Igår, 10:51
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Jag har aldrig haft större problem med muslimer än vad jag haft med kristna.

Uppenbart är kvinnosynen hos många rätt unken men jag som varit tillsammans med en del muslimer upplever inte att religionen påverkar män utan andra män vilket innebär att män i grupp är farligare än specifikt muslimsla män.

Om ni andra inte vill bo bland muslimer eller psykiskt sjuka, eller invandrare osv så är det enkelt, bo vid varandra.

Sedan så ska givetvis människor som kommer hit och börjar förfölja andra grupper, utvisas. Invandrare är mer rasistiska eftersom svenskar faktiskt är bland världens minst rasistiska folk även om de själva tycks tro att rasismen är störst bland oss.

Jag förstår nog samband mer än vad du och många andra gör.

En enkel fråga.

Varför tror du andelen judar och kristna minskat till nästan det obefintliga i muslimska länder?
Är det för dessa är mindre toleranta till icke muslimer eller för att de är MER toleranta?

När du svarat på denna frågan kommer följdfrågan. Vad tror du då det kommer hända med ännu fler muslimer i Sverige, vilket samtliga prognoser visar på bara fortsätter o kommer fortsätta att öka.
Citera
Igår, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Kvinnor röstar på partier som vill ha mer invandring. Invandrare våldtar, misshandlar och mördar i större utsträckning än inrikesfödda.

Varför röstar kvinnor för mer invandring?
Omhändertagenade som vill hahit änmer män
Citera
Igår, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
En enkel fråga.

Varför tror du andelen judar och kristna minskat till nästan det obefintliga i muslimska länder?
Är det för dessa är mindre toleranta till icke muslimer eller för att de är MER toleranta?

När du svarat på denna frågan kommer följdfrågan. Vad tror du då det kommer hända med ännu fler muslimer i Sverige, vilket samtliga prognoser visar på bara fortsätter o kommer fortsätta att öka.
En enkel fråga, är Sverige Sverige och placerat i norden eller förstår du inte skillnaden mellan länders position på kartan?

Jag tror stenhårt på att all överdriven manlig invandring är farlig. USA är ett bra exempel på hur illa män uppträder när de tar sig till nya platser.

Vi har ett fungerande kand med ett av världens högsta placeringar på demokratiindex, en muslim skiljer sig inte biologiskt från en kristen och således är muslimen lika kapabel att ta till sig saker som den kristna är.

Tycker du att man ska sitta och diskutera med någon som fått PTSD av svenskar och kristna invandrarmän?

Tror du att det är skönare att utsättas för fara för liv och död om någon är kristen än om den är muslim? Tror du den kristna kuken våldtar mer kärvänligt?

Vet du vad trauman innebär för en människa?

Visste du att det inte är våldet, utan kränkningarna och utsattheten som skapar PTSD och trauman?

Vi kan prata om det här hur länge som helst men sanningen är att vi har tagit in stora mängder kristet smuts och öven har svenska smutsmänniskor. Vi har givetvis med invandringen fått hit muslimska smutsmänniskor också.

Jag är feminist.
Den vita mannen har orsakat extrema skador mot världen och olika folkgrupper baserat på sin maktposition.

Den akademiska, vita kvinnan har saboterat extremt mycket under lång tid och utgjort ett sabotage gällande männisnors liv.

Därefter kommer invandrarmannen som det senare hotet. Det är i den räkningen det ligger oavsett vad du gillar det eller inte.

Den vita mannen.
Den akademiska kvinnan.
Invandrarmannen.

Det beror på maktpositioner och det är fler sekulära invandrare än muslimska som uppnår makt. Uppnår muslimska män maktpositioner så beror det till stor del på utförsäljningen av Sverige och statligt styrda instanser som privatiserats.

Problemet är aldrig lika mycket den enskilde mannen på gatan som när systemet inifrån äts upp.

Hur tror du den här socialarbetaren som motanmält mig ser ut? Hon är väldigt västerländskt klädd, ser ytterst oproffessionell ut och är kristen. Givetvis har hon agerat pga maktposition. Jag har inte bestämt huruvida jag ska polisanmäla henne. Det är en snorunge som antagligen fått glädjebetyg och pga socialtjänstens systematiska fel fått grönt ljus för att angripa mig. Men hon är inte muslim.

Det är med andra ord återigen en av alla dessa "integrerade" personer som fått utrymme att ge sig på mig.

När jag blev utsatt för försök till människohandel och tvång att klä av mig i för kamera var det svenska kvinnor som var skyldiga och ena är gift med en polis och har arbetat inom kriminalvården. I bästa anda har vederbörande tagit något namn som bara låter trashigt men ska vara mot alla förmodan när man hör det, gammalt adligt. Lågbegåvade är de genetiskt hela släkten dessutom. Mannen som höll i det var mycket riktigt invandrare. Kristen invandrare och från Island. Fortfarande är det invandrare. Jag skiter fullkomligt i vilket land han kom ifrån eller hans lands religiösa tillhörighet. Det var extremt obehagligt att en sådan dessutom ville ha en relation med mitt 17 åriga jag eller dejta mog, whatever och togs till min familj och presenterades. Givetvis utredde inte polisen när jag på egen hand sent anmälde. Det kanske de borde ha gjort då jag är säker på att hans bror var bekant både med min mamma som hennes väninna vars dotter i samma veva som jag utsattes för en mängd saker, kidnappades och våldtogs. Återigen är problemet vita män och akademiska kvinnor. De bestämmer vad de ser, precis som du gör. Det är bara turen som avgör om saker bara parallellt skett utan gemensamma nämnare och efter slump och synkronicitet.

Mina kusiner är och förblir efterlevande till människor som satt i Auschwitz. Det var inte muslimer utan människor likt dig och andra här som läser som arrangerade allt kring politik och läger. Samma sak med många andra fel som skett.

Ska du ta åt dig äran för andras arbeten, kan du bära andras skuld för deras brott också. Precis som du önskar att andra människor ska göra. Guilty by association.

För det stämmer bra att det huvudsakliga problemet ligger i kön. Mannen är vad som är farligt i ett samhälle. Därefter kvinnorna som stöttar honom. Och det finns många onda kvinnor också.

Diskriminering mm har ökat enormt mycket och utan att ha samband med muslimer. Däremot så har det samtidigt ökat med kvinnor med akademisk examen i maktpositioner.

Jag har skapat en bild tidigare som förklarar saker lätt för dig, lite pekboksmodell.

Bilden föreställer två av våra vanligaste förövare i det svenska samhället. Dvs hur de kan se ut.
https://ibb.co/pjLPq1XB
Citera
Igår, 12:43
Medlem
Har alltid tänkt såå - konstigt eftersom det är kvinnorna som bler sextrackade o tafsade
o utsatta för random ofrivillig schnabelterapi o blir till o från drogade inför detta
Citera
Igår, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
En enkel fråga.

Du behöver förstå en sak när du diskuterar med mig:

Jag saknar helt grupplojalitet. Min övertygelse är att alla människor och grupper är lika kapabla att begå gott som ont och jag ställer mig emot alla grupper med lätthet av det skälet. Ja för att de flesta är vana vid att skyddas av just grupptillhörighet och att få gå fria utan att ifrågasättas.

En människa är en människa är en människa.

Och är det något människan inte är, är det god i grunden. Människan är ett självcentrerat arsle som drivs av att vinna fördelar och ha det bra. Inte för att göra gott eller ont.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Den_barmh%C3%A4rtige_samariern

Citat:
Efter att mannen blivit överfallen av rövare, mellan Jerusalem och Jeriko, lät rövarna honom ligga halvdöd. En förbipasserande präst noterade mannen och vek därvid åt sidan och gick förbi. Likaså kom en levit som vek åt sidan och gick förbi. Båda dessa personer hade hög status som kunniga i Bibelns lagar. Sedan passerade en samarier (i äldre översättningar samarit) som fick se mannen och fylldes av medlidande.

Citat:
Med sin liknelse utmanade Jesus de fördomar som var vanliga. Den vanliga tolkningen av lagen om att älska sin nästa (eller medmänniska) som sig själv bland judarna var att den bara skulle tillämpas på andra judar. När Jesus fick frågan om vem som var deras nästa, ville frågeställarna antagligen få en definition på vilka som inbegreps i den kategorin. Med sitt svar visade han att en i deras ögon föraktad samarier kunde visa sig vara en bättre medmänniska än en präst eller en levit som hade ett högt anseende. Han frågade också: "Vem av de här tre visade sig vara mannens nästa?" och fick svaret: "Den som hjälpte honom", vilket antyder att de inte ville säga rakt ut att en samarier var deras nästa.

Den barmhärtiga samariten. Varför tror du Jesus berättade den här historien?

Jag är absolut inte längre en människa som älskar människor såsom jag gjorde förr. Jag bryr mig sällan längre om andra varken de jag känner eller främlingar, av goda skäl. Men vad innebär texten på min tröja: Love like Jesus?

Citat:
Då ville han rättfärdiga sig och sade till Jesus: »Vilken är då min nästa?»

30 Jesus svarade och sade: »En man begav sig från Jerusalem ned till Jeriko, men råkade ut för rövare, som togo ifrån honom hans kläder och därtill slogo honom; därefter gingo de sin väg och läto honom ligga där halvdöd.

31 Så hände sig att en präst färdades samma väg; och när han fick se honom, gick han förbi.

32 Likaledes ock en levit: när denne kom till det stället och fick se honom, gick han förbi.

33 Men en samarit, som färdades samma väg, kom också dit där han låg; och när denne fick se honom, ömkade han sig över honom

34 och gick fram till honom och göt olja och vin i hans sår och förband dem. Sedan lyfte han upp honom på sin åsna och förde honom till ett härbärge och skötte honom.

35 Morgonen därefter tog han fram två silverpenningar och gav dem åt värden och sade: 'Sköt honom och vad du mer kostar på honom skall jag betala dig, när jag kommer tillbaka.' --

36 Vilken av dessa tre synes dig nu hava visat sig vara den mannens nästa, som hade fallit i rövarhänder?»

37 Han svarade: »Den som bevisade honom barmhärtighet.» Då sade Jesus till honom: »Gå du och gör sammalunda.»
Citera
Igår, 13:11
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Kvinnor tenderar att föredra större penis storlek. Där är svaret på din fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in