2026-08-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Är du avundsjuk och vill gubbarna ska ragga på dig eller vad är problemet?
Nej, med tanke det handlar om rätt få anställda, utgör detta raggande mer en fixering än naturlig träff på jobbet. totalt handlar det om max 20st anställda några har fasta förhållanden, några har småbarn, dessa som är kvar som springer o jagar dessa säsong lageranställda är vad man kallar äckelgubbar, med tanke jag är in få gånger men lyckas ändå se o höra detta rätt ofta, kan man bara utgå att det handlar om några få riktigt fixerade säljare., dvs man lever upp till stämpen äckelgubbe till 100%
Citera
2026-08-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Det är just detta som är så svårt, b2b säljaren är oftast säkert anställd via sina b2b kunder kontakter.

Tar man ex K-bygg bjöd företagare på fest resa till stockholm, man tar med kunder till en bordell, det berätta även synen man har inom företagets ledning. Genom detta har inte en liten ung jänta så mycket o säja till om, hon har inte viktiga företagskunderna, utgör företaget måste utvärdera dessa två helt olika.

I Stockholm? Vill de ha någon hållhake på sina kunder?
Annars hade det väl varit lämpligare att göra.resan någonstans där bordeller är lagliga som tex Köpenhamn eller Hamburg?
Citera
2026-08-12, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
I Stockholm? Vill de ha någon hållhake på sina kunder?
Annars hade det väl varit lämpligare att göra.resan någonstans där bordeller är lagliga som tex Köpenhamn eller Hamburg?
Tidigare for man med Kesko som är ägaren av hela k-bygg, bl.a till finland, gick även där på strippklubb, nu sista handla om bara om förra året, man åkte för att se hockey, det var isamband med detta man även gick på strippklubb, inte bordell, det var fel namn.
Citera
2026-08-12, 19:04
Medlem
Citat:
Men bra då känner du tiden även före, dvs under k-rauta tiden, ex Anders han blev varnad för sexuella trakasserier men man kan ändå inte säga upp peronen mer än att varna. dvs han var inte b2b säljare. detta är ex på uppgifter jag inte ska känna till, men för jag festar med dessa ibland sippar det ut intern info,
Vad skönt att du hänger ut äde övrrkåta cklen med namn.
Citera
2026-08-12, 19:09
Medlem
Citat:
Tidigare for man med Kesko som är ägaren av hela k-bygg, bl.a till finland, gick även där på strippklubb, nu sista handla om bara om förra året, man åkte för att se hockey, det var isamband med detta man även gick på strippklubb, inte bordell, det var fel namn.

Ja, det är ju en jäkla skillnad. När jag började plugga i slutet av 90-talet förekom det är kåren anordnade herrmiddag med inhyrd strippa men redan när jag var klar i början av 00-talet hade det blivit kontroversiellt och idag helt otänkbart på universitet och högskolor.
Citera
2026-08-12, 19:44
Medlem
Biggedys avatar
Kontakta genast filialchefen på K-Bygg i Umeå. Det kan vara så att tjejerna tycker det är jobbigt men inte vill säga något pga att de är underställda.

Om du inte vill göra det så kan du kontakta deras HR-avdelning. Detta måst tas upp, alla ska känna sig trygga i sitt jobb och inte ha en sliskig säljare efter sig.

Här hittar du kontakter:

https://www.mynewsdesk.com/se/keskosverige/contact_people

HR-direktör hittar du längst ned.
Citera
2026-08-12, 19:47
Avslutad
Jag har sett med egna ögon dessa blonda bimbos med putläppar och silikonpattar som viker ut sig som värsta ludren när man ska köpa virke. Anställ bara män är mitt tips. Fruntimmer ska inte ha tillträde till byggvaruhusen alls, någonsin.
Citera
2026-08-12, 20:05
Medlem
Klart gubbarna ska få ragga! Vad ska diskuteras?
Citera
2026-08-12, 20:49
Medlem
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Så K-bygg är nya Tinder alltså?

Hur är det med kompetensen bland dessa tjejer? Vad skulle hända om jag skulle säga att jag behöver ett 180 graders ögonmått och en fem tums synvinkel?

Knull-bygg?
Citera
2026-08-12, 20:54
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Klart gubbarna ska få ragga! Vad ska diskuteras?

hjorten16 ska sätta stopp för det. Han planerar att genomföra Umeås största cockblock någonsin.
Citera
2026-08-12, 22:22
Medlem
invandrar-leffes avatar
Är ts en av de där verkliga äcklen som står där i butiken och drägglande försökter titta in på lagret eller är detta bara ett fult försök att locka ensamma män till butiken?
Citera
2026-08-12, 22:54
Medlem
Rumpkorvens avatar
"ursäkta? Jag är ute efter en vinkelfil med bredspackelspott" har ni det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in