2026-08-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Hon är en äldre kvinna från en annan kultur, och han måste ta detta framför kameran, och bara fortsätter och fortsätter när hon säger stopp?
Utan att bry sig om att hon har barn som tittar och att hon, och de, säkert inte vill att penetrationen av hennes könsorgan ska diskuteras i TV.
Det är möjligt att de hade kunnat utforska tantra i förhållandet tillsammans, men hon behövde få bara ligga i hans knä och känna närhet innan de snackade om nästa steg. Jävligt hetsig gubbe som är helt oförmögen att lyssna in andra.
Att kunna lyssna in bör annars vara avgörande vid tantra, så han är nog inte så jävla bra på tantra som han påstår.
man måste inte va en äldre kvinna från en annan kultur för att inte uppskatta den typen av prat, speciellt med den avsaknad av taktkänsla som han hade..
Citera
2026-08-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Men innan man hamnat någon annan stans än just i kompisstadiet vill man ju inte ha diskussioner om ett stadie i relationen som man inte ens vet om man kommer hamna i.
Det är ju lite väl krävande att vilja ha det sådär i inledningsskedet när allt var så nytt och dessutom skört..och de hade verkligen inte landat i något ännu då detta togs upp.

Kompisstadie? De var väl attraherade av varandra??
Citera
2026-08-10, 11:00
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Marias val att, på en romatisk dejt, upprepa "jag har inte haft det så lätt" och berätta om sin , i sitt eget tycke, tragiska livshistoria, var inte heller så smart. Ganska erotikdödande, den typen av snack kan man ta när man kommit längre fram i handlingarna med varandra.
Troligen en uppmaning från produktionen då hon inte var den enda som skulle öppna upp.
Citera
2026-08-10, 11:03
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Nyfikna, är nog närmare sanningen.
Citera
2026-08-10, 11:03
Medlem
krass2014s avatar
Citat:

Sant men det är man väl förhoppningsvis alltid om man tackar ja till en date. Men det kan ju för den sakens skull kännas lite för tidigt för vissa samtal. Men vet ju inte alls hur det går när man bara är på en inledande date.
Var mer det jag var inne på..... inte att de skulle vara uttalat kompisar.
Citera
2026-08-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Relationsstest? De var inte ens nära en sådan.

Hon sa i stort det du tyckte att hon skulle säga innan hon bad honom att hålla tyst. Terje lyssnade inte då heller.

Ja, det känns förbannat obehagligt med oönskad passion och överdrivet intresse, även utan sexprat. Att avvisa en sådan man är inte lätt, och då får man markera ordentligt precis som Maria gjorde. Terje är inte den enda mannen som beter sig så, jag har stött på flera i olika åldrar och aldrig begripit varför de tror att det är ett vinnande koncept. Detta gör de ofta snabbt, redan innan de vet om ett ömsesidigt intresse finns. Kanske är kvinnor mer som du än som jag.

Haha. Ja, just det förlåt. Maria ville givetvis bara vara "kåmpis" med Terje.
Det borde Terje ha förstått. Ingen åtrå någonstans.
Tryggt och fint. Och döden för en relation mellan en man och en kvinna. Den sexlösa vänskapen kommer sen.

Ärligt talat, tror inte Maria reagerade på sexet utan att hon inte kunde kontrollera Terje som i en liten ask.
Hon förminskade honom och lekte morsa åt honom. Och så plötsligt för han upp ett vuxet samtal om synen på sex. Dvs, det som skiljer ett gängse häng med en kompis från en vuxen relation..

Jag har inte sagt att hon inte får sätta sina gränser.
Jo, det är visst ett relationstest. Du kan inte tala för andra, tala för dig själv.
För Terje var det här uppenbarligen en viktig sak.
Tänk att man efter flera veckors kännedom om varandra, med uttalad kärlek och attraktion och ha sovit ihop och bekänt sin kärlek för varandra, inte "får" prata om vad fan man har för syn på sex (!)

Helt sjukt. Men det är det normala när prussiluskor inbillar folk att sex är fult och något som inte får nämnas.
Senast redigerad av Ericcca 2026-08-10 kl. 11:10.
Citera
2026-08-10, 11:06
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Nyfikna, är nog närmare sanningen.

Så sant.
Citera
2026-08-10, 11:12
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Haha. Ja, just det förlåt. Maria ville givetvis bara vara "kåmpis" med Terje.
Det borde Terje ha förstått. Ingen åtrå någonstans.
Tryggt och fint. Och döden för en relation mellan en man och en kvinna. Den sexlösa vänskapen kommer sen.

Ärligt talat, tror inte Maria reagerade på sexet utan att hon inte kunde kontrollera Terje som i en liten ask.
Hon förminskade honom och lekte morsa åt honom. Och så plötsligt för han upp ett vuxet samtal om synen på sex. Dvs, det som skiljer ett gängse häng med en kompis från en vuxen relation..

Jag har inte sagt att hon inte får sätta sina gränser.
Jo, det är visst ett relationstest. Du kan inte tala för andra, tala för dig själv.
För Terje var det här uppenbarligen en viktig sak.
Tänk att man efter flera veckors kännedom om varandra, med uttalad kärlek och attraktion och ha sovit ihop och bekänt sin kärlek för varandra, inte "får" prata om vad fan man har för syn på sex (!)

Helt sjukt. Men det är det normala när prussiluskor inbillar folk att sex är fult och något som inte får nämnas.
Resultatet av Terjes framfart talar sitt tydliga språk. Sedan kan du och jag tycka vad vi vill.
Citera
2026-08-10, 11:12
Medlem
Citat:
Sant men det är man väl förhoppningsvis alltid om man tackar ja till en date. Men det kan ju för den sakens skull kännas lite för tidigt för vissa samtal. Men vet ju inte alls hur det går när man bara är på en inledande date.
Var mer det jag var inne på..... inte att de skulle vara uttalat kompisar.
Jo, men de sov ihop, programmet är inte till för kompisdejter, utan för att hitta en möjlig partner. De hade en väldigt kärvänlig relation under flera veckors tid, där Maria verkligen bekände sin kärlek och "seriösa intention med honom". Likaså ville Terje ge det en chans till. Exakt hur länge bör man vänta innan man får prata om eller föreslå sex? Är sådant förbjudet?
Trams!
Citera
2026-08-10, 11:28
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Jo, men de sov ihop, programmet är inte till för kompisdejter, utan för att hitta en möjlig partner. De hade en väldigt kärvänlig relation under flera veckors tid, där Maria verkligen bekände sin kärlek och "seriösa intention med honom". Likaså ville Terje ge det en chans till. Exakt hur länge bör man vänta innan man får prata om eller föreslå sex? Är sådant förbjudet?
Trams!

Det gjorde dom men det var ju mer programmets upplägg snarare än deras privata val utifrån hur daten hade gått.
Och ja det är dater för att hitta partner, och det är ju alla dater, i och utanför programmet.
Men för det finns ju en startsträcka.
Och han kunde pratat om det, dvs nämna det i förbigående för att kolla av var hon stog ang detta om det nu var en sådan dealbreaker för honom..... det hade han fixat om han hade velat med några korta ord bara.
Men att insistera på att gå in på detaljer, vad var poängen? Som om han skulle lära upp henne nästan. KÖNSORGANEN....det var jäkligt centralt och skulle hamras in....
Hade jag varit henne hade jag sett låtsat förvånad ut och sagt- nehej??!! Ska de vara med??? Det var något nytt.
Citera
2026-08-10, 11:41
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Det gjorde dom men det var ju mer programmets upplägg snarare än deras privata val utifrån hur daten hade gått.
Och ja det är dater för att hitta partner, och det är ju alla dater, i och utanför programmet.
Men för det finns ju en startsträcka.
Och han kunde pratat om det, dvs nämna det i förbigående för att kolla av var hon stog ang detta om det nu var en sådan dealbreaker för honom..... det hade han fixat om han hade velat med några korta ord bara.
Men att insistera på att gå in på detaljer, vad var poängen? Som om han skulle lära upp henne nästan. KÖNSORGANEN....det var jäkligt centralt och skulle hamras in....
Hade jag varit henne hade jag sett låtsat förvånad ut och sagt- nehej??!! Ska de vara med??? Det var något nytt.

Jag tror att den där erotikfestivalen som Terje anordnat skedde relativt nyligen, och att tantra är något nytt intresse han fått upp ögonen för och vill att alla ska dela.

Terje tror inte på startsträckor, han tjuvstartar med en spurt.
Citera
2026-08-10, 11:44
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Jag tror att den där erotikfestivalen som Terje anordnat skedde relativt nyligen, och att tantra är något nytt intresse han fått upp ögonen för och vill att alla ska dela.

Terje tror inte på startsträckor, han tjuvstartar med en spurt.

Helt emot själva tantra-iden alltså....haha...ja det verkar så onekligen. :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in