Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Aha du är en sån där som ska hävda att det egentligen var kvinnan som var våldsam och att han bara knivhögg henne och utsatte henne för trubbigt våld när hon redan var halvdöd för att försvara sig. Återigen, orkar inte med folk som ska leka försvarsadvokat och skylla på offret. Han kommer få en försvarsadvokat, oroa dig inte.
Så mycket som du uppmuntrar andra till att läsa på, jag vet i alla fall vad ett mord är till skillnad från dig.
Är du trög eller? Du kommer med påståenden som är totalt tagna ur luften. Jag har inte en enda gång påstått att BO var våldsam. Jag inte en enda gång försvarat GM. Det säger du förmodligen för att skifta fokus från din egen okunskap om juridiska termer som du ändå använder dig av.
Sen går du återigen händelserna i förväg. Du har ingen aning om det trubbiga våldet skett innan eller efter det huggande/skärande våldet. Du målar upp en bild i ditt eget huvud och argumenterar efter den. Det är inte så smart. Håll dig till fakta och sluta sprid misinformation i tråden. Vill du spekulera så kör på men försök inte göra dina spekulationer till sanning, det är att trolla.
Du visste uppenbarligen inte om vad dråp innebar. Nu har jag förklarat det för dig. Varsågod