Citat:
Ursprungligen postat av
PremiumBalls
Fast hon var nog inte ihop med exet då, de gjorde ju slut innan Sigrid fyllt ett år. Kanske var hon bara några månader?
Jag måste själv fundera riktigt hårt på mina tre bästa ögonblick, många av dem har redan tagits upp. Men nyligen postade hon en video om att kvinnor föder barn utan smärtlindring medan fotbollsspelare fejkar skador på planen. En följare påpekar då att lustgas som hon tydligt tar i videon under sin förlossning ÄR smärtlindring. Detta vägrar Johanna erkänna utan svarar riktigt drygt. Hon verkar inte fatta alls vad smärtlindring innebär utan tror att det ska vara något som tar bort all smärta helt och hållet. Ytterligare ett bevis på att vi har att göra med en riktigt korkad människa.
Nej de separerade när Sigrid var kanske 1,5 år faktiskt.
En annan grej som Johanna kör mycket på sistone är att hon nu går ut och festar, dejtar, dricker för att Sigrid ska kunna se det när hon blir vuxen och tänka "åh vad min mamma verkligen prioriterade sig själv, vad fint och starkt av henne!". Detta är ett oerhört narcissistiskt synsätt.
De flesta barn tänker oerhört lite på vad deras föräldrar gör när de inte är med. Än mindre tiotalet år efteråt. Märks att Johanna tror Sigrid förhåller sig till henne som en sol hon ska kretsa kring. Blir en tråkig reality check när hon upptäcker att så (förhoppningsvis) inte är fallet.