Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
En enkel fråga.
Varför tror du andelen judar och kristna minskat till nästan det obefintliga i muslimska länder?
Är det för dessa är mindre toleranta till icke muslimer eller för att de är MER toleranta?
När du svarat på denna frågan kommer följdfrågan. Vad tror du då det kommer hända med ännu fler muslimer i Sverige, vilket samtliga prognoser visar på bara fortsätter o kommer fortsätta att öka.
En enkel fråga, är Sverige Sverige och placerat i norden eller förstår du inte skillnaden mellan länders position på kartan?
Jag tror stenhårt på att all överdriven manlig invandring är farlig. USA är ett bra exempel på hur illa män uppträder när de tar sig till nya platser.
Vi har ett fungerande kand med ett av världens högsta placeringar på demokratiindex, en muslim skiljer sig inte biologiskt från en kristen och således är muslimen lika kapabel att ta till sig saker som den kristna är.
Tycker du att man ska sitta och diskutera med någon som fått PTSD av svenskar och
kristna invandrarmän?
Tror du att det är skönare att utsättas för fara för liv och död om någon är kristen än om den är muslim? Tror du den kristna kuken våldtar mer kärvänligt?
Vet du vad trauman innebär för en människa?
Visste du att det inte är våldet, utan kränkningarna och utsattheten som skapar PTSD och trauman?
Vi kan prata om det här hur länge som helst men sanningen är att vi har tagit in stora mängder
kristet smuts och öven har svenska smutsmänniskor. Vi har givetvis med invandringen fått hit muslimska smutsmänniskor också.
Jag är
feminist.
Den vita mannen har orsakat extrema skador mot världen och olika folkgrupper baserat på sin maktposition.
Den akademiska, vita kvinnan har saboterat extremt mycket under lång tid och utgjort ett sabotage gällande männisnors liv.
Därefter kommer invandrarmannen som det senare hotet. Det är i den räkningen det ligger oavsett vad du gillar det eller inte.
Den vita mannen.
Den akademiska kvinnan.
Invandrarmannen.
Det beror på maktpositioner och det är fler sekulära invandrare än muslimska som uppnår makt. Uppnår muslimska män maktpositioner så beror det till stor del på
utförsäljningen av Sverige och statligt styrda instanser som privatiserats.
Problemet är aldrig lika mycket den enskilde mannen på gatan som när systemet inifrån äts upp.
Hur tror du den här socialarbetaren som
motanmält mig ser ut? Hon är väldigt västerländskt klädd, ser ytterst oproffessionell ut och är kristen. Givetvis har hon agerat pga maktposition. Jag har inte bestämt huruvida jag ska polisanmäla henne. Det är en snorunge som antagligen fått glädjebetyg och pga
socialtjänstens systematiska fel fått grönt ljus för att angripa mig. Men hon är inte muslim.
Det är med andra ord återigen en av alla dessa "integrerade" personer som fått utrymme att ge sig på mig.
När jag blev utsatt för försök till människohandel och tvång att klä av mig i för kamera var det svenska kvinnor som var skyldiga och ena är gift med en polis och har arbetat inom kriminalvården. I bästa anda har vederbörande tagit något namn som bara låter trashigt men ska vara mot alla förmodan när man hör det, gammalt adligt. Lågbegåvade är de genetiskt hela släkten dessutom. Mannen som höll i det var mycket riktigt invandrare. Kristen invandrare och från Island. Fortfarande är det
invandrare. Jag skiter fullkomligt i vilket land han kom ifrån eller hans lands religiösa tillhörighet. Det var extremt obehagligt att en sådan dessutom ville ha en relation med mitt 17 åriga jag eller dejta mog, whatever och togs till min familj och presenterades. Givetvis utredde inte polisen när jag på egen hand sent anmälde. Det kanske de borde ha gjort då jag är säker på att hans bror var bekant både med min mamma som hennes väninna vars dotter i samma veva som jag utsattes för en mängd saker, kidnappades och våldtogs. Återigen är problemet vita män och akademiska kvinnor. De bestämmer vad de ser, precis som du gör. Det är bara turen som avgör om saker bara parallellt skett utan gemensamma nämnare och efter slump och synkronicitet.
Mina kusiner är och förblir efterlevande till människor som satt i Auschwitz. Det var inte muslimer utan människor likt dig och andra här som läser som arrangerade allt kring politik och läger. Samma sak med många andra fel som skett.
Ska du ta åt dig äran för andras arbeten, kan du bära andras skuld för deras brott också. Precis som du önskar att andra människor ska göra. Guilty by association.
För det stämmer bra att det huvudsakliga problemet ligger i kön. Mannen är vad som är farligt i ett samhälle. Därefter kvinnorna som stöttar honom. Och det finns många onda kvinnor också.
Diskriminering mm har ökat enormt mycket och utan att ha samband med muslimer. Däremot så har det samtidigt ökat med kvinnor med akademisk examen i maktpositioner.
Jag har skapat en bild tidigare som förklarar saker lätt för dig, lite pekboksmodell.
Bilden föreställer två av våra vanligaste förövare i det svenska samhället. Dvs hur de
kan se ut.
https://ibb.co/pjLPq1XB