2026-08-10, 18:06
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxhugg28
Vem är killen hon levt med?
Jesper Johansson

https://www.youtube.com/watch?v=wY5dYZijEE8
Citera
2026-08-10, 18:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, jag hatar Christian Peterson. I 18 år har Sanna Hill kämpat för sitt folk när nästan alla andra har svikit. Nu är hon nedbruten och mår troligtvis piss. Då väljer nationella personer att skriva förnedringsartiklar om henne där hon utmålas som en hora. Jag mår illa.

Du själv snackar ju skit om Denice Westerberg, trots att hon precis som Sanna gick med i nationalismen som 16-åring.
Citera
2026-08-10, 18:10
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Jag är inte med i någon rörelse😂

Vad är dina bevekelsegrunder för att skriva i tråden?

Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Du lägger ju ord i mun på folk, läser bibeln som fan och diverse. Inget jag slösar med tid på.

Har citerat dig och bemött dig, detta klarar du inte av, det enda du tycks klara av är att skriva nedsättande om en kvinna som bor på skyddat boende.

Hill har brutit med en destruktiv rörelse, detta tycker du är fel. Du har inte en jvla siffra rätt någonstans.
Citera
2026-08-10, 18:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Dan Eriksson sa något idag om att Sanna Hill var otrogen med någon Kreml-agent eller liknande som hette Wrighter någonting. Någon som vet mer om det?
Citera
2026-08-10, 18:13
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Ja ekonomiskt rätt har hon gjort det, inte moraliskt rätt. Men det har väl även en prostituerat gjort om hon tjänar pengar på att ligga. Jag tror vi ligger på helt olika plan du och jag.

Inte moraliskt rätt att se till att ha mat på bordet åt sitt barn, och se till att barnet inte växer upp inne i en destruktiv sekt bespottad av det normativa samhället? Uppenbart har du rätt, vi ligger på helt olika moraliska plan du och jag.
Citera
2026-08-10, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Dom flesta kvinnor vill nog helst av allt leva ett traditionellt liv och föda många barn.

I så fall hade detta problem du klagar på inte funnits över huvud taget. Kvinnor kan fortfarande hitta män och bo hemma som fruar om de vill.

Sanningen är att kvinnorna i överlag vill bli fri skitlivet. All makt till dem och det är samma trend i hela västvärlden.
Citera
2026-08-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Jag har redan flera nazistbarn.

Vad exakt menar du med nazistbarn?

Dessutom är det knappast intressant vad en enstaka människa gör. Skaffa tio barn om du vill. Statistiken är fortfarande detsamma. Det enda en sådan sak gör är att göra dig till ännu mer ett extremfall relativt vad andra gör.

Problemet som du måste lösa är att få kvinnorna tillbaka till barnafödandet som regel, inte undantaget.
Och där landar ni alltid i att ni måste tvinga dem.
Citera
2026-08-10, 18:22
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Jesper Johansson

https://www.youtube.com/watch?v=wY5dYZijEE8

Och detta är såklart kära "kamrater" judarnas fel, som alltid...
Citera
2026-08-10, 18:48
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Att hon tar kontakt med Niklas Orrenius av alla säger väl mer än tillräckligt.

Har försvarat henne i många trådar.

Men det påminner om Ashton Birdie-fallet. När hon gick på collage blev hon diskad för att hon stöttade MAGA. När blev äldre har hon övergett högern och börjat med OnlyFans istället.

Inte för att Sanna Hill skulle börja med OF. Men nu är det väldigt många fall med tjejer i högern som sedan överger rörelsen. Lauren Southern ytterligare ett fall.

Är inte det tjejen som var side kick hos Palmkvist, Palmgren eller något liknande? Läste precis att hon menar att Tate våldtog henne. Jävligt creepy. Då fanns det kanske en anledning att hon lämnade rörelsen, inte för att hon slutade tro på den utan för att hon hade en förtroendeförlust med sig.

Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Varför skulle det inte vara sant menar du? Hon har ju levt på ett skyddat boende i nio månader på grund av just kvinnohat och har nästan 20 års erfarenhet som kvinna i den nationella rörelsen.

Inte för att jag är särskilt insatt men jag trodde nationalister var väldigt rädda om det fåtal kvinnor som tagit sig till rörelsen? Varför skulle man "kvinnohata" dem?
Citera
2026-08-10, 19:02
Medlem
Finns några konkreta exempel på kvinnohat och kontroll hon faktiskt utsatts för, eller är det mer en inre upplevd känsla?
Citera
2026-08-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Inte moraliskt rätt att se till att ha mat på bordet åt sitt barn, och se till att barnet inte växer upp inne i en destruktiv sekt bespottad av det normativa samhället? Uppenbart har du rätt, vi ligger på helt olika moraliska plan du och jag.

Att byta åsikter för att få ekonomisk vinning är inte tecken på hög moral, även om det skulle innebära att barnet går "mat på bordet". Att du inte förstår det visar på just dålig moral.
Citera
2026-08-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
I så fall hade detta problem du klagar på inte funnits över huvud taget. Kvinnor kan fortfarande hitta män och bo hemma som fruar om de vill.

Sanningen är att kvinnorna i överlag vill bli fri skitlivet. All makt till dem och det är samma trend i hela västvärlden.

Vem vill inte bli fri skitlivet? Det s k patriarkatet lät män gå ut i krig, jobba ihjäl sig i gruvor och andra arbeten för allas bästa. Sen när civilisationen var färdigbyggt så kom kvinnorna och ville vara med och bestämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in