2026-08-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
I så fall hade detta problem du klagar på inte funnits över huvud taget. Kvinnor kan fortfarande hitta män och bo hemma som fruar om de vill.

Sanningen är att kvinnorna i överlag vill bli fri skitlivet. All makt till dem och det är samma trend i hela västvärlden.

Skitliv är det kvinnornas frigörelse skapat.
Citera
2026-08-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Jesper Johansson

https://www.youtube.com/watch?v=wY5dYZijEE8

Jesper har haft det jobbigt på senare år, se bara på den här brutala attacken där han avslöjas som en total bluff (vid 12:55):

https://rumble.com/v1q8jdx-linus-noremalm-3.0-fritjof-sammanfattning.html?e9s=src_v1_upp_a
Citera
2026-08-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Ja i värsta fall blir det att åka runt i skolor. Annars kan hon göra föredrag hos kommuner, företag mm för en sisådär 15000-20000 per gång.

I bästa fall kan det bli bokkontrakt, nöjesprogram och/eller expertkommentator gällande högerextremism hos SVT eller TV4. Bara fantasin som sätter gränser för henne efter det här.
Hon ska väl ge ut nån bok. Den lär väl köpas in obligatoriskt av landets samtliga bibliotek. Hon kommer sitta och babbla i varannat soffprogram nu de kommande månaderna.
Citera
2026-08-10, 19:28
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedScorpion
Hon ska väl ge ut nån bok. Den lär väl köpas in obligatoriskt av landets samtliga bibliotek. Hon kommer sitta och babbla i varannat soffprogram nu de kommande månaderna.

Verkar inte så

Citat:
Porträttet av Sanna Hill är så inkännande och empatiskt, och beskrivningen av hennes politiska uppvaknande så hjärtevärmande skildrat att jag till slut känner mig gaslightad. För Sanna Hill är ingen tonåring på glid, eller en person som gjort något förvirrat snedsteg och sedan ångrat sig. Under nästan två decennier som ledande företrädare för extremhögern har hon bidragit till att sprida det hat och människoförakt som fått enorma konsekvenser för människor. Det är liksom en ideologi vi pratar om, inte lite ogenomtänkta, icke politiskt korrekta åsikter. ”Judehatet också?”, frågar Niklas Orrenius. ”Ja, absolut”, säger Sanna Hill. Hon har dessutom varit pionjär i den så kallade ”medieaktivism” som går ut på att söka upp journalister i deras hem. Detta i ett land där högerextremism har lett till många mord och grova våldsbrott.

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/Oka8xV/sanna-hill-later-som-en-yrvaken-pappafeminist
Citera
2026-08-10, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Dan Eriksson sa något idag om att Sanna Hill var otrogen med någon Kreml-agent eller liknande som hette Wrighter någonting. Någon som vet mer om det?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Manuel_Ochsenreiter
Citera
2026-08-10, 19:31
Medlem
Citat:
Dan Eriksson sa något idag om att Sanna Hill var otrogen med någon Kreml-agent eller liknande som hette Wrighter någonting. Någon som vet mer om det?
Sa han inte Ochsenreiter då
Citera
2026-08-10, 19:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
https://sv.wikipedia.org/wiki/Manuel_Ochsenreiter

Tack. 16 år äldre än Sanna dessutom. Nationalistiska kvinnor gillar ofta äldre män.
Citera
2026-08-10, 19:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffat
Sa han inte Ochsenreiter då

Vem var hennes man/pojkvän som blev cuckad då? Tobbe, Vavra eller Jesper eller någon annan?
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-08-10 kl. 19:36.
Citera
2026-08-10, 19:38
Medlem
Citat:
Vem var svensken som blev cuckad då? Tobbe, Vavra eller Jesper eller någon annan?
Jag vet inte, skulle gärna ha en tidslinje på hur hennes förhållanden hänger ihop med allt hehe😏 hon har hängt kvar med frihetsnytt och nätverket långt efter "Tobbe" vad jag förstår?
Citera
2026-08-10, 19:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffat
Jag vet inte, skulle gärna ha en tidslinje på hur hennes förhållanden hänger ihop med allt hehe😏 hon har hängt kvar med frihetsnytt och nätverket långt efter "Tobbe" vad jag förstår?

Tobbe är kvar på Frihetsnytt.
Citera
2026-08-10, 19:44
Medlem
Citat:
Tobbe är kvar på Frihetsnytt.
Jo men tack. Hon har varit kvar där.
Citera
2026-08-10, 20:05
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Tack, du bekräftade precis det jag skrev. Att tro att extremistjävlarnas enda attribut består av "traditionella könsroller" så är man man mer än lovligt naiv.

Det tycker jag inte att jag gjorde öht, jag har inte sett någon i tråden kunnat peka på detta ideologiska kvinnohat som ska vara så utpräglat i rörelsen annat än traditionella könsroller.

Varken när jag själv var en del av rörelsen eller nu.
Senast redigerad av Saxofonjude 2026-08-10 kl. 20:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in