Igår, 16:40
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Gymmet är inget problem för oss tjocka. Det är värre på jobbet, där får man gliringar hela tiden.
Man kan sluta vara tjock om man vill.
Citera
Igår, 16:46
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Vad i helvete , vem är det som kommer fram och skäller?
En gång var det ett äldre psykfall, och hon var riktigt arg på att jag helt fräckt stod där och var glad. En annan gång var det två äldre kvinnor 60+ som tyckte att "Det var mycket tjocka människor ute nu för tiden, att du inte skäms". Jag var väl i 30-årsåldern då.
Citera
Igår, 16:46
Medlem
Varför "tycka" nåt överhuvudtaget, låt människor i alla storlekar träna och fokusera på sitt eget. Om du tittar på andra och deras insats så har du en psykologisk störning där du hela tiden jämför dig med andra människor för att må bra och oftast dåligt. Gör din egen grej.
Senast redigerad av Bib-bo Igår kl. 16:53.
Citera
Igår, 16:48
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
En gång var det ett äldre psykfall, och hon var riktigt arg på att jag helt fräckt stod där och var glad. En annan gång var det två äldre kvinnor 60+ som tyckte att "Det var mycket tjocka människor ute nu för tiden, att du inte skäms". Jag var väl i 30-årsåldern då.
Jösses, man ska låta bli att vara tjock men att ge sig på tjockisar på stan haha, NEJ så får man inte göra!
Citera
Igår, 16:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Har denna diskussion med min sambo.

Jag själv gymmar, och är i mens physique nivå.

Min sambo är rund 100+

Hon påstår att folk som gymmar tittar äcklat på överviktiga och ser ner på dom.

Jag ser det mer som att det är mer imponerande att överviktiga kommer till gymmet.

Jag delar inte hennes version att folk på gymmet ser ner på överviktiga på gymmet.

Vad anser du?
Tror inte ett ögonblick på att någon på ett vanligt jävla gym skulle bry sig om det är en tjockis som tränar.
Jag har tränat på olika gym i över 30 år och aldrig märkt något sådant... Är numera själv tjock o ingen reagerar..
Citera
Igår, 16:52
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Man kan sluta vara tjock om man vill.

Det är en tröst! Kala knoppar kan inte odla nytt hårsvall, men en tjockis kan deffa!

Dessvärre har jag lyckats med damerna ändå, men nu vid 50+ får man nog ta sig i kragen.
Citera
Igår, 16:53
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är en tröst! Kala knoppar kan inte odla nytt hårsvall, men en tjockis kan deffa!

Dessvärre har jag lyckats med damerna ändå, men nu vid 50+ får man nog ta sig i kragen.
Ja det blir väl inte lättare att vara tjock med åldern.
Citera
Igår, 16:53
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tror inte ett ögonblick på att någon på ett vanligt jävla gym skulle bry sig om det är en tjockis som tränar. Jag har tränat på olika gym i över 30 år och aldrig märkt något sådant...
Åtminstone så har ingen där inställningen att man ska mobba varandra för alla är ju där och gör sin grej och kämpar på och alla är väl medvetna om sina egna kroppar främst.
Citera
Igår, 16:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Åtminstone så har ingen där inställningen att man ska mobba varandra för alla är ju där och gör sin grej och kämpar på och alla är väl medvetna om sina egna kroppar främst.
Jag uppfattar allmänna gym som något bland det mest inkluderande man kan komma in på som ny. Min erfarenhet av gym är att folk tränar sina egna kroppar och skiter i andra. Sen kan folk ge varandra tips eller så, men jag har svårt att tro att en mobbare på gymmet skulle bli särskilt uppskattad eller ens långlivad. Måste väl i så fall vara på något slags speciellt spännargym för renodlade bodybuilders kanske, men inte annars.
Citera
Igår, 16:59
Medlem
Citat:

Min sambo är rund 100+

Jag ser det mer som att det är mer imponerande att överviktiga kommer till gymmet.

Jag delar inte hennes version att folk på gymmet ser ner på överviktiga på gymmet.

Vad anser du?

Tror att ni har rätt båda två. En del tänker som du och en del som din sambo.
Citera
Igår, 17:06
Medlem
Citat:

Min sambo är rund 100+

Vad anser du?

Gymmade med min mycket överviktiga vän. Folk tittade snett på honom bakom hans rygg. Så din tjej har rätt att folk dömer.
Citera
Igår, 17:15
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Den enda dömande blicken jag har upplevt på gymmet är min egen (i spegeln). Är det någon plats som är inkluderande så är det just gymmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in