2026-08-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Fast frågan är hur länge man får fortsätta ge en kvinna oralsex när hon är tyst. Du säger så länge som hon fortsätter samtycka. Men det vet man inte när hon är tyst. Så du menar då att man måste fråga. Så hur ofta måste man fråga? Om hon säger ja, men sedan är tyst, när frågar man igen?

Man KAN INTE veta att samtycke finns mellan gångerna man frågar. = lagen är godtycklig och logisk omöjlig att följa eller förutse i detta scenario.
TILLS HON TAR TILLBAKA SITT SAMTYCKE TILL ATT FÅ ORALSEX!

PRECIS som sägs i Guzmans video som han ändå vägrar att ta till sig trots att det är det han hänvisar till gång på gång. Och hon som säger det är ändå en av de som skrivit lagen, hon borde väl veta.

Och om hon av någon jävla anledning inte alls verkar uppskatta att bli slickad så frågar du väl för fan ÄNDÅ om hon fortfarande vill bli slickad eller hon vill att du ska göra på något annat sätt.

Hon kanske bara är för finkänslig för att säga att du slickar på helt fel ställe.
Senast redigerad av Pipsi 2026-08-11 kl. 19:26.
Citera
2026-08-11, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Dina som vanligt fullkomligt idiotiska kommentarer.
Så du menar att sist du var med en tjej som var helt passiv så kan det ha berott på att hon njöt av att ligga passiv, hon låg tyst och passiv för att hon var uttråkad, hon var tyst och passiv för att hon hade fått en stroke, hon var tyst och passiv för att hon var förstenad av skräck, du vet alltså inte?

För sånt kan man aldrig veta och du bryr dig heller inte om att ta reda på det?
Citera
2026-08-11, 19:28
Medlem
Citat:
Du har helt rätt i det du skriver.

Är också intresserad av hur du tolkar det kvinnan säger vid 17.57 i den här videon. Du kan börja lyssna vid 17.30. Videon är ett samtal kring samtyckeslagen innan den implementerades. En expertpanel.

https://www.youtube.com/watch?v=6XIYHKhg7qY
Fattar du ens själv vad som sägs där?
Citera
2026-08-11, 19:32
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Så du menar att sist du var med en tjej som var helt passiv så kan det ha berott på att hon njöt av att ligga passiv, hon låg tyst och passiv för att hon var uttråkad, hon var tyst och passiv för att hon hade fått en stroke, hon var tyst och passiv för att hon var förstenad av skräck, du vet alltså inte?

För sånt kan man aldrig veta och du bryr dig heller inte om att ta reda på det?

Jag har av erfarenhet blivit införstådd med att passivitet kan bero på flera olika saker.

Nedan något som är offtopic men som jag såg alldeles nyss.

Citat:
Kvinnor ljuger oftare om sitt sexliv än män, visar en ny amerikansk studie. Men det handlar inte om att överdriva sina sexuella erövringar. Istället påstår kvinnor att de har haft färre sexpartners än vad som är sant. Orsaken är att de inte vill uppfattas som lösaktiga, tror forskare.

I undersökningar ända sedan 1960-talet har män rapporterat att de haft fler sexuella relationer än kvinnor. Forskare har tidigare förklarat det med att män överdriver antalet sexuella relationer medan kvinnor underdriver dem. Men resultatet från en ny amerikansk studie visar att män faktiskt är mer ärliga än kvinnor.

Ändrade svar
Kvinnor ändrar sina svar beroende på om de tror att någon kommer att avslöja dem eller inte, upptäckte forskarna Terri Fisher från Ohio State University och Michele Alexander från University of Maine. De har intervjuat 200 ogifta kvinnor mellan 18 och 25 år. Antalet sexuella partners som en kvinna rapporterade fördubblades när hon trodde att hon var kopplad till en lögndetektor.
Citera
2026-08-11, 19:32
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Fattar du ens själv vad som sägs där?

Jag frågar vad ni andra uppfattar att hon säger. Hur tolkar du det hon säger?

Jag vet vad jag uppfattar att hon säger. Skulle vara intressant att se om ni uppfattar samma sak.
Citera
2026-08-11, 19:36
Medlem
Citat:
Jag frågar vad ni andra uppfattar att hon säger. Hur tolkar du det hon säger?

Jag vet vad jag uppfattar att hon säger. Skulle vara intressant att se om ni uppfattar samma sak.
Ändå fattar du inte att samtycket till oralsex gäller tills dess att det tas tillbaka? Du får alltså slicka henne 17 timmar oavsett hur uttråkad hon blir om hon inte säger att det räcker.

OM hon har samtyckt vill säga. Och det är ju lite tveksamt förstås, sånt kan man ju enligt dig aldrig veta.
Senast redigerad av Pipsi 2026-08-11 kl. 19:45.
Citera
2026-08-11, 19:39
Medlem
Citat:
Jag har av erfarenhet blivit införstådd med att passivitet kan bero på flera olika saker.

Nedan något som är offtopic men som jag såg alldeles nyss.
Jaha och vilka fler skäl enligt din erfarenhet för passivitet har de du legat med haft mer än att de njöt?
Citera
2026-08-11, 19:47
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jaha och vilka fler skäl enligt din erfarenhet för passivitet har de du legat med haft mer än att de njöt?

De njöt eller så var de tvungna att fokusera och koncentrera sig för att så småningom kunna njuta fullt ut.
Citera
2026-08-11, 19:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ändå fattar du inte att samtycket till oralsex gäller tills dess att det tas tillbaka? Du får alltså slicka henne 17 timmar oavsett hur uttråkad hon blir om hon inte säger att det räcker.

OM hon har samtyckt vill säga. Och det är ju lite tveksamt förstås, sånt kan man ju enligt dig aldrig veta.

Du är nästan framme och förstår problematiken men ändå inte.

Är din fråga i det här inlägget svaret på vad du uppfattar att kvinnan säger i videon?
Du menar alltså att en tjej ska säga till om hon inte samtycker längre?
Citera
2026-08-11, 19:51
Medlem
Citat:
Du är nästan framme och förstår problematiken men ändå inte.

Är din fråga i det här inlägget svaret på vad du uppfattar att kvinnan säger i videon?
Du menar alltså att en tjej ska säga till om hon inte samtycker längre?
Hur många gånger ska jag säga ja? Vad är det för FEL på dig???? Hur många gånger kan du fråga samma sak och få samma svar???

Du kommer ju ÄNDÅ att fortsätta att hävda att det är ett brott att slicka nån som samtyckt om den ligger passiv.
Citera
2026-08-11, 19:58
Medlem
Citat:
Men din jävla idiot. Är du helt jävla rubbad i pallet. Ett vittne är på plats.

De "stödvittnen" som vi diskuterar och som ofta är de "stödvittnen" som finns i dessa ord mot ord fall har inte varit på plats utan de får berättelsen berättad från anmälaren i andra hand. Förstår du nu.
Andrahandsinformation = hörsägen. Det gills inte som bevisning förutom i våldtäktsfall.
Fattar du nu?????

Så du hävdar att vittnena inte träffat BO över huvud taget? Inte själva sett/träffat BO? Dom har överhuvud taget inte upplevt att BO är ledsen, uppskakad, uppriven traumatiserad eller något liknande sinnestillstånd?

Bara fått en uppgift från BO utan att på något sätt sett eller märkt något annolunda alls med BO?
Citera
2026-08-11, 19:59
Medlem
Citat:
Vad fan håller du på med. Gå tillbaka och läs om och läs rätt. Jag har ju redan skrivit till dig att du ska sluta läsa mina inlägg som fan läser bibeln.

Just ja, du gillar ju att hitta på saker....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in