte skall få barn med varandra.

Läste du inte det andra jag skrev? Jag är ju FÖR att svenskar och andra vita västerlänningar ska skaffa så många barn det bara går med varandra. Jag har själv skaffat många barn, med en kvinna som var runt 30 och som inte var oskuld. Vad är det du inte begriper?

Den verklighet jag har sett och upplevt angående många yngre kvinnors sexuella aktiviteter är dock som den är. Den kan inte bli "osedd".
Citera
2026-08-13, 08:48
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Vad är det du inte begriper?

Jag har redan sagt vad jag inte begriper. Jag begriper inte syftet med att vissa killar sprider uppfattningar i stil med "svenska kvinnor är värdelösa horor som legat med hundra personer". För mig tyder det starkt på att dessa killar antingen är incels som försöker hantera detta med en surt-sade-räven-inställning, eller att man, av något skäl, önskar att svenska män och kvinnor inte skall få barn.
Citera
2026-08-13, 10:24
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Jag har redan sagt vad jag inte begriper. Jag begriper inte syftet med att vissa killar sprider uppfattningar i stil med "svenska kvinnor är värdelösa horor som legat med hundra personer". För mig tyder det starkt på att dessa killar antingen är incels som försöker hantera detta med en surt-sade-räven-inställning, eller att man, av något skäl, önskar att svenska män och kvinnor inte skall få barn.

Igår skrev hen (Tumidanda) detta:

(FB) Ni som skaffar barn med en tjej 30 plus?

Citat:
Låt bli att skaffa barn? Beroende på hur gammal han är så kommer det ju bli svårt att hitta en någorlunda oanvänd kvinna att skaffa barn med. Det är nog inte helt lätt att hitta oanvända kvinnor utomlands som man kan importera och avla på heller.

Nu påstår knäppgöken att han vill att västerländska män ska skaffa så många barn som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in