2026-08-10, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Men lät produktionen Rose göra slut i tv? Eller var han förberedd? Annars är det fruktansvärt dåligt!
deras "relation" verkade ju mest bestå av sporadiska telefonsamtal
Citera
2026-08-10, 10:07
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Jo men vadå höra om andras "sexliv". Han berättade om sin syn på tantra. Som dels är ganska viktigt om man ska gå vidare och dels ör allt annat än att fläka ut sitt sexliv. Och ja, det kanske är bra för ev kvinna som tittar också att gan vill tydliggöra det.

Hon är en äldre kvinna från en annan kultur, och han måste ta detta framför kameran, och bara fortsätter och fortsätter när hon säger stopp?
Utan att bry sig om att hon har barn som tittar och att hon, och de, säkert inte vill att penetrationen av hennes könsorgan ska diskuteras i TV.
Det är möjligt att de hade kunnat utforska tantra i förhållandet tillsammans, men hon behövde få bara ligga i hans knä och känna närhet innan de snackade om nästa steg. Jävligt hetsig gubbe som är helt oförmögen att lyssna in andra.
Att kunna lyssna in bör annars vara avgörande vid tantra, så han är nog inte så jävla bra på tantra som han påstår.
Citera
2026-08-10, 10:16
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
deras "relation" verkade ju mest bestå av sporadiska telefonsamtal
Han blev överraskad verkade det som.
Citera
2026-08-10, 10:21
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Hon är en äldre kvinna från en annan kultur, och han måste ta detta framför kameran, och bara fortsätter och fortsätter när hon säger stopp?
Utan att bry sig om att hon har barn som tittar och att hon, och de, säkert inte vill att penetrationen av hennes könsorgan ska diskuteras i TV.
Det är möjligt att de hade kunnat utforska tantra i förhållandet tillsammans, men hon behövde få bara ligga i hans knä och känna närhet innan de snackade om nästa steg. Jävligt hetsig gubbe som är helt oförmögen att lyssna in andra.
Att kunna lyssna in bör annars vara avgörande vid tantra, så han är nog inte så jävla bra på tantra som han påstår.
Just detta, att han kallar sig själv för en bra älskare, kan möjligen vara byggt på tekniska färdigheter. Att inte ens vara inkännande och stanna/byta ämne vid en tydlig tillsägelse visar att han nog inte är så kul att ha i sängen...
Citera
2026-08-10, 10:22
Medlem
Citat:

Ja, haha det här väcker känslor och du lever dig in i hur Maria kan ha upplevt det.
Jag ser det som ett relationstest. För honom var det en viktig fråga han ville ta upp. I en relation är man väl två.
Han pratade inte om könsorgan för att prata snusk, utan för att beskriva hans syn på sex. Och höra om hon var intresserad av att utforska det med honom..
Måhända är vissa män lite väl ivriga. Vilken kvinna tkr inte det. Men å andra sidan, det är väl underbart att ha lågan kvar?
Kvinnor dödar ibland lågan när de hela tiden ska lägga allting på en kompisnivå för att det känns så förbannat otryggt med passion. Jag vet för jag har själv gjort det. (Sen kanske kvinnors och mäns förhpllningssätt till just fysiska bevis på kärlek skiljer sig åt lite.)

Sen vill de inte ha mannen då han inte är tillräckligt passionerad.

Hon kunde ha käntt på sina känslor själv och sen sagt åt honom att jag inte är van vid att prata om sånt och föredrar att ta det lugnt om det är ok, och kramas i lugn och ro. Jag måste få tid att lära känna en man men här att du tycker tantra är viktigt etc. Finns ju fler sätt att uttrycka en gräns på än att säga "håll tyst".När någon försöker uttrycka något som för hen är viktigt

Men å andra sidan var det väl bra att detta kom upp. Dvs deras missmatch.
Tror att Marianne är betydligt mer inne på det spåret. Hoppas Marianne och Terje får till det.
Citera
2026-08-10, 10:22
Medlem
krass2014s avatar
Citat:

Där har du en poäng. Han verkade fartblind och var helt inne i sin bubbla och tyckte han var frigjord och vidsynt.
KÖNSORGANEN för sjutton.
Det är viktigare än allt annat.
Vad då varför vill du inte diskutera det på en gång, vi har ju redan pratat i en halvtimme.
Nu är det dags för KÖNSORGAAANEN.

Inte många som hade lett och glittrat med ögonen i det läget och viskat- men oh det låter spännande. Berätta mer snälla du.
Citera
2026-08-10, 10:26
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ja, haha det här väcker känslor och du lever dig in i hur Maria kan ha upplevt det.
Jag ser det som ett relationstest. För honom var det en viktig fråga han ville ta upp. I en relation är man väl två.
Han pratade inte om könsorgan för att prata snusk, utan för att beskriva hans syn på sex. Och höra om hon var intresserad av att utforska det med honom..
Måhända är vissa män lite väl ivriga. Vilken kvinna tkr inte det. Men å andra sidan, det är väl underbart att ha lågan kvar?
Kvinnor dödar ibland lågan när de hela tiden ska lägga allting på en kompisnivå för att det känns så förbannat otryggt med passion. Jag vet för jag har själv gjort det. (Sen kanske kvinnors och mäns förhpllningssätt till just fysiska bevis på kärlek skiljer sig åt lite.)

Hon kunde ha käntt på sina känslor själv och sen sagt åt honom att jag inte är van vid att prata om sånt och föredrar att ta det lugnt om det är ok, och kramas i lugn och ro. Jag måste få tid att lära känna en man men här att du tycker tantra är viktigt etc. Finns ju fler sätt att uttrycka en gräns på än att säga "håll tyst".När någon försöker uttrycka något som för hen är viktigt

Tror att Marianne är betydligt mer inne på det spåret. Hoppas Marianne och Terje får till det.

Men innan man hamnat någon annan stans än just i kompisstadiet vill man ju inte ha diskussioner om ett stadie i relationen som man inte ens vet om man kommer hamna i.
Det är ju lite väl krävande att vilja ha det sådär i inledningsskedet när allt var så nytt och dessutom skört..och de hade verkligen inte landat i något ännu då detta togs upp.
Citera
2026-08-10, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Där har du en poäng. Han verkade fartblind och var helt inne i sin bubbla och tyckte han var frigjord och vidsynt.
KÖNSORGANEN för sjutton.
Vad då varför vill du inte diskutera det på en gång, vi har ju redan pratat i en halvtimme.

Inte många som hade lett och glittrat med ögonen i det läget och viskat- men oh det låter spännande. Berätta mer snälla du.
Marias val att, på en romatisk dejt, upprepa "jag har inte haft det så lätt" och berätta om sin , i sitt eget tycke, tragiska livshistoria, var inte heller så smart. Ganska erotikdödande, den typen av snack kan man ta när man kommit längre fram i handlingarna med varandra.
Citera
2026-08-10, 10:40
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Terje och Lilly hade ju första dejten, men denne tantraguru tappade koncepterna helt när hon sa att hennes vagina hade blivit för liten för penetration. Tydligen något som kan hända vid borttagande av livmodern. Förmodligen ovanligt och säkert inte något som Ammi drabbats av (hon hade också genomgått en hysterektomi).
Sen var det nog kört för Lilly. Lite konstigt, någon av männen i bekännartagen sa att han tvivlade på sin manlighet och det var hur fint som helst att han delade med sig…
Några i tråden har skrivit att Lilly kanske ville ha relationer med män men sex med kvinnor, låter troligt. Iaf blev de andra osäkra.
Själv skrev jag redan för 2-3 veckor sen att Vlasta nu delade bostad med ett optimistiskt mähä!
Fint hus det man såg. Var?
Citera
2026-08-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
KÖNSORGANEN för sjutton.

eller hur...haha
Citera
2026-08-10, 10:47
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:

Relationsstest? De var inte ens nära en sådan.

Hon sa i stort det du tyckte att hon skulle säga innan hon bad honom att hålla tyst. Terje lyssnade inte då heller.

Ja, det känns förbannat obehagligt med oönskad passion och överdrivet intresse, även utan sexprat. Att avvisa en sådan man är inte lätt, och då får man markera ordentligt precis som Maria gjorde. Terje är inte den enda mannen som beter sig så, jag har stött på flera i olika åldrar och aldrig begripit varför de tror att det är ett vinnande koncept. Detta gör de ofta snabbt, redan innan de vet om ett ömsesidigt intresse finns. Kanske är kvinnor mer som du än som jag.
Citera
2026-08-10, 10:50
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Marias val att, på en romatisk dejt, upprepa "jag har inte haft det så lätt" och berätta om sin , i sitt eget tycke, tragiska livshistoria, var inte heller så smart. Ganska erotikdödande, den typen av snack kan man ta när man kommit längre fram i handlingarna med varandra.

Sant. Kan ha fel men det känns inte som att det är allt för ovanligt dock i denna typ av program.
Vad man tjänar på det är ju oklart, kanske det finns ett stort behov av att man vill bli lite omhändertagen, iaf initialt.....och vill att det blir klart för den potentiella partnern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in