2026-08-13, 01:12
Medlem
Durochmolls avatar
Sorgligt om Johanna tror att bilderna hon tagit från (trekants)resan kommer glädja framtida-Sigrid. Vad tänker Johanna att Sigrid ska bli imponerad av, alla bilder på den intryckta bikinin i rumpan eller synen av att mamman delade säng med både en kille och en tjej?

Fast kanske ännu mer partiskt och sorgligt att hon då uppenbarligen följer sin egen Flashback-tråd och tänker att den enda rimliga förklaringen till att alla inte älskar henne är att det måste vara hennes fd svärmor som ligger bakom all kritik med hjälp av olika konton.
Citera
2026-08-13, 05:55
Medlem
Vad tror ni hennes dotter tänker när hon hittar den här tråden då? För det kommer hon göra.......
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Sorgligt om Johanna tror att bilderna hon tagit från (trekants)resan kommer glädja framtida-Sigrid. Vad tänker Johanna att Sigrid ska bli imponerad av, alla bilder på den intryckta bikinin i rumpan eller synen av att mamman delade säng med både en kille och en tjej?

Fast kanske ännu mer partiskt och sorgligt att hon då uppenbarligen följer sin egen Flashback-tråd och tänker att den enda rimliga förklaringen till att alla inte älskar henne är att det måste vara hennes fd svärmor som ligger bakom all kritik med hjälp av olika konton.
Citera
2026-08-13, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Vad tror ni hennes dotter tänker när hon hittar den här tråden då? För det kommer hon göra.......

Alltid lika givande när någon på Flashback tycker att man inte ska diskutera saker på Flashback. Skulle man bara få skriva trådar här som inga barn till någon kan hitta skulle det finnas typ 10 trådar totalt.
Senast redigerad av starship16 2026-08-13 kl. 06:59.
Citera
2026-08-13, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starship16
Är det någon mer som sett att Philip avslutat sitt konto på Threads? Synd, det började vara mitt guilty pleasure att följa honom. Han verkade lite störd över att figurera i Bloggbevaknings kommentarsfält och här i tråden.

Apropå Bloggbevaknings kommentarsfält såg jag detta där:

Så han har avslutat det alltså? Ja han kommer aldrig sluta figurera här eller andra kommentarsfält så länge han har kontakt med Johanna tyvärr. Det är priset man får ta genom att öppet umgås med en sjuk lögnare och narcisist. Sen kanske han är av samma skrot och korn, vad vet jag.
Citera
2026-08-13, 09:59
Medlem
Citat:

Förhoppningsvis hittar hennes dotter tex denna printscreen och kan ifrågasätta saker själv:

https://imgur.com/a/L8Y4ZeI

Sen finns ju även dokumentet från hyresnämnden att tillgå. Antar att hennes dotter inte är korkad utan en vanlig smart individ och kan därför i framtiden antagligen genomskåda lögner, om hon inte blir söndermanipulerad av sin mamma såklart. Men så länge hon har tillgång till vettiga människor i sitt liv så kommer det gå bra.
Citera
2026-08-13, 12:26
Medlem
Citat:
Haha jag är ABSOLUT inte någon svärmor till Johanna (bara några år äldre). Hon kan verkligen inte föreställa sig att vi kan tycka det är intressant att diskutera hennes märkliga konto utan någon som helst personlig koppling?

Jag är inte heller någon svärmor. Jag är något år äldre än Johanna, bor inte ens i Stockholm men känner folk som har jobbat med henne under åren. Har haft ögonen på Johanna i många år. Långt innan hennes dotter föddes. Även innan hon träffade sitt ex. Så nej, ingen svärmor här inte.
Citera
2026-08-13, 14:53
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:

Det hoppas jag verkligen hon gör en dag och får ta del av allt hennes mamma gjort, speciellt historien om när hon såg till att pappan blev bostadslös samtidigt som Johanna själv ”tvingades” köpa en liten lägenhet för 3 miljoner (för något _dyrare_ hade hon ju inte råd med som ensamstående mamma &#128517.
Citera
2026-08-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddeBall1986
Förhoppningsvis hittar hennes dotter tex denna printscreen och kan ifrågasätta saker själv:

https://imgur.com/a/L8Y4ZeI

Sen finns ju även dokumentet från hyresnämnden att tillgå. Antar att hennes dotter inte är korkad utan en vanlig smart individ och kan därför i framtiden antagligen genomskåda lögner, om hon inte blir söndermanipulerad av sin mamma såklart. Men så länge hon har tillgång till vettiga människor i sitt liv så kommer det gå bra.

Hade blivit så ledsen om jag var Sigrid och fick läsa att min mamma höll på och snackade skit om min farmor baserat på gissningar (??). Så jävla onödigt av Johanna.
Citera
2026-08-14, 00:39
Medlem
Sjukt, Camilla skriver ett KRITISKT INLÄGG om Johanna äntligen (och nämner anklagelsen mot ex-svärmor men tror hon maskar det): https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/08/13/att-be-om-allas-asikter-utan-att-egentligen-vilja-ha-de-flesta-av-dem/
Citera
2026-08-14, 10:04
Medlem
Citat:
Sjukt, Camilla skriver ett KRITISKT INLÄGG om Johanna äntligen (och nämner anklagelsen mot ex-svärmor men tror hon maskar det): https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/08/13/att-be-om-allas-asikter-utan-att-egentligen-vilja-ha-de-flesta-av-dem/

Sjukt! Bra Camilla! Hoppas inte Johanna mordhotar henne nu eller försöker på andra sätt förstöra för Camilla. Så som hon brukar göra när hon blir ifrågasatt....
Citera
2026-08-14, 17:36
Medlem
Är det trekanten hon rantar över nu tro..?!!!
Citera
2026-08-14, 18:56
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan0
Är det trekanten hon rantar över nu tro..?!!!

Vad skriver hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in