Citat:
Ursprungligen postat av
Anillen
Framgångsrik får man nog ändå kalla ÅÅ sett generellt i snitt i Sverige. Varför drar vi in Carl Philip och Victoria i detta?
TN har tveklöst mindervärdeskomplex och vill garanterat tillhöra de (han anser) ”viktiga och framgångsrika” människorna i samhället.
Jo, hon är framgångsrik men jag gissar att bara i Stockholm finns det kanske 100 000 som klår hennes månadsinkomst. Jag har ingen enorm vänkrets men har ändå vänner som har högre lön än den hon hade.
Vidare är ju som sagt vare sig adlig, kunglig, överklass eller kändis. En vanlig tjej som gjort karriär. Det går inte tretton på dussinet av sådana men iaf tio.
Varför sedan TN skulle ha mindervärdeskomplex fattar jag inte heller. Jag tror att om han verkligen hade det, så hade hennes lön varit en grej som gjort att de aldrig hade börjat dejta.
Tråden är full med amatörpsykologer där vissa menar att han har mindervärdeskomplex och slagit ihjäl henne av den anledningen, medan andra menar att han är någon form av sol och vårare.
Det troligaste är ju att han mördade antingen pga svartsjuka, att hon ville göra slut eller någon upplevd oförrätt. Ev i kombination med alkohol eller andra droger. Och att hans psykiska problem dels består i att han inte kan hantera ilska, samt att han måste ha någon ytterligare diagnos med tanke på att han inte bara överlämnade sig till polisen.
Sedan kan han vara psykopat, sociopat, misogyn och lida av ett helvetiskt mindervärdeskomplex. Men den som skrev att detta syntes på hans snickarbyxor är nog troligen mer innehavare av mindervärdeskomplex och avundsjuka än TN.
Man kan tycka vad man vill om honom men yrkesmässigt är han mer lyckad än de flesta andra. Och han verkar ju ha noll problem att charma kvinnor, så någon incel är han inte heller.