Citat:
Ursprungligen postat av
Llardrose
Det jag menar är att man får hela tiden läsa om allt mellan SD-tomtar till vänsteridioter som säger att dom skiter i att dom håller på och bli minoritet i sitt eget land utan det enda dom bryr sig om e ifall personen är en dåligt individ som inte passar in dåååå minsann ska personen ut ur landet. Men sen fortsätter dom endå rösta på samma jävla skitpartier som dom mkt väl vet inte gör ett skit mot exakt dessa dåliga individer utan bara släpper in fler. Eran patetiska fasad där ni både kan pricka in pk-poäng att ni inte bryr er om hudfärg och kan säga att ni står upp emot kriminella är falsk för ni bara snackar. Du är precis som alla andra jävla pensionärer som lever i drömmen att mångetniska samhällen fungerar bara alla följer lagarna. Det fungerar aldrig, har aldrig gjort kommer aldrig göra. Det var exakt det svaret du gav till ts när han undrade varför det finns efterblivna idioter som tror män driver nån sorts värdslig våldtäktskonspiration mot kvinnor samtidigt som det röstar för partier som släpper in 300k av dessa per år. Även när dessa visar sig vara våldtäktsmän kan ni inte göra matten och rösta för förändring. Extremt få svenska kvinnor har IQn för det .
Är du dum på riktigt?
Först av allt har jag stått upp mot många kriminella i mina dar. Sannolikt föer än vad du har gjort och med mer risk för min egen säkerhet.
Jag var för en timme sedan upp i skogen för att kolla vad ett gäng personer gjorde då jag först hört en mängd röster när jag gick ena sidan (lyssnar alltid på musik eller annat skit så uppfattar inte alltid omvärlden). En liten stund därefter uppfattade jag röklukt och tyclte mig sedan se rök. Suckade och tog med mig min stackars hund (som är rädd för människor och inte riktigt med i samma fas av min förmåga att prata som gräla med andra)
Ett gäng män sannolikt missbrukare hade samlats. Blandade ursprung. Jag ropade och frågade om de hade koll på elden vilket de sa att de hade. De grillade antagligen om de istället bara umgicks vet jag inte och bryr mig inte. Ringde knappast polisen på dem heller dels för att jag inte anser att drt är brottsligt att ha beroendeproblematik om de nu har det, dels för att jag inte är polis. Jag kollade vad de gjorde. De var trevliga när de svarade och inte min sak att gå upp hela vägen och kontrollera dem då det är ett fritt land och folk får umgås utan att någon drar näsan i blöt.
Det är.sådant här folk inte fattar. Exakt allt är inte "stora problem".
Jag klagar mycket på mitt såsom att dra av allt från min tallrik och lägga i någpn annans. Jag vet även att det vid andra tillfällen är andras tallrikar som skrapas av mot min såsom att jag slutligen föll under social försäkring (men jag borde ha fått vård och hjälp samt vi borde ha kortsiktiga sociala försäkringar också istället för den jag slutligen fick när jag krossats 784 ggr).
Jag fattar att livet inte är lätt för många. Även om jag är mycket hård har jag mer gemensamt med en pundare på gatan, oavsett ursprung, i det här systemet än vad jag har med en vit man som tycker saker är jobbigt när man säger
vita män.
På ytan kan det de ut som om man delar förutsättningar med varandra men skillnaden mellan mig och en svensk man med sjukersättning kan vara enorma och mina villkpr mer likt just trasan på gatan. Skillnaden är att jag inte pallar missbruka eller ens är intresserad av att dricka mer än kaffe som dopaminpåslag. Vilket jag inte ens upplever något. Jag tror att det är typ skälet i slutändan till varför jag aldrig blivit plockad, nedslagen eller ens rånad de här alla år som gått sedan jag inte höll ihop längre även om jag hade inre blödningar så kom de nog inte av yttre våld. Säger inte att något inte kan ha hänt jag inte har i mitt medvetande (med tanke på att jag får falska "flashbacks") bara att det inte är den troligaste förklaringen. Jag menar att det inte finns jättemycket att hämta hos någon utan resurserna.
Det finns inga poäng att samla för min del. Alla godhetsknarkare ger sig på mig så fort de får en chans eftersom jag står upp för mina fel och brister och är djävulen i deras ögon eftersom de inte vill se att det är dem själva som har horn om de tittar för lä ge i spegeln.
Har dessutom arbetat länge för att snacka om sexualbrott och problem. Hur länge har du kämpat i sådana frågor?
Förövrigt är jag väl medveten om att jag en dag kommer råka illa ut. Men den dagen den sorgen. Har inte planer på att försöka flytta in i något gated community och gömma mig för världen direkt. Jag fortsätter leva mitt liv tillsvidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Llardrose
jesus christ lady jag är inte din psykolog, du behöver inte skriva halva wuthering heights som svar.
Ha du huvudet i arslet istället.
Många invandrare tror att jag ska bli kränkt över att de tar sig mot arslet när de ser mig, mötte ens sådan som såg helt efterbliven ut också här under kvällspromenaden. Kom att tänka på det. Du är lite på den efterblivna nivån faktiskt.
Gräv lite djupare där så kanske du hittar ett par IQ poäng också om.du når tillräckligt djupt.