2026-08-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Resultatet av Terjes framfart talar sitt tydliga språk. Sedan kan du och jag tycka vad vi vill.
Marianne tyckte han var spännande
Citera
2026-08-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Ja det var ju ingen sexdate med någon han hade hittat på någon obskyr site för korta möten utan förpliktelser.
Men har du läst vad jag skriver? Varför ältar du samma sak utan att ta in vad folk säger? Det är du som tolkar det som att Terje ville ha ett möte utan förpliktelser. Typiskt denna form av prussiluskmentalitet att hysa automatiserad tro på att allt prat om sex genast måste signalera ytlighet och korta möten. Det säger mer om dig. Och dina eventuella erfarenheter.
Citera
2026-08-10, 19:07
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Marianne tyckte han var spännande
Hade varit spännande att få höra om hon tycker det fortfarande.
Citera
2026-08-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Instämmer till fullo med dig! 👍

Nu är dom äldre och finns ingenting att hymla med om man vill ha en livspartner på äldre dagar.
Om prussiluskorna här inne lyssnar IGEN på vad Terje egentligen menade så skulle dom kanske förstå, det var absolut inget snusk Terje menade!
Och det är väl jävligt bra att säga vad man tycker och tänker och drömmer om från början?
Det andra paren som var puttenuttiga med varandra höll inte när dom kom hem till vardagen och varför det???

Precis, de läser in "snusk" för att han råkade nämna order "könsorgan". Det är ju så pinsamt låg nivå.
Citera
2026-08-10, 19:09
Medlem
Citat:
Hade varit spännande att få höra om hon tycker det fortfarande.
Det vore det. Men du får förstå att det faktiskt finns kvinnor som tycker sex är viktigt. Och som vill ha dialog kring sex. Som inte väjer för att man vågar beröra det ämnet. Tantravärlden är full av kvinnor, btw.
Citera
2026-08-10, 19:10
Medlem
Det här att Lilly inte kan ha sex efter operationen.var nått nytt! Det är ju inte så ovanligt att kvinnor gör det ingreppet,antingen pga cancer eller för att förebygga cancer. Mia Parnevik t ex har ju gjort det,men jag har aldrig hört att kvinnan kan bli extremt trång,som det lät på Lilly?
Citera
2026-08-10, 19:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Jo, men de sov ihop, programmet är inte till för kompisdejter, utan för att hitta en möjlig partner. De hade en väldigt kärvänlig relation under flera veckors tid, där Maria verkligen bekände sin kärlek och "seriösa intention med honom". Likaså ville Terje ge det en chans till. Exakt hur länge bör man vänta innan man får prata om eller föreslå sex? Är sådant förbjudet?
Trams!
Sex behöver man inte prata om. "Ska vi ha sex i morgon klockan 22 tycker du?" Haha. Det måste komma naturligt annars dödar det känslan.
Citera
2026-08-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Jag mådde allvarligt talat illa när idioten Terje prata om Tantra med blyga Maria.

Han har noll fingertoppskänsla och har ingen aning om hur kvinnor fungerar.
Han är en fullständig idiot och dessutom äcklig
Vad jobbigt. Vad tror du det handlar om?
Citera
2026-08-10, 19:17
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Det vore det. Men du får förstå att det faktiskt finns kvinnor som tycker sex är viktigt. Och som vill ha dialog kring sex. Som inte väjer för att man vågar beröra det ämnet. Tantravärlden är full av kvinnor, btw.
Det förstår jag mycket väl, jag tillhör dock de kvinnor som tycker att det är något privat mellan två människor i en relation.

Idag finns inga tabun, man ska snacka öppet om psykiska trauman och sina sexuella preferenser med kreti och pleti. Varför? Är ingenting heligt längre?

Det finns ett talesätt som kanske passar här: Mycket snack och lite verkstad.
Tror Terje är en sån.
Citera
2026-08-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Sex behöver man inte prata om. "Ska vi ha sex i morgon klockan 22 tycker du?" Haha. Det måste komma naturligt annars dödar det känslan.
Nu var det ju inte så han sade. De låg och kramades med tända ljus och ömhet. När är det perfekta tillfället för att ta upp sin syn på sex och att man är intresserad av tantra (som är rätt speciellt, inte alla gillar det), menar du? En kväll på fyllan? Efter ett år? Man måste väl för fasen få beröra ämnet? Lever vi på medeltiden eller vadå?
Citera
2026-08-10, 19:21
Medlem
Citat:
Det förstår jag mycket väl, jag tillhör dock de kvinnor som tycker att det är något privat mellan två människor i en relation.

Idag finns inga tabun, man ska snacka öppet om psykiska trauman och sina sexuella preferenser med kreti och pleti. Varför? Är ingenting heligt längre?

Det finns ett talesätt som kanske passar här: Mycket snack och lite verkstad.
Tror Terje är en sån.
Jag tror du läser in saker som inte finns där i det skedda. Tantra är en livsstil, och det är något man bör berätta för sin partner, att man är inne på.
Citera
2026-08-10, 19:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Nu var det ju inte så han sade. De låg och kramades med tända ljus och ömhet. När är det perfekta tillfället för att ta upp sin syn på sex och att man är intresserad av tantra (som är rätt speciellt, inte alla gillar det), menar du? En kväll på fyllan? Efter ett år? Man måste väl för fasen få beröra ämnet? Lever vi på medeltiden eller vadå?
DU skrev det. De hade inte lärt känna varandra. De var väl där en vecka med massa aktiviteter. Knappt pratat med varandra. En kamera i ansiktet som filmar allt och visar på tv. Det är verkligen inte rätt tillfälle att dra upp det måste du väl fatta.

Sedan tycker jag att hon är urtrist men det ändrar inte saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in