2026-08-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benjoolore
https://youtu.be/l8svbCTYpr8

Kommentar under videon:
”Mer tid med familjen är väl aldrig fel, men affärside med att ha steroider som content på tuben kanske inte är en hit”

3år sedan,
Jag förstår att han är så envis med att försöka hävda att han ”lyckats” hela tiden… han har satsat ALLT! Och förlorat men vägrar inse det.

Han har pratat och pratat om samma sak, bara kolla videon han låter likadant idag
Vänta nu här! Benjo brukar säga att när han går in i ett rum så lyssnar folk, och tittar beundrande på honom!

Konstigt det inte gäller för kanalen så. Utanför YT verkar han vara en av Sveriges mest framgångsrika 🤣😂
Citera
2026-08-12, 14:54
Medlem
Jävlar vad Benjoo ser manlig ut i skinnjackan nu på dom senaste tik toksen

Som Sveriges bodybuilding maffia
Citera
2026-08-12, 14:56
Medlem
Ett av dom roligaste fenomenen med Benjoo är hur han pratar som att han är en super-successful multimiljonär som är i stånd att ge råd om livet till alla människor där ute medans han i verkligheten bryter ihop varannan vecka.

Tror inte han har det särskilt bra ställt med ekonomin. Tvivlar starkt på att han ens har ett sparkonto.
Han lever antagligen paycheck to paycheck.

Vad är det som gör att han tror att han är i position att ge andra råd? Han har delusions of grandeur DELUXE.
Citera
2026-08-12, 15:13
Medlem
Är det bara jag som gärna hade velat se Benjoo genuint lyckas nu?

Mestadels för att det hade varit så jävla kul att se hur mycket han ballade ur om han drog in typ 50k per månad eller nåt. Vad fan hade han gjort då!? åkt jorden runt, knarkat, tryckt mer bola än någonsin, köpt horor, köpt in diverse Zigenar smycken och guldklockor osv
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-08-12 kl. 15:25.
Citera
2026-08-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Ett av dom roligaste fenomenen med Benjoo är hur han pratar som att han är en super-successful multimiljonär som är i stånd att ge råd om livet till alla människor där ute medans han i verkligheten bryter ihop varannan vecka.

Tror inte han har det särskilt bra ställt med ekonomin. Tvivlar starkt på att han ens har ett sparkonto.
Han lever antagligen paycheck to paycheck.

Vad är det som gör att han tror att han är i position att ge andra råd? Han har delusions of grandeur DELUXE.
Mobbad som liten. Mindervärdeskomplex. En vilja att ta revansch på samhället. Hans grandiosa självbild använder han som ett skydd mot den lilla lilla pojke han är egentligen. Är man mindre begåvad, socialt awkward, och har en funktionsnedsättning. Bör målet vara att göra sitt bästa i sakta stil. Men Benjo hoppar över den biten och sätter sig på högre hästar än den normala människan. Och det kan bli provocerade för oss "lagom vettiga"
Alla ser ju hur efter Benjo är. Alla utom han själv!
Citera
2026-08-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Är det bara jag som gärna hade velat se Benjoo genuint lyckas nu?

Mestadels för att det hade varit så jävla kul att se hur mycket han ballade ur om han drog in typ 50k per månad eller nåt. Vad fan hade han gjort då!? åkt jorden runt, knarkat, tryckt mer bola än någonsin, knarkat, köpt horor, köpt in diverse Zigenar smycken och guldklockor osv
Han kommer inte lyckas. Men det hade varit kul att se under ngn veckas tid. Benjos liv går i säsonger, och han bryter ihop och talar ut med gråten i ögat minst en gång per säsong. Tänk han festa, knarka, horor osv i en längre period. På insidan är han så besviken på sig själv för att han fallen of igen. Och då blir det tbx till vanliga gym o kyckling videor. Det blir inte bättre än såhär gott folk. Gå tbx o kolla hans kanal från början så ser man att hans beteende upprepas hela tiden. Och det har gått 10 år? Är det inte dags lägga ner "gymet" för jag vägrar kalla honom bodybuilder eller ens "fitness"
Han får fan inte ens flås på gymet, går runt o lallar o förklarar om hans 2 favorit maskiner! År ut år in! Dessutom ser det knappt ut som han går till gymmet alls, en chubby liten 🐷 liknar han, framförallt näsan och han rosa lätta hud och hår ton!
Citera
2026-08-12, 16:30
Medlem
En seriös fråga till er som lyckats bygga en bra kropp, antingen natty eller med bola, tycker ni det var värt det?

Jag själv är natty och har lyckats bygga en imponerande kropp efter ca 7-8 års hård gym träning, får ofta komplimanger för den om jag inte har på mig tröja, främst från andra män då. Det är ju aldrig lika imponerande som någon som roidar, men enl typ alla svenssons så är det en väldigt imponerande fysik

Men jag upplever inte att jag har fått så stora "fördelar" från fysiken dock utöver komplimanger från andra män, jag tror många som trycker bola som tex Benjoo har fått en falsk bild av verkligheten där dom tror att dom blir mer attraktiva av större muskler, men i min erfarenhet så är det inte så, utan det enda som spelar roll är att vara lean för det gör ditt ansikte snyggare + att ha en väldigt minimal muskel bas isåfall, som du kan få av tex Calesthenics eller liknande

Om jag visste vilket slit det är att bygga en bra kropp för den minimala belöningen så hade jag aldrig gjort om det, och jag hade dessutom aldrig tryckt bola för att bli ännu större än jag är nu, och kollar man på Benjoo tex så såg han ju enormt mycket bättre ut när han tävlade och var lean före bolan hade åldrat hans ansikte osv, även om han hade mycket mindre muskler än han har idag

Håller ni med om detta eller har ni en annan uppfattning?
Citera
2026-08-12, 17:10
Medlem
Citat:
En seriös fråga till er som lyckats bygga en bra kropp, antingen natty eller med bola, tycker ni det var värt det?

Jag själv är natty och har lyckats bygga en imponerande kropp efter ca 7-8 års hård gym träning, får ofta komplimanger för den om jag inte har på mig tröja, främst från andra män då. Det är ju aldrig lika imponerande som någon som roidar, men enl typ alla svenssons så är det en väldigt imponerande fysik

Men jag upplever inte att jag har fått så stora "fördelar" från fysiken dock utöver komplimanger från andra män, jag tror många som trycker bola som tex Benjoo har fått en falsk bild av verkligheten där dom tror att dom blir mer attraktiva av större muskler, men i min erfarenhet så är det inte så, utan det enda som spelar roll är att vara lean för det gör ditt ansikte snyggare + att ha en väldigt minimal muskel bas isåfall, som du kan få av tex Calesthenics eller liknande

Om jag visste vilket slit det är att bygga en bra kropp för den minimala belöningen så hade jag aldrig gjort om det, och jag hade dessutom aldrig tryckt bola för att bli ännu större än jag är nu, och kollar man på Benjoo tex så såg han ju enormt mycket bättre ut när han tävlade och var lean före bolan hade åldrat hans ansikte osv, även om han hade mycket mindre muskler än han har idag

Håller ni med om detta eller har ni en annan uppfattning?
Jag som tjej kan hoppa in här lite. En vanlig lagom HÄLSOSAM kropp är vad kvinnor tycker om. Lite små muskler här o där, men inte alls viktigt i det stora hela. Viktigare att ta hand om sitt inte och yttre, äta lagom bra, helt enkelt se hälsosam ut! Vad vi INTE gillar vi tjejer, är en man på scenen poserar som en kvinna i stringtrosor. Och män generellt som är fåfänga är avtändande. Hela Instagram flödet fullt med badrums foton på sig själv i bara handuk, det går fett bort!
Det ska vara naturligt, och hälsosamt.
I Benjos fall mår han bra i huvudet av bolan, därför han behöver den så mkt, då känner han inte sig som den lille lille Benjo som dom kallade honom i skolan. För på utsidan syns det inte han tar bola, det syns knappt att han tränar!
Citera
2026-08-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag som tjej kan hoppa in här lite. En vanlig lagom HÄLSOSAM kropp är vad kvinnor tycker om. Lite små muskler här o där, men inte alls viktigt i det stora hela. Viktigare att ta hand om sitt inte och yttre, äta lagom bra, helt enkelt se hälsosam ut! Vad vi INTE gillar vi tjejer, är en man på scenen poserar som en kvinna i stringtrosor. Och män generellt som är fåfänga är avtändande. Hela Instagram flödet fullt med badrums foton på sig själv i bara handuk, det går fett bort!
I Benjos fall mår han bra i huvudet av bolan, därför han behöver den så mkt, då känner han inte sig som den lille lille Benjo som dom kallade honom i skolan. För på utsidan syns det inte han tar bola, det syns knappt att han tränar!

Exakt, och bola får ofta motsatt effekt i min erfarenhet och gör att man ser extremt ohälsosam ut generellt, om man inte tar "baby doser" då, men att trycka så mycket bola att man tappar håret, förstorar näsan, fått en fet kagge osv raderar ut 99% av alla potentiella fördelar du får av musklerna som bolan ger dig

Sen så kan det ju ligga mer bakom Benjoos anabola användning förutom att han vill se attraktiv ut, det finns ju säkert ett behov utav att få känna sig stor och inte vara "liten" längre osv, vilket är ganska tragiskt egentligen att det behövde gå så långt pga ett kroppskomplex

Hade jag varit Benjoo så hade jag försökt återställa det som går att återställa nu till så som han såg ut för 4-5 år sen, men det blir nog svårt
Citera
2026-08-12, 17:33
Medlem
Citat:

Har hört dock att äldre kvinnor generellt sätt uppskattar muskler mer än yngre tjejer i 20 års åldern osv, detta vet jag inte så mycket av erfarenhet dock då man inte är någon milf hunter direkt, men Benjoo kanske har större chans med äldre kvinnor då om han har tur? eller tror du preferenserna är samma ungefär hos kvinnor i alla åldrar?
Citera
2026-08-12, 18:02
Medlem
Citat:
Har hört dock att äldre kvinnor generellt sätt uppskattar muskler mer än yngre tjejer i 20 års åldern osv, detta vet jag inte så mycket av erfarenhet dock då man inte är någon milf hunter direkt, men Benjoo kanske har större chans med äldre kvinnor då om han har tur? eller tror du preferenserna är samma ungefär hos kvinnor i alla åldrar?
Jag 40 år. Men jag har alltid föredragit så naturligt som möjligt. Även när det kommer till tjejer som är fåfänga, och lägger sig under kniven osv dom håller jag mig borta ifrån. Hälsosamma naturliga människor, tror jag faktiskt majoriteten av befolkningen föredrar. Sen är jag inte perfekt, jag röker en fet då och då o kollar på Benjo och får mig extra härliga skratt 🤣
Citera
2026-08-12, 18:14
Medlem
Citat:
Jag 40 år. Men jag har alltid föredragit så naturligt som möjligt. Även när det kommer till tjejer som är fåfänga, och lägger sig under kniven osv dom håller jag mig borta ifrån. Hälsosamma naturliga människor, tror jag faktiskt majoriteten av befolkningen föredrar. Sen är jag inte perfekt, jag röker en fet då och då o kollar på Benjo och får mig extra härliga skratt 🤣

Benjoo får la gå på thai kvinnorna då, tror bola & bubble gut looken är mer poppis där än i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in