2026-07-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jag har heller inga barn, men någon form av självrespekt måste man ju ha.

Hoppas du inte trillar av stolen nu men din självrespekt finner du inte i ryktesspridning.
Citera
2026-07-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Spelar väl ingen roll om hon levt runt också som vi andra?
Vi lever och nu och det är muslimer som vill ha oskulder.
Tycker alla förtjänar kvinnor som kan sin sak och bra erfarenhet. Blir så mycket enklare då och sedan tror jag många blir bättre föräldrar om man lekt av sig.

Eller är du muslim tro?
Du låter som en person tycker det är okej att andra män kollar på din kärring skaffa lite pungkulor istället
Citera
2026-07-27, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Hoppas du inte trillar av stolen nu men din självrespekt finner du inte i ryktesspridning.
Jag skulle inte känna mig bekväm i att gå över torget sida vid sida med stans största hora med barnvagnen...
Citera
2026-07-27, 20:42
Medlem
Citat:
Jag skulle inte känna mig bekväm i att gå över torget sida vid sida med stans största hora med barnvagnen...

Och hon hade inte känt sig bekväm med att gå bredvid en så pass osäker man som du. Så ni två är ändå inte rätt för varandra! Du behöver en fritid kvinna som hatar sex. Och hon behöver en stark man som står upp för sin kvinna, även om h8n har ett promiskuöst förflutet (i gengäld får han en sexglad fru som älskar att ha sex ned honom).
Citera
2026-07-27, 20:43
Medlem
Sen, varför inte se det så här; att hon har ”jämförelsematerial” visar ju bara att mannen hon väljer på allvar är bättre/den stora kärleken som inte dykt upp tidigare. Då finns ju ingen anledning att leta ” grönare gräs”.
Citera
2026-07-27, 20:48
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Du låter som en person tycker det är okej att andra män kollar på din kärring skaffa lite pungkulor istället

Det är inte förbjudet att kolla. Sen förstår jag att de kollar på henne då hon är vältränad, köpta lökar och klär sig i fina märkeskläder eller lättklätt på sommaren😉
Har aldrig varit svartsjuk och vi lever vårt liv och har det hur bra som helst.

Att respektera varandra och inte nedvärdera en kvinna vad hon gjort tidigare skulle fler prova😉
För många förortkids i trådarna på sommaren.

Barn kan skaffa och man tar ansvar och är lycklig och inte på en historia.
Många i den här tråden skulle nog offra en fot för gifta sig med en porrstjärna.
Citera
2026-07-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och hon hade inte känt sig bekväm med att gå bredvid en så pass osäker man som du.
Man är inte osäker för att man inte vill ha med en hora att göra, skulle kalla det för sunt förnuft. Jag beklagar om din fru hade ett rykte som "den som gick laget runt".
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du behöver en fritid kvinna som hatar sex. Och hon behöver en stark man som står upp för sin kvinna, även om hon har ett promiskuöst förflutet (i gengäld får han en sexglad fru som älskar att ha sex ned honom).
Absolut inte, jag är väldigt glad i sex, det betyder inte att man behöver smutsa ned sig med stadens värsta luder. Du verkar vara väldigt ensidig lille vän.
Citera
2026-07-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Det är inte förbjudet att kolla. Sen förstår jag att de kollar på henne då hon är vältränad, köpta lökar och klär sig i fina märkeskläder eller lättklätt på sommaren😉
Har aldrig varit svartsjuk och vi lever vårt liv och har det hur bra som helst.

Att respektera varandra och inte nedvärdera en kvinna vad hon gjort tidigare skulle fler prova😉
För många förortkids i trådarna på sommaren.

Barn kan skaffa och man tar ansvar och är lycklig och inte på en historia.
Många i den här tråden skulle nog offra en fot för gifta sig med en porrstjärna.
Att andra män tittar är en sak. Att de sexualiserar och fantiserar är en annan. Att avfärda den senare delen som oviktig är snarare ett uttryck för likgiltighet än för trygghet.

Att acceptera att andra män objektifierar ens partner är inte nödvändigtvis ett tecken på mognad.
Citera
2026-07-27, 20:57
Medlem
Citat:
Om du lägger ditt självvärde i din partners förflutna så behöver du jobba på dig själv.
Och om du låter dig formas av ryktesspridning så är du svag.
Citera
2026-07-27, 20:57
Medlem
Citat:
Man är inte osäker för att man inte vill ha med en hora att göra, skulle kalla det för sunt förnuft. Jag beklagar om din fru hade ett rykte som "den som gick laget runt".
Absolut inte, jag är väldigt glad i sex, det betyder inte att man behöver smutsa ned sig med stadens värsta luder. Du verkar vara väldigt ensidig lille vän.

Gillar en kvinna sex, så kan du räkna ned att du är långt ifrån den första hon har legat med. 😉 hon lär ha haft cirka 5-14 män innan dig.

Så, vill du slippa en "hora", så får du väl gänga dig med någon asexuell.
Citera
2026-07-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Om du lägger ditt självvärde i din partners förflutna så behöver du jobba på dig själv.
Och om du låter dig formas av ryktesspridning så är du svag.
Värst vad du lägger vikt på ryktesspridning, det är inte det som väger tungt.
Det är faktumet att hon har haft 50 kukar i käften, är det en sådan kvinna du skulle vilja ha som mamma till dina barn? Folk alltså...
Citera
2026-07-27, 21:09
Medlem
Citat:
Värst vad du lägger vikt på ryktesspridning, det är inte det som väger tungt.
Det är faktumet att hon har haft 50 kukar i käften, är det en sådan kvinna du skulle vilja ha som mamma till dina barn? Folk alltså...
Värst vad du lägger ditt självvärde i val av partner och din partners förflutna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in