2026-08-10, 11:54
Medlem
Många prussiluskor härinne.
Citera
2026-08-10, 12:28
Medlem
Jag mådde allvarligt talat illa när idioten Terje prata om Tantra med blyga Maria.

Han har noll fingertoppskänsla och har ingen aning om hur kvinnor fungerar.
Han är en fullständig idiot och dessutom äcklig
Citera
2026-08-10, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Kompisstadie? De var väl attraherade av varandra??
Då faller det sig helt naturligt att prata om KÖNSORGAAAN i allt högre röstläge
Idiot
Citera
2026-08-10, 13:46
Medlem
Citat:

.

Tänk att man efter flera veckors kännedom om varandra, med uttalad kärlek och attraktion och ha sovit ihop och bekänt sin kärlek för varandra, inte "får" prata om vad fan man har för syn på sex (!)
FLERA VECKOR???!!!
Citera
2026-08-10, 14:02
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Jag mådde allvarligt talat illa när idioten Terje prata om Tantra med blyga Maria.

Ja det var ju ingen sexdate med någon han hade hittat på någon obskyr site för korta möten utan förpliktelser.
Citera
2026-08-10, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Just det, så var det. Ja det var ju optimistiskt att dumpa någon av det skälet i terjes ålder. Men optimism är ju alltid bra.

Du tror inte på samboparet alltså, de verkade ju lyckliga och på banan. Kanske hon flyttat in för gott nu. Då vi såg dem var det väl bara hon och skorna som hade hittat dit. Men smart att ta det lugnt i början.
Jodå det håller så länge Vlasta tycker att det ska hålla.
(Ett fint område - Saltsjö-Boo. Har för mig att det har granskats i något TV-program för flera år sedan. En häxa som lät baltiska byggjobbare renovera, utan att betala ett öre. Inte Görans, dock)
Senast redigerad av rosalenin 2026-08-10 kl. 15:41.
Citera
2026-08-10, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Fint hus det man såg. Var?
Saltsjö-Boo
Citera
2026-08-10, 15:55
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Haha. Ja, just det förlåt. Maria ville givetvis bara vara "kåmpis" med Terje.
Det borde Terje ha förstått. Ingen åtrå någonstans.
Tryggt och fint. Och döden för en relation mellan en man och en kvinna. Den sexlösa vänskapen kommer sen.

Ärligt talat, tror inte Maria reagerade på sexet utan att hon inte kunde kontrollera Terje som i en liten ask.
Hon förminskade honom och lekte morsa åt honom. Och så plötsligt för han upp ett vuxet samtal om synen på sex. Dvs, det som skiljer ett gängse häng med en kompis från en vuxen relation..

Jag har inte sagt att hon inte får sätta sina gränser.
Jo, det är visst ett relationstest. Du kan inte tala för andra, tala för dig själv.
För Terje var det här uppenbarligen en viktig sak.
Tänk att man efter flera veckors kännedom om varandra, med uttalad kärlek och attraktion och ha sovit ihop och bekänt sin kärlek för varandra, inte "får" prata om vad fan man har för syn på sex (!)

Helt sjukt. Men det är det normala när prussiluskor inbillar folk att sex är fult och något som inte får nämnas.

Instämmer till fullo med dig! 👍

Nu är dom äldre och finns ingenting att hymla med om man vill ha en livspartner på äldre dagar.
Om prussiluskorna här inne lyssnar IGEN på vad Terje egentligen menade så skulle dom kanske förstå, det var absolut inget snusk Terje menade!
Och det är väl jävligt bra att säga vad man tycker och tänker och drömmer om från början?
Det andra paren som var puttenuttiga med varandra höll inte när dom kom hem till vardagen och varför det???
Citera
2026-08-10, 15:59
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu

Men du verkar inte veta vad tantra är? Tantra handlar absolut inte om sex, läs på istället för att kalla någon äcklig och idiot din pajas.
Citera
2026-08-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men du verkar inte veta vad tantra är? Tantra handlar absolut inte om sex, läs på istället för att kalla någon äcklig och idiot din pajas.

Men kanske inte ta det framför kameran samt fortsätta prata om det när hon tydligt sade ifrån? Respektlöst.
Citera
2026-08-10, 17:36
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShalvaOr
Men kanske inte ta det framför kameran samt fortsätta prata om det när hon tydligt sade ifrån? Respektlöst.

Men tantra handlar ju inte om sex? Maria fick prata om allt men när Terje ville prata om vad han tyckte om blev det stopp, han fick inte uttrycka sig alls och det handlade ju inte om sex se avsnittet igen och ta in vad han verkligen säger och menar!
Och vad Terje säger och menar har ju noll med Maria att göra, hon hade bara behövt lyssna tänka efter om hon vill svara eller inte, svårare än så är det ju inte.
Varför skäms Maria? Hon är ju verkligen inte mogen att träffa nya människor och höra vad dom tycker om, bättre då att skriva en kontaktannons och berätta vad hon vill och är ute efter.
Jag tycker att Maria gjorde Terje till en ful person och det är respektlöst tycker jag.
Citera
2026-08-10, 18:51
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Saltsjö-Boo
Nu fattar jag varför han var så poppis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto