Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvadet
Jag som tjej kan hoppa in här lite. En vanlig lagom HÄLSOSAM kropp är vad kvinnor tycker om. Lite små muskler här o där, men inte alls viktigt i det stora hela. Viktigare att ta hand om sitt inte och yttre, äta lagom bra, helt enkelt se hälsosam ut! Vad vi INTE gillar vi tjejer, är en man på scenen poserar som en kvinna i stringtrosor. Och män generellt som är fåfänga är avtändande. Hela Instagram flödet fullt med badrums foton på sig själv i bara handuk, det går fett bort!
Det ska vara naturligt, och hälsosamt.
I Benjos fall mår han bra i huvudet av bolan, därför han behöver den så mkt, då känner han inte sig som den lille lille Benjo som dom kallade honom i skolan. För på utsidan syns det inte han tar bola, det syns knappt att han tränar!
Exakt, och bola får ofta motsatt effekt i min erfarenhet och gör att man ser extremt ohälsosam ut generellt, om man inte tar "baby doser" då, men att trycka så mycket bola att man tappar håret, förstorar näsan, fått en fet kagge osv raderar ut 99% av alla potentiella fördelar du får av musklerna som bolan ger dig
Sen så kan det ju ligga mer bakom Benjoos anabola användning förutom att han vill se attraktiv ut, det finns ju säkert ett behov utav att få känna sig stor och inte vara "liten" längre osv, vilket är ganska tragiskt egentligen att det behövde gå så långt pga ett kroppskomplex
Hade jag varit Benjoo så hade jag försökt återställa det som går att återställa nu till så som han såg ut för 4-5 år sen, men det blir nog svårt