2026-08-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Wow, the effort you're making...

För att säga att en man som tänder på vad, 20-30 år gamla kvinnor är hebefil.
Vet du vad tomaten, jag tror din egen lille sillmjölke du har där hemma tänder på ännu yngre kvinnor. Tänk på det inatt.

Det bästa man kan göra för sin dotter är att lära henne att utseende är allt. Om hon har minsta lilla fallenhet för att se bra ut ska hon lägga all sin energi på det och fixa en man innan det är försent. Annars slutar man upp som dig, nästan 50 år och försöker intala män att de måste tända på tanter annars är de hebefiler!!! Boo!!! Man måste också lära dem acceptera att mäns uppmärksamhet inte definierar deras liv.

Tänk om gubbar gick runt så här och grät över att kvinnor inte flörtar med dem?

Anders tänder på tonårstejejer, även de under 18 år. Och anser att kvinnor "över 20 lever på lånad tid". Hebefil-varning på det! Om du inte tror mig, så kan du kolla hans posthistorik.

Nope. Min partner tänder på vuxna personer, inte på tonåringar.

Du har jädrigt märkliga tankegångar! Måtte du inte skaffa barn.
Citera
2026-08-11, 19:30
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Och dom kvinnor som inte gör något av nämnda punkter?
Eller det kanske är dom där senblommarna som inte insett förrän senare i livet att dom var ganska snygga ändå så då uppskattar dom sig själva helt plötsligt.
Tror sådana kvinnor vuxit upp under mycket dåliga förhållanden. Mödrar och andra kvinnor som ständigt tryckt ner dom och när dom väl befriats från sådana häxor så ser dom att häxorna hade fel mest hela tiden.
De är normala kvinnor.

Titta på exemplen jag postade tidigare. Det är effekten av känna sig on top of the world, och sen att det rinner en ur händerna som får de att flippa. Har man ingen man blir det troligtvis mycket värre. Det är min take.

Kvinnor som är fula har aldrig fått uppmärksamhet så de är en konstig poäng.
Citera
2026-08-11, 19:32
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Anders tänder på tonårstejejer, även de under 18 år. Och anser att kvinnor "över 20 lever på lånad tid". Hebefil-varning på det! Om du inte tror mig, så kan du kolla hans posthistorik.

Det gör nog din man också. Kommer han säga det till dig? Nope. Det går ju inte att se om nån är 17 eller 19 alla gånger, inte sant? Det betyder inte att man tycker det är rätt att flirta med dem.

Tycker synd om dina döttrar. Måtte din man rädda dem.
Citera
2026-08-11, 19:32
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Kvinnor är som bananer, dom är som bäst precis innan dom skrumpnar, och ingen vill ha dom.

...Lägg ner brödkabeln....aj....
Citera
2026-08-11, 19:38
Medlem
Citat:

Alla heterosexuella män tänder på vissa tonårstjejer mellan ca 15-19. Det är fullt normal och sund sexualitet. Hebefiler tänder på, och FÖREDRAR, barn i åldrarna 11-14. Det är alltså något helt annat.

Vi vet att din partner har en farmorsfetish, men det gör honom till undantaget, och inte till regeln. Det är alltså din man som är onormal, medan Anders är den normala.
Citera
2026-08-11, 19:42
Medlem
Citat:
De är normala kvinnor.

Titta på exemplen jag postade tidigare. Det är effekten av känna sig on top of the world, och sen att det rinner en ur händerna som får de att flippa. Har man ingen man blir det troligtvis mycket värre. Det är min take.

Kvinnor som är fula har aldrig fått uppmärksamhet så de är en konstig poäng.
Jag försökte ge videosen en ärlig chans men det var för tråkigt innehåll.
Människor som ”flippar” gör det av anledning att någon annan försöker styra deras liv.
Har man rätten till sin egna kropp och knopp så gör man bättre val för sig själv.
Citera
2026-08-11, 19:43
Medlem
Citat:
Det gör nog din man också. Kommer han säga det till dig? Nope. Det går ju inte att se om nån är 17 eller 19 alla gånger, inte sant? Det betyder inte att man tycker det är rätt att flirta med dem.

Tycker synd om dina döttrar. Måtte din man rädda dem.

Man märker ju vilka ens partner diskret kollar in. Min partner kollar diskret in snygga personer som är mellan cirka 30-60. På det där speciella sättet som jag att jag fattar att min partner finner personen tilldragande. Ska väl även tilläggas att min partner alltid har varit mer dragen åt de som är äldre än min partner i ålder. Förutom med mig, som är några år yngre... Vilket var mitt stora bekymmer förut. Tills jag märkte att min partner spanar in de som är yngre än mig. Då blev jag mer bekväm. Alla har sina preferenser, vet du.

Det är inte synd om min dotter. Jag och min partner odlar hennes självförtroende, både för hennes fina personlighet och hennes utseende etc. Och vi odlar även hennes självkänsla genom att visa att vi tycker om att lyssna på henne, umgås med henne etc. Det ä så omfattande vad man gör i ett föräldraskap, så det går ju inte att f ner på några enkla rader! Men vi kommer inte tvinga in henne i ett förhållande, när hon är alltför ung för det (vilket du tycks förespråka). Utan det får hon ju ta i sin egen takt. Det vi pratar om är att hon ska ha en snäll och bra man som bryr sig om henne och älskar henne och som hon älskar. En man som gör att hon får blomstra och som gör henne trygg. Sedan om hon är mogen för det och träffar en sådan man nä hon är 18, 22, 25 eller 30, är liksom inte vår sak att påverka! Även vår son tar vi hand om på samma sätt.
Citera
2026-08-11, 19:44
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Alla heterosexuella män tänder på vissa tonårstjejer mellan ca 15-19. Det är fullt normal och sund sexualitet. Hebefiler tänder på, och FÖREDRAR, barn i åldrarna 11-14. Det är alltså något helt annat.

Vi vet att din partner har en farmorsfetish, men det gör honom till undantaget, och inte till regeln. Det är alltså din man som är onormal, medan Anders är den normala.
Granny fetish är kanske lika vanligt som bbw fetish? Jag tror ännu mer ovanligt.

Ska vi börja shama alla män som har eller vill ha en icke-fet kvinna? Det har väl i och för sig något redan försökt med kan jag tippa.

Citat:
Jag försökte ge videosen en ärlig chans men det var för tråkigt innehåll.
Människor som ”flippar” gör det av anledning att någon annan försöker styra deras liv.
Har man rätten till sin egna kropp och knopp så gör man bättre val för sig själv.
Du behöver inte se hela för att fatta grejen.
Har de kvinnorna inte rätten till sin egen kropp eller vad menar du? De har ju ett hur bra liv som helst egentligen rent objektivt. Innan de flippade i alla fall.
Citera
2026-08-11, 19:44
Medlem
Citat:

Det normala är att tända på de kring ens egen ålder. och att tända på vuxna människor när man själv är vuxen.
Citera
2026-08-11, 19:45
Medlem
Citat:

Du och ”Anders” är antagligen den typen av folk som får mig att ställa frågor till nya partnern som ”finns det risk att du kommer att bli peddo eller har du någon i släkten som är det?”.
Har gjort och riskerar att fortsätta ställa den frågan.
Citera
2026-08-11, 19:50
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Man märker ju vilka ens partner diskret kollar in. Min partner kollar diskret in snygga personer som är mellan cirka 30-60. På det där speciella sättet som jag att jag fattar att min partner finner personen tilldragande. Ska väl även tilläggas att min partner alltid har varit mer dragen åt de som är äldre än min partner i ålder. Förutom med mig, som är några år yngre... Vilket var mitt stora bekymmer förut. Tills jag märkte att min partner spanar in de som är yngre än mig. Då blev jag mer bekväm. Alla har sina preferenser, vet du.

Det är inte synd om min dotter. Jag och min partner odlar hennes självförtroende, både för hennes fina personlighet och hennes utseende etc. Och vi odlar även hennes självkänsla genom att visa att vi tycker om att lyssna på henne, umgås med henne etc. Det ä så omfattande vad man gör i ett föräldraskap, så det går ju inte att f ner på några enkla rader! Men vi kommer inte tvinga in henne i ett förhållande, när hon är alltför ung för det (vilket du tycks förespråka). Utan det får hon ju ta i sin egen takt. Det vi pratar om är att hon ska ha en snäll och bra man som bryr sig om henne och älskar henne och som hon älskar. En man som gör att hon får blomstra och som gör henne trygg. Sedan om hon är mogen för det och träffar en sådan man nä hon är 18, 22, 25 eller 30, är liksom inte vår sak att påverka! Även vår son tar vi hand om på samma sätt.
Du tror inte han fattar att det är big no-no att titta på unga tjejer, speciellt när du är med? Är han intellektuellt långsam? Det är möjligt att din man är en hardcore grannylover, men jag tror ändå han kikar lite på 20-30 åringar också ska du se.

Jag menar att man ska lära kvinnor att en dag kommer deras utseende att tyna bort och då får man leva med det. Ifall du vill lära dina nåt annat - varsågod. Jag har sett många kvinnor flippa när en man, eller män i allmänhet inte vill ha dem.
Citera
2026-08-11, 19:55
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du och ”Anders” är antagligen den typen av folk som får mig att ställa frågor till nya partnern som ”finns det risk att du kommer att bli peddo eller har du någon i släkten som är det?”.
Har gjort och riskerar att fortsätta ställa den frågan.
Det är riktigt grov asperger att fråga nåt sånt ifall du undrar varför du är singel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in