Citat:
Ursprungligen postat av
VolleybollMolly66
Men hur reagerar tjejerna då? Uppmuntrar dom?
Jag har sett samma mönster i coop och ica som står o raggar på varann högt o ljudligt. Vet inte hur många ggr jag flyttat deras vagnar från gångarna så man kommer fram medan dom står o babblar.
Fast det är lite annlunda på K-bygg, man har sina arbetsuppgifter o sin arbetsplats, råka ströva längsbort i lagret är en del på arbetsplatsen som inte hänger ihop med B2B säljaren, det står en annan lager arbetare man bara passera innan man når den andra, skulle det vara något man vill förmedla hade man använt den person som redan bara står där, varav det är mycket enkelt o urskilja efter nu många gånger man sett detta att det handlar inte om någon slump, det är systematiskt varje gång det börja någon ny.
Jag har nämnt detta till en anställd jag känner väl på k-bygg, frågat varför jagar ni så hårt? enda han gjorde var o le tillbaka, dvs som om det inte är uppenbart, hon är snygg, spec hon i kassan inne i butiken som förvisso fått barn, men det hindra inte o åka dit o ställa sig med ens henne under sin semester.
Det är just detta som utgjort att någon måste tatag i personalens beteende, den är inte längre normalt, det har blivit en rutin och en sjuk fixering, dvs man är uppenbart inte van o jobba med kvinnor när arbetsplatsen blir en jakt mark med roternade byten.