2026-08-05, 11:58
Medlem
Varför lägger hon ens upp en sån video när Philip uppenbart inte vill krama tillbaka? Allt hon gör är ju uträknat in i minsta detalj. Så vad tror ni, vad är hennes syfte med att posta sådant innehåll? Kommer hon senare lägga upp någon snyft historia om hur hon ”borde sett tecken på att han inte var snäll mot henne” eller liknande? Eller vill hon få folk att tycka synd om henne nu?
Citera
2026-08-05, 23:02
Medlem
Oj här har man missat en hel del diskussion! Inte missat Johannas trekantsresa dock och reagerade också på de ihopskjutna sängarna. OM de inte ligger alla tre så förstår jag inte varför kompisen inte tog ett eget rum? Johanna tjänar ju svinbra och hade säkert kunnat hjälpa till ekonomiskt med den biten.

Apropå hennes tvångskramande av Philsandor så tyckte jag också det såg ut som hon gick in för en kyss först innan kramen och han vände bort huvudet. Var flera såna videos där han knappt ville hålla i henne och hon skulle klänga på honom under resan. Jag följer även honom på Instagram och kan rapportera att han naturligtvis inte lagt upp en enda bild/story på Johanna. Bara på vyer i Grekland och skrivit nåt meningslöst om lyxig semester eller liknande.
Citera
2026-08-06, 10:46
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Oj här har man missat en hel del diskussion! Inte missat Johannas trekantsresa dock och reagerade också på de ihopskjutna sängarna. OM de inte ligger alla tre så förstår jag inte varför kompisen inte tog ett eget rum? Johanna tjänar ju svinbra och hade säkert kunnat hjälpa till ekonomiskt med den biten.

Apropå hennes tvångskramande av Philsandor så tyckte jag också det såg ut som hon gick in för en kyss först innan kramen och han vände bort huvudet. Var flera såna videos där han knappt ville hålla i henne och hon skulle klänga på honom under resan. Jag följer även honom på Instagram och kan rapportera att han naturligtvis inte lagt upp en enda bild/story på Johanna. Bara på vyer i Grekland och skrivit nåt meningslöst om lyxig semester eller liknande.

Lägger han aldrig upp någonting där Johanna syns?

Undra om han kör med dubbla kondomer eller om han ser fram emot att riskera att bli pappa till hennes barn? Hon lär ju varken använda preventivmedel eller göra abort om hon skulle råka bli gravid.
Citera
2026-08-06, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Lägger han aldrig upp någonting där Johanna syns?

Undra om han kör med dubbla kondomer eller om han ser fram emot att riskera att bli pappa till hennes barn? Hon lär ju varken använda preventivmedel eller göra abort om hon skulle råka bli gravid.

Han lade upp eller repostade från den där 90-talsfestivalen de var på. Men då lade han också upp från när de satt i taxin och hon Mimmi satt med armen på honom och smekte hans nacke medan Johanna satt bredvid och tittade ut genom fönstret. Denna resa har jag inte sett honom posta något på tjejerna öht.

Johanna är hyfsat öppen med inför vänner att hon letar en spermadonator så att hon kan få ett barn att använda i samarbeten, tror det varit uppe här i tråden förut. Känns som hon hellre kör det än krångla med en pappa i "Göteborg" som hon envisas med att kalla Alingsås.
Citera
2026-08-09, 08:55
Medlem
Citat:
Han lade upp eller repostade från den där 90-talsfestivalen de var på. Men då lade han också upp från när de satt i taxin och hon Mimmi satt med armen på honom och smekte hans nacke medan Johanna satt bredvid och tittade ut genom fönstret. Denna resa har jag inte sett honom posta något på tjejerna öht.

Johanna är hyfsat öppen med inför vänner att hon letar en spermadonator så att hon kan få ett barn att använda i samarbeten, tror det varit uppe här i tråden förut. Känns som hon hellre kör det än krångla med en pappa i "Göteborg" som hon envisas med att kalla Alingsås.

Johanna gillar ju att snärja folk vid sin barm så helst vill hon nog förstöra livet för Philip genom en oops-graviditet, men han känns inte så korkad att han skulle lyckas med det. Men män är ju alltid män när det kommer till att kuken ska ha sitt.

Tycker det är ovanligt tyst från Johanna. Inget avslut från Grekland med sina fantastiska vänner.. Man undrar ju om det skurit sig mellan henne och stackars privatfotograf-Mimmi. Följer inte Philip på Threads eller Instagram heller så vet inte om han lagt upp något. Eller så är Johanna bara tillbaka till tråkig vardag med sin dotter som hon uppenbarligen avskyr som en klassisk narcissist brukar göra.
Citera
2026-08-09, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Johanna gillar ju att snärja folk vid sin barm så helst vill hon nog förstöra livet för Philip genom en oops-graviditet, men han känns inte så korkad att han skulle lyckas med det. Men män är ju alltid män när det kommer till att kuken ska ha sitt.

Tycker det är ovanligt tyst från Johanna. Inget avslut från Grekland med sina fantastiska vänner.. Man undrar ju om det skurit sig mellan henne och stackars privatfotograf-Mimmi. Följer inte Philip på Threads eller Instagram heller så vet inte om han lagt upp något. Eller så är Johanna bara tillbaka till tråkig vardag med sin dotter som hon uppenbarligen avskyr som en klassisk narcissist brukar göra.
Min gissning är att inget sker utan baktanke med Johanna, och att hon kommer göra en "comeback" där hon pratar om psykisk misshandel och gråter till en ny publik. Den psykiska misshandeln är då att hon inte får fullt fokus från denne Filip, fast det är inte så hon kommer beskriva det :P
Citera
2026-08-10, 09:43
Medlem
Nu har Johanna gått ut och dementerat att de rest på en trekantssemester. Jag undrar ändå hur de gjorde när Johanna och Pille ville ligga. Fick tjejkompisen gå ut ur rummet då och vänta utanför?
Citera
2026-08-10, 14:18
Medlem
Citat:
Nu har Johanna gått ut och dementerat att de rest på en trekantssemester. Jag undrar ändå hur de gjorde när Johanna och Pille ville ligga. Fick tjejkompisen gå ut ur rummet då och vänta utanför?

Fick äta upp min text om att Johanna inte laddat upp något från Trekantsland igår.

Jag tror faktiskt att Johanna fick gå ut och vänta utanför när Mimmi och Pillis skulle kn:a. Men Johanna har nog varit klängig och "shotgunnat" Pillis så fort de lämnat rummet för exempelvis solstol på strand. Samt taffsat med sin "PCOS-håriga" armar på hans kropp. Skrattade till när Johanna la upp en bild på Phillip och bah "Är det Zlatan eller Johnny Depp?".
Citera
2026-08-10, 18:57
Medlem
Vilka groteskt fula fötter hon har! Hade inte kunnat ligga med den!
Citera
2026-08-12, 22:57
Medlem
Läser nu på Johannas instagram att hon tror att hennes ex-svärmor skriver i denna tråd med FYRA olika konton varannan kväll. Jag är åtminstone inte Johannas svärmor och har aldrig i mitt liv haft kontakt med henne. Men intressant att Johanna bevakar sin tråd såpass hårt ändå.

Kan inte förstå den här nya kampen för att man måste få visa sin treåring bilder och videos från sin semester i Grekland! Är detta ett vanligt problem idag att mammor inte får skryta för sina treåringar om hur bra de har det utan dem?
Citera
2026-08-12, 23:29
Medlem
Citat:
Läser nu på Johannas instagram att hon tror att hennes ex-svärmor skriver i denna tråd med FYRA olika konton varannan kväll. Jag är åtminstone inte Johannas svärmor och har aldrig i mitt liv haft kontakt med henne. Men intressant att Johanna bevakar sin tråd såpass hårt ändå.

Kan inte förstå den här nya kampen för att man måste få visa sin treåring bilder och videos från sin semester i Grekland! Är detta ett vanligt problem idag att mammor inte får skryta för sina treåringar om hur bra de har det utan dem?

Haha jag är ABSOLUT inte någon svärmor till Johanna (bara några år äldre). Hon kan verkligen inte föreställa sig att vi kan tycka det är intressant att diskutera hennes märkliga konto utan någon som helst personlig koppling?
Citera
2026-08-12, 23:32
Medlem
Är det någon mer som sett att Philip avslutat sitt konto på Threads? Synd, det började vara mitt guilty pleasure att följa honom. Han verkade lite störd över att figurera i Bloggbevaknings kommentarsfält och här i tråden.

Apropå Bloggbevaknings kommentarsfält såg jag detta där:

Citat:
Cookie / 2026-08-10 09:53
Det märkliga är att jag var i Parga samtidigt som Johanna och såg henne vid ett tillfälle på kvällen och reagerade på att det såg ut som att killen var ihop med hennes kompis, de höll om varandra och var som kärvänliga. Men de var nog lite berusade och kanske bara är bra vänner, alla tre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in