Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps0.0
Relationsstest? De var inte ens nära en sådan.
Hon sa i stort det du tyckte att hon skulle säga innan hon bad honom att hålla tyst. Terje lyssnade inte då heller.
Ja, det känns förbannat obehagligt med oönskad passion och överdrivet intresse, även utan sexprat. Att avvisa en sådan man är inte lätt, och då får man markera ordentligt precis som Maria gjorde. Terje är inte den enda mannen som beter sig så, jag har stött på flera i olika åldrar och aldrig begripit varför de tror att det är ett vinnande koncept. Detta gör de ofta snabbt, redan innan de vet om ett ömsesidigt intresse finns. Kanske är kvinnor mer som du än som jag.

Haha. Ja, just det förlåt. Maria ville givetvis bara vara "kåmpis" med Terje.
Det borde Terje ha förstått. Ingen åtrå någonstans.
Tryggt och fint. Och döden för en relation mellan en man och en kvinna. Den sexlösa vänskapen kommer sen.
Ärligt talat, tror inte Maria reagerade på sexet utan att hon inte kunde kontrollera Terje som i en liten ask.
Hon förminskade honom och lekte morsa åt honom. Och så plötsligt för han upp ett vuxet samtal om synen på sex. Dvs, det som skiljer ett gängse häng med en kompis från en vuxen relation..
Jag har inte sagt att hon inte får sätta sina gränser.
Jo, det är visst ett relationstest. Du kan inte tala för andra, tala för dig själv.
För Terje var det här uppenbarligen en viktig sak.
Tänk att man efter flera veckors kännedom om varandra, med uttalad kärlek och attraktion och ha sovit ihop och bekänt sin kärlek för varandra, inte "får" prata om vad fan man har för syn på sex (!)
Helt sjukt. Men det är det normala när prussiluskor inbillar folk att sex är fult och något som inte får nämnas.