Människan gjorde efterblivna val förr i livet. Bra att hon öppnat ögonen en aning (kanske borde göra det ännu mer), men jag tycker man ska ge avhoppare en chans, i vissa få fall så kan människor förändras även om det inte känns så, har ej koll på henne specifikt så menar rent generellt nu. Dock så känns det som att hon visste vad hon höll på med, inte sådana naiva som röstar på SD utan att fatta vilken agenda och värderingar partiets kärna har, p.g.a. populism och propaganda. Aja jag hoppas jag har fel och att hon på riktigt insåg sina misstag och ondska, för barnens skull.
Liksom tar man avstånd från nazism/fascism på riktigt bör man ta avstånd från nästan hela högern idag då stora delar av högern har gått en fascistisk, rasistisk riktning i princip. Och högern har radikaliserats även i andra länder. Jag kommer markera mot högerns högervridning i det kommande valet.
Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Folk i denna tråd, som såklart utgör en mycket liten minoritet av befolkningen, verkar dock inte hålla med. De accepterar uppenbarligen inte att man kan ha åsikter som går emot deras egna. Då ska man kallas efterbliven fitta, landsförrädare och hängas i första bästa lyktstolpe. Fräscht.
Mjo, nazis gonna nazi. Det är typiskt fascistiskt beteende, dom är terrorister och ett hot mot Sverige och dess invånare & vår livsstil.