2026-08-09, 00:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo är liten i maten. Äter som en liten fågel. En kyckling . 🐔.

Kom och tänka på det för jag skrev i en annan tråd om ett speciellt sätt och äta protein. Istället för äta protein efter kroppsvikt så äter man efter hur lång man är.

The "1 gram of protein per 1 centimeter" rule is a simple fitness shortcut used to estimate daily protein intake based on height instead of body weight. For example, if you are 180 cm tall, this rule suggests eating 180 grams of protein per day.

Benjoo tror jag mig sett/hört att han äter 160 g protein om dagen. För det är bra för magen.

Benjoo äter efter sin kroppslängd och som han sa till Måns. Han tar STEROIDER för och bli längre ..
Citera
2026-08-09, 02:49
Medlem
Det är dags för Benjoo att plocka fram Tren burken, injicera 1 gram per vardera skinka, och sedan gå bärsärkargång mot Zigenar fittan

Zigenaren behöver fatta att Benjoo är ingen man muckar med, han är en BROTTARE, och är man skyldig honom pengar så betalar man, annars så får man ta konsekvenserna

Är du redo att bli NEDBROTTAD? om inte, så BETALA, PRONTO. Benjoo kommer knyckla ihop dig och käka upp dig som att du vore en liten chipspåse, är du redo för det?
Citera
2026-08-09, 06:13
Medlem
Asså HAHHAHAHHAHAHahahaha!!!!
Jag pallar snart inte mer med detta forumet 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Så många roliga kommentarer så man sitter fan o skrattar rakt ut i luften 🤣😂🤣😂🤣😂

O vår Benny fortsätter att leverera Guld-content som den Lol-cow han e.
Citera
2026-08-09, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjobanger1337
Sjuk brist på självinsikt att prata om tjocka svenskar när han själv trycker fem påsar chips i en sittning.

Har någon sett honom äta chips eller andra snacks i videos?
Jag har sett att han dricker söta drycker och söta smothies förut.
Han verkar ha en dragning för sötsaker.
Citera
2026-08-09, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Svårt att göra såhär bra komedi. Såhär skriver han om boken.

Boken som alla män borde fått läsa i skolan. Hur man optimerar prestation och den manliga kroppen!

Oändlig motivation
Effektiv träning
Discliplin
Testosteron, tillväxthormon och peptider

Boken är alltså så bra så den borde ingå i läromaterialet i skolan?
Hahahahaha jag smäller av fan i helvete va roligt Läro materialet hahahahaha
Ska röka en fet o sen gå in på hemsidan den verkar ha många guldkorn!
Citera
2026-08-09, 14:09
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slapphet
Jag vill minnas att han sagt att han typ käkar flera chipspåsar om dagen eller något i den stilen, iaf under perioder. Men jag kommer nog aldrig att kunna hitta klippet
Citera
2026-08-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag vill minnas att han sagt att han typ käkar flera chipspåsar om dagen eller något i den stilen, iaf under perioder. Men jag kommer nog aldrig att kunna hitta klippet
Jag har sett honom flertal gånger. Han brukar filma sig från olika hotellrum i Bangkok när han gör border run. Visar när han röker, får upp aptiten, inhandlar vad han tänker hetsäta, sen filmar han tills han spricker av chips etc och somnar kl 16 på dagen pga av alla kalorier han tryckt i sig!
Orkar inte kolla igenom nu men leta i Bangkok videona mitt bästa tips!
Citera
2026-08-09, 15:11
Medlem
lastkajens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag har sett honom flertal gånger. Han brukar filma sig från olika hotellrum i Bangkok när han gör border run. Visar när han röker, får upp aptiten, inhandlar vad han tänker hetsäta, sen filmar han tills han spricker av chips etc och somnar kl 16 på dagen pga av alla kalorier han tryckt i sig!
Orkar inte kolla igenom nu men leta i Bangkok videona mitt bästa tips!

https://youtu.be/1veJ6fzGKH8?si=v5V6ec6rpew_TscB&t=1948
Citera
2026-08-09, 15:41
Medlem
Citat:

Han har märklig relation till mat och skräpmat. Han nästan stönar när han äter, har svårt att sitta still och gör några cprörelser istället när han förtär ren goyslop.

Minns en video när han stod på nån gata i Bangkok och åt riktig sunkig kyckling och började nästan dansa för de var så gott. Eller när han åt ett choklad på hotellrummet och gjorde samma sak då.
Citera
2026-08-09, 16:05
Medlem
Dags för våran favorit knubbis att köra en cheat day . Kan man verkligen kalla det "cheat day" om det fuskas typ varannan dag?
Citera
2026-08-09, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajen
https://youtu.be/1veJ6fzGKH8?si=v5V6ec6rpew_TscB&t=1948

Satan i gatan va mycket skit han hade i videon.
Jaja det är inte konstigt att han tjock som en gris.
Citera
2026-08-09, 17:22
Medlem
hittills har han försökt få medlemskap på två gym genom att dra fram sitt recept på testo utan att lyckas. hur många gym finns det i hans närhet? när får vi reda på om han kan få tillbaka körkortet med sitt recept?

varför gör han bara videos på svenska nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in