2026-08-13, 22:21
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
De får man väl anställa några såna där småfeta medelålders ruggugglor med hängpattar som kan jobbet och aldrig sjukskriver sig också.

De behöver man ju inte provköra på casting coach så klart.

De får hålla lite ordning medan toppsnäckorna plutar förföriskt med anknäbbarna och svankar i varugångarna medan de chattar med bygggubbarna mellan flytspackel och avloppspackningar.

Haha
Citera
2026-08-14, 07:19
Medlem
Hur har det gått!

Jag har nu bytt byggvaruhus, blev kontaktad och detta har tagits mycket personligt, så mycket att all kontakt sagts upp.

Fördel att detta har verkligen nått företaget o tagits upp inom k-bygg, man kan se det var en god gärning, nu kanske k-bygg kan konkurrera med ex Bauhaus som har kvinnliga anställda på lagret, som utför exakt samma arbetsuppgifter som inom K-bygg.
Citera
2026-08-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Jag har nu bytt byggvaruhus, blev kontaktad och detta har tagits mycket personligt, så mycket att all kontakt sagts upp.

Av dig eller av dem när du förklarat dina skäl?
Citera
2026-08-14, 13:53
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Självklart.

Det måste dock finnas en balans mellan fina tjejer och kompetent personal. Om absolut ingen i butiken kan någonting så kommer det skita sig.

Jag vet en matbutik där det inte finns några snygga brudar - för o vara grov - alla fula 🤣

Våran teori är att chefens 50 taggare till milf bestämt detta
Citera
2026-08-14, 13:54
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Jag vet en matbutik där det inte finns några snygga brudar - för o vara grov - alla fula 🤣

Våran teori är att chefens 50 taggare till milf bestämt detta

Hon vill vara den som ser bäst ut i butiken alltså?
Citera
2026-08-14, 14:21
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Hon vill vara den som ser bäst ut i butiken alltså?

Tjerringen är rik hemmafru
Citera
2026-08-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Av dig eller av dem när du förklarat dina skäl?
Av K-bygg togs det högst personligt, man mena nu blir det ev utredning av alllt men precis som vad behövs, jag kan inte namnen på dessa lager folk men ev hette hon Cissi eller likande, stött på en ggr varav jag inte kan namnet, om man nu ska ta en i sista i ledet av "fraternisera" inom arbetsplatsen.

Man lista ut vem jag är genom att läsa allt jag skrivit på FB, hörde av sig via tele.
Senast redigerad av hjorten16 2026-08-14 kl. 16:08.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in