Citat:
Ursprungligen postat av
The Crash
När man tar över ett kontor brukar man byta ut tavlorna. Uppenbarligen känsligt att plocka ned sådant användaren möts direkt av, där man kanske önskar aktuell information. Både direkt och indirekt. Bad någon uttryckligen om att få stå kvar som monument som eftermäle i form av en moderatoråtgärd?
Javisst.
NewDeer hade skrivit i
Vita Arkivet att hon ville ha det så.
Någon annan meddelade admin i samband med sin avgång att det var väldigt viktigt för honom att vi inte fick ändra på någonting.
Eller så är det där så irrelevant att ingen före dig lagt energi på att göra det till en stor sak...
Jag kan bara svara för mig själv, men vad som sker efter min död med alla moderatormeddelanden jag postat på forumet är inget jag bryr mig om över huvud taget.
Oklart om du är medveten om det, men trådarna på
Flashback Forum är inte några fysiska platser där vi ägnar oss åt inredningsdetaljer. Det är ett diskussionsforum där det skrivna ordet är det centrala. Så länge budskapet fortfarande gäller finns det ingen direkt anledning att ändra på det.
Genom åren är det mängder med människor som varit aktiva på forumet som lämnat det av olika anledningar. Någon har avlidit; någon annan tröttnat; en annan kanske inte längre har tid och ytterligare någon kan ha fått en stroke och tappat förmågan att delta i diskussionerna. Oavsett vad så går vi inte in och byter avsändare på inläggen.
Om budskapet inte längre gäller i moderatormeddelanden så kommer dessa att ändras och då blir det den sista postar det som blir avsändare oavsett vem det än må vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
The Crash
Jag förstår att det blev svårt för dig att svara på den frågan eftersom ditt rigida härskarskap i praktiken förbjuder word of mouth.
Du måste ha missförstått något, för det var inte särskilt svårt att svara på det. Det var faktiskt ganska lätt.
Att du inte är nöjd med svaret är en annan sak. Men det är ju ditt problem och inte mitt.
Kan du inte förklara något för någon utan att använda ett specifikt exempel?
Om så är fallet kan jag bara beklaga din brist på kreativitet. Hittills har det åtminstone framstått som om du kan förmedla mer än bara en tanke precis som de flesta av oss övriga.
Jag tror inte att du är särskilt intresserad av att varken diskutera det TS för den här tråden avsåg att den här tråden skulle handla om eller något annat konstruktivt av värde för TS ärende. Det ter sig allt mer som om ditt fokus ligger på att passa på att agitera lite för nöjes skull.
Om du inte har något av värde för diskussionen att komma med kan vi lika gärna se det som avslutat här och nu. Om du ändrar dig och vill ha en seriös diskussion i stället är du välkommen att ställa om mot det så får vi se var det landar. Jag kommer inte lägga någon energi på att förklara för dig hur döda människor resonerat kring sina inlägg eller liknande nonsens.