2026-08-10, 07:26
Medlem
puterealbas avatar
Jag har redan flera nazistbarn.

Dina anklagelser lämnar jag dithän. Den som känner sig träffad kan bemöta dem.

Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Ja, det vill ni. Förneka det inte.

Jämt när diskussionerna dyker upp så klandrar ni kvinnan. Det är hennes fel m.m. Sedan fortsätter diskussionen till varför de inte vill ha barn.
Sedan måste man ta upp trenden i samhället kring att ju fler som utbildar sig och ju bättre liv som erbjuds så vill folk ha mindre barn.
Till slut hamnar man i frågeställningen hur ni ska få era barn. Och då vill ni ta ifrån kvinnorna precis allt, för att tvinga dem tillbaka till rollen de hade förr i tiden. För att ni vet att de inte vill annars i.o.m att kvinnorna redan har sagt sitt världen över.

Det är samma visa varje gång. Det är ytterst få som tror att man kan få kvinnorna vilja låsa ned sig själva självmant.
Citera
2026-08-10, 07:32
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ja, verkligen projicering deluxe. Att kritiskt granska sin egen sekt skulle aldrig falla dom in.

Fast traditionella könsroller är inte kvinnohat.

Kvinnomisshandel eller kvinnohat har aldrig varit accepterat i den nationella rörelsen. Men likt många andra ytterrörelser så är det inte alltid samhällets elit som söker sig till den. Det är svårt att leva som aktiv nationalist, du får inga premier i samhället för det och det är många gånger bara dom som inget har att förlora som söker sig till den.
Citera
2026-08-10, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BobboSundgren
Jag har nu kollat pappan till Sanna Hills 5-årige son på Krimfup. Den enda dom som han förekommer i - är att han har frikänts från våldsamt motstånd mot polis.

Intressant! Då är det alltså bara ord mot ord. Soctanters vittnesmål väger tyvärr rätt så tungt i första juridiska instans, så om Sanna har dragit snyfthistorier och lyckats övertyga någon från socialen om behovet av skyddat boende, så kan det ha räckt för att få barnets pappa fråntagen vårdnaden.
Däremot om pappan överklagar och det tas högre upp i den juridiska världen, så behövs det bevis, inte bara hörsägen eller att pappan haft udda ideer om barnets kost på förskolan.
Jag har arbetat i skolvärlden i snart 30 år och aldrig varit med om att en förälder helt mister vårdnaden. Och då har jag ändå sett barn som kommit till skolan med nedpissade och blodiga kläder, föräldrar som varit berusade eller påverkade när de hämtat sina barn, osv.

Vad gäller våld mot kvinnor inom de nationalistiska miljöerna, så finns det överallt, i alla grupper. Det är inte mer bland någon grupp män. Det är liksom lektion ett i feminism att de "patriarkala strukturerna" är lika mycket representerade oavsett klass, bakgrund, politisk åsikt och kultur. Det är alltså inte större risk för kvinnor att umgås med nationalistiska män än feministiska sådana. Kolla upp det med valfri känd feministisk teoretiker, om ni inte tror det.

Jag tror att det är väldigt liten risk att pappan förlorar vårdnaden helt. Peppa honom att fortsätta kampen för sin son.
Citera
2026-08-10, 07:47
Medlem
50-Cents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Så hon har nu insett att hon inte längre kan tjäna pengar på nationalister och ska istället tjäna pengar på att skriva om sin upplevelse för kultureliten? Grifters gonna grift.

Tror du på riktigt att hon fått en enda krona för intervjun i Dagens Nyheter då är du mer än lovligt efterbliven.

Säg att hon skriver en bokdjävel om sina erfarenheter. Inte ens då lär hon tjäna pengar på det här avhoppet. Det är antagligen bara så enkelt att hon vill kunna säga det helt NORMALA till sitt barn att det är okej att barnet leker med ngn med brun hy eller två mammor.
Citera
2026-08-10, 07:49
Medlem
Kvinnohat??? Näää, Mordhot låter bättre! Högst troligen från musslor!!!
Citera
2026-08-10, 07:52
Medlem
Toppen. All publicitet är bra.
Citera
2026-08-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Fast traditionella könsroller är inte kvinnohat.

Kvinnomisshandel eller kvinnohat har aldrig varit accepterat i den nationella rörelsen. Men likt många andra ytterrörelser så är det inte alltid samhällets elit som söker sig till den. Det är svårt att leva som aktiv nationalist, du får inga premier i samhället för det och det är många gånger bara dom som inget har att förlora som söker sig till den.

Tack, du bekräftade precis det jag skrev. Att tro att extremistjävlarnas enda attribut består av "traditionella könsroller" så är man man mer än lovligt naiv.
Citera
2026-08-10, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
Intressant! Då är det alltså bara ord mot ord. Soctanters vittnesmål väger tyvärr rätt så tungt i första juridiska instans, så om Sanna har dragit snyfthistorier och lyckats övertyga någon från socialen om behovet av skyddat boende, så kan det ha räckt för att få barnets pappa fråntagen vårdnaden.
Däremot om pappan överklagar och det tas högre upp i den juridiska världen, så behövs det bevis, inte bara hörsägen eller att pappan haft udda ideer om barnets kost på förskolan.
Jag har arbetat i skolvärlden i snart 30 år och aldrig varit med om att en förälder helt mister vårdnaden. Och då har jag ändå sett barn som kommit till skolan med nedpissade och blodiga kläder, föräldrar som varit berusade eller påverkade när de hämtat sina barn, osv.

Vad gäller våld mot kvinnor inom de nationalistiska miljöerna, så finns det överallt, i alla grupper. Det är inte mer bland någon grupp män. Det är liksom lektion ett i feminism att de "patriarkala strukturerna" är lika mycket representerade oavsett klass, bakgrund, politisk åsikt och kultur. Det är alltså inte större risk för kvinnor att umgås med nationalistiska män än feministiska sådana. Kolla upp det med valfri känd feministisk teoretiker, om ni inte tror det.

Jag tror att det är väldigt liten risk att pappan förlorar vårdnaden helt. Peppa honom att fortsätta kampen för sin son.

Du menar på fullt allvar att vi ska peppa en våldsbenägen nazistl?😉
Senast redigerad av Leland1979 2026-08-10 kl. 08:03.
Citera
2026-08-10, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Och vilka stödjer Ukraina? Ett av världens mest korrupta länder före kriget.

Anständiga personer stödjer Ukraina som för tillfället blir invaderade av Ryssland i strid med internationell rätt.
Citera
2026-08-10, 08:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du menar på fullt allvar att vi ska peppa en våldsbenägen nazistl?😉
Japp. Det finns dock inga bevis för att han är varken våldsbenägen eller nazist.
Däremot tycker jag att du ska sluta kolla på barnporr.
Citera
2026-08-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
Japp. Det finns dock inga bevis för att han är varken våldsbenägen eller nazist.
Däremot tycker jag att du ska sluta kolla på barnporr.

Barnporr? Vad fan yrar du om, extremistjävel?

Han är med i din sekt och är per definition våldsbenägen samt rasist.
Citera
2026-08-10, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Att du anser att du har rätt och att folk som inte tycker som du är efterblivna fittor säger allt om dig.

Välkommen till mänskligheten. Dina moralkakor är patetiska.

Finns nog inte en enda person på denna jord som inte anser folk av andra åsikter är efterblivna.
Men nej såklart, bara vita högermän tycker illa om andra, utan oss hade livet varit ett paradis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in