2026-08-12, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Nu ljuger du igen. Har ställt frågan flera gånger om du har ett endaste svar på mina punkter om refraktion men det har du ju ej så du låtsas ej se.

Sjukt feg är du och att du tvingas vara detta I ett "dumt" ämne som FE säger allt.

Är det där här inlägget du pratar om? (FB) Flat Earth--Jorden är platt

Jag hittar faktiskt inte en enda fråga i inlägget, det är ju bara en massa förvirrade påståenden som varken är begripliga eller logiska.

Men visst, för att bemöta ditt fösta påstående om att berg att berg är fysiska så håller jag med. Det finns inget som tyder på att berg är en illusion.
Citera
2026-08-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Är det där här inlägget du pratar om? (FB) Flat Earth--Jorden är platt

Jag hittar faktiskt inte en enda fråga i inlägget, det är ju bara en massa förvirrade påståenden som varken är begripliga eller logiska.

Men visst, för att bemöta ditt fösta påstående om att berg att berg är fysiska så håller jag med. Det finns inget som tyder på att berg är en illusion.
Jepp det är korrekt vad är förvirrat menar du?

Att du kallar det förvirrat är ju en metod du använder för att slippa svara eller hur?

Nu är det väl ändå dags att byta ämne eller hur för nu blev det för jobbigt.
Citera
2026-08-12, 20:57
Medlem
Citat:
Då var vi tillbaka till det bästa beviset nån annan har att nån annan hittar.

Antagande igen, detta vet du inget om. Jag har en kompis vars bror har flygcertifikat och insynen är noll, tog en stund men nu är han FE likt många andra piloter. De får dock ej snacka om FE. Så du gissar och ljuger igen.

Så om lögnarens påståenden är korrekta då antar jag att du har bevis på kurvan då? Var är dessa bevis? Detta kommer du slingra dig från.

Oj då, det var som fan. Att du har en kompis som har en bror som har flygcertifikat ställer ju ämnet i en helt annan dager.

Citat:
... De får dock ej snacka om FE. ...

Det var som fan. Har du möjligen någon källa så vi kan verifiera att din polares bror är förbjuden att snacka om FE? Är det något slags satanistiskt-illuminati kontrakt han har skrivit under?
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-08-12 kl. 21:01.
Citera
2026-08-12, 20:58
Medlem
Citat:
Jepp det är korrekt vad är förvirrat menar du?

Att du kallar det förvirrat är ju en metod du använder för att slippa svara eller hur?

Nu är det väl ändå dags att byta ämne eller hur för nu blev det för jobbigt.

Vad vill du ha svar på? Om berg är verkliga eller en illusion? De är verkliga.
Citera
2026-08-12, 21:00
Medlem
Citat:
Vad vill du ha svar på? Om berg är verkliga eller en illusion? De är verkliga.
Så berget är verkligt I WR fotot och ej refraktion?
Citera
2026-08-12, 21:03
Medlem
Citat:
Så berget är verkligt I WR fotot och ej refraktion?

Vet du ens vad refraktion är? Ett berg kan aldrig vara "refraktion".

Jösses jävlar vad det här ämnet lockar till sig fullständiga idioter.
Citera
2026-08-12, 21:03
Medlem
Citat:
Oj då, det var som fan. Att du har en kompis som har en bror som har flygcertifikat ställer ju ämnet i en helt annan dager.

Det var som fan. Har du möjligen någon källa så vi kan verifiera att din polares bror är förbjuden att snacka om FE? Är det något slags satanistiskt-illuminati kontrakt han har skrivet under?
Ahh dags för lite adhom

Bryr mig ej om du tror mig eller ej tyvärr du betyder noll för mig herr stalkande lögnare. Önskan kommer från flygbolaget. Du kan testa själv mina tidigare påståenden och se om det stämmer. Ser man Gullholmen fyr från 1 m på Hvitsten t ex. Bara att testa. Trovärdigheten kan testas här din kan ej.
Citera
2026-08-12, 21:04
Medlem
Citat:
Vet du ens vad refraktion är? Ett berg kan aldrig vara "refraktion".

Jösses jävlar vad det här ämnet lockar till sig fullständiga idioter.
När sa jag detta?.du har inget så fegisen kör halmgubbe?
Var det vad jag sa i posten om WR-fotot? Varför förvränger du?
Citera
2026-08-12, 21:13
Medlem
Du vet exakt vad jag menar men du förvränger eftersom du är inmålad I ett hörn. Är berget där och en fysiskt ting? Välkommen till flat earth det saknas kurva.

Är berget ej där men har rest sig som en perfekt magisk holgorafisk projektion som ni lögnare kallar "refraktion" Då har du isåfall problemet hur kan denna synvilla blockera solen. Berget är ju ej "där". Detta förstår du. Du är ej lika dum som t ex Santiagoautisten. Du vill dock ej svara på detta eftersom du ej kan.

Lögnaren I en rävsax
Citera
2026-08-12, 21:21
Medlem
Citat:
Du vet exakt vad jag menar men du förvränger eftersom du är inmålad I ett hörn. Är berget där och en fysiskt ting? Välkommen till flat earth det saknas kurva.

Är berget ej där men har rest sig som en perfekt magisk holgorafisk projektion som ni lögnare kallar "refraktion" Då har du isåfall problemet hur kan denna synvilla blockera solen. Berget är ju ej "där". Detta förstår du. Du är ej lika dum som t ex Santiagoautisten. Du vill dock ej svara på detta eftersom du ej kan.

Lögnaren I en rävsax

Är jag inmålad? Å fan. Och nej, jag förstår verkligen inte vad du menar. Det känns lite som att föra en diskussion med en gravt efterbliven.

Ja berget är högst sannolikt ett fysiskt ting. Och nej, refraktion har inget med hologram att göra. Och jo berget är högst sannolikt där.

Kan du möjligen länka till vad du nu är upprörd över? Känns minst sagt förvirrande att försöka bemöta ditt svammel.
Citera
2026-08-12, 21:28
Medlem
Citat:
Är jag inmålad? Å fan. Och nej, jag förstår verkligen inte vad du menar. Det känns lite som att föra en diskussion med en gravt efterbliven.

Ja berget är högst sannolikt ett fysiskt ting. Och nej, refraktion har inget med hologram att göra. Och jo berget är högst sannolikt där.

Kan du möjligen länka till vad du nu är upprörd över? Känns minst sagt förvirrande att försöka bemöta ditt svammel.
Precis! Berget i videon och I världsrekordfotot är fysiska ting det är ej böjt ljus som tatt en sväng runt den icke existerande kurvan det vore ju befängt!

Ett solklart bevis på detta är ju att I både videon och I WR-fotot så blockerar bergen solen. Även I båda fallen stämmer det ej med den påstådda kurvan bergen ska vara bakom kurvan!

Det tog tio år ca men välkommen till Flat Earth Mainstream-Wille!

Något som endast är refraktion och därmed "ej där" kan ju ej blockera starkt ljus som solen. Detta såg vi ju I testet med laser och en kniv längst ned I min förödande post från tidigare idag!

Du förstår precis men låtsas missförstå och dumförklarar som den fegis du är. Strategier du använder då du ej har svar.
Senast redigerad av Niggers-n-Jews 2026-08-12 kl. 21:34.
Citera
2026-08-12, 21:37
Medlem
Citat:
Precis! Berget i videon och I världsrekordfotot är fysiska ting det är ej böjt ljus som tatt en sväng runt den icke existerande kurvan det vore ju befängt!

Ett solklart bevis på detta är ju att I både videon och I WR-fotot så blockerar Bergen solen. Även I båda fallen stämmer det ej med den påstådda kurvan Bergen ska vara bakom kurvan!

Det tog tio år ca men välkommen till Flat Earth Mainstream-Wille!

Pratar du om de här klippet?
https://www.youtube.com/watch?v=mzD-vGDAWIk

Vi ser en sol som successivt försvinner ned bakom ett berg. Ett uppenbart och solklart bevis för att jorden inte är platt.

Citat:
... Ett solklart bevis på detta är ju att I både videon och I WR-fotot så blockerar Bergen solen. ...

Ja? Någonstans har det ju uppenbarligen gått väldigt snett i ditt huvud. Men jag begriper tyvärr inte vad.

Hur kan en sol som försvinner ned under ett berg vara något slags evidens för att jorden är platt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in