Ja, precis. På morgonen så märkte jag att den varit på hela natten och det var stop i brunnen.
Citat:
Det är precis detta som hänt hittills. Alltså jag har fått ett skadeståndkrav från denna person, och jag har skickat tillbaka till honom att jag bestrider det. Att betala för en advokat är kanske inget man ska göra innan man blir stämd. Det kostar ju en massa pengar som jag hellre lägger på något roligare.
Citat:
De kan knappast använda en anonym flashbacktråd i rätten utan att först bevisa att det är jag som skrivit den.
Citat:
Hur i hel**** kan man duscha så att det rinner ut ur badrummet... hallen... in hos grannen och ut i trapphuset. Jösses vad vatten det måste varit, flera badkar för ett litet badrum du beskriver.
Det är inte jättekonstigt. För några år sedan så glömde jag kranen på i badrummet i en annan lägenhet och då blev vattenräkningen ungefär 500 kronor dyrare den månaden. En snabb googling säger att det kommer 10-15 liter per minut ur en dusch-slang, så om jag glömmer den på innan jag sover så är det 5-7 kubik vatten som kommer ut om jag sover i 8 timmar.
Citat:
Det är en saftig summa, inkluderar det grannens tak?
Ja, och även tydligen stora delar av hans väggar och el hade kortslutits.