Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Ja så kan det vara att dom gör, men jag hade en tjejkompis i tidiga 20-års åldern som var 1.55 som hade en kille som var typ 1.90 för hon ville minsann "inte ha en dvärg till kille". Min känsla är att de riktigt korta tjejerna har massa komplex för sin längd och ha en ännu längre kille. Därför har jag mest försökt med jämnlånga tjejer.
Är det samma kompis som filmade när hon och pojkvännen hade samlag tills hon blödde, för att skryta om storleken på pojkvännens könsorgan? Om ja, så låter det som om hon dels inte mådde särskilt bra och dels var lite överdrivet fixerad vid längd/mått/storlek. Om hon är i samma ålder som du så kan vi hoppas att hon mognat en del vid det här laget.
Om jag får komma med ett järvt förslag så skulle jag föreslå hundtricket. Det har funkat för en kort kille (ja, kortare än du) som jag känner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Hade du fått höra allt jag har fått höra hade du förstått mig.
Nu var inte detta riktat till mig men väljer att kommentera ändå. Vet hur det är att ha en kropp som omgivningen inte godkänner. Blev själv släpad till diverse olika experter, som skulle ta 100 olika prover och granska min kropp i trosorna, för att sen skaka på huvudet och säga "tyvärr, tyvärr, men vi kan ingenting göra". Nej, det var kanske inte jättekul och sådär. Det är klart att det suger hästballe att vara ung. På många sätt. Man har tonårsakne, tandställning, olika stora bröst, sönderplockade ögonbryn och en klädstil som påminner om en påfågel på 70-talet (till exempel). De flesta av oss såg nog mer eller mindre förjävliga ut i unga år. Men man överlever ändå. På gott och ont. Life is a bitch and then you marry one and then you die, som det heter. Man får göra det bästa av situationen, helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Jag är inte bitter på kvinnor för det förutom min egen mor som inte gick till läkaren och gav mig medicin som kanske kunde gjort mig längre.
Har du frågat morsan din? För det skulle kunna vara så att hon har hört sig för angående detta. Nu är jag snäppet äldre än du men på den tiden kunde man endast få "hormonsprutor" om man hade brist på tillväxthormon och inte annars (idag ser det annorlunda ut). Skolsyrrorna brukade remittera till utredning, i form av blodprover bland annat, om det fanns anledning att misstänka hormonell avvikelse. Det finns inte heller nån garanti för att slutlängden ökar med hjälp av tillväxthormon och man kan inte veta i förväg vilken effekt det har.