Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Är jag inmålad? Å fan. Och nej, jag förstår verkligen inte vad du menar. Det känns lite som att föra en diskussion med en gravt efterbliven.
Ja berget är högst sannolikt ett fysiskt ting. Och nej, refraktion har inget med hologram att göra. Och jo berget är högst sannolikt där.
Kan du möjligen länka till vad du nu är upprörd över? Känns minst sagt förvirrande att försöka bemöta ditt svammel.
Precis! Berget i videon och I världsrekordfotot är fysiska ting det är ej böjt ljus som tatt en sväng runt den icke existerande kurvan det vore ju befängt!
Ett solklart bevis på detta är ju att I både videon och I WR-fotot så blockerar bergen solen. Även I båda fallen stämmer det ej med den påstådda kurvan bergen ska vara bakom kurvan!
Det tog tio år ca men välkommen till Flat Earth Mainstream-Wille!
Något som endast är refraktion och därmed "ej där" kan ju ej blockera starkt ljus som solen. Detta såg vi ju I testet med laser och en kniv längst ned I min förödande post från tidigare idag!
Du förstår precis men låtsas missförstå och dumförklarar som den fegis du är. Strategier du använder då du ej har svar.