2026-08-09, 10:11
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är väl därav kvinnor behöver ha utbildning och arbete och vara ekonomiskt självständiga. Pga. Män som resonerar som du. Inte pga. "Feminismen". Drar deras man när de är över 20 och hon "lever på lånad tid", så har hon iaf. sitt jobb och sin lön som håller henne vid liv många år till!
Att du inte fattar detta enkla är obegripligt!

Och att kvinnor väntar med barn till de har fast tjänst är väl också ren överlevnad, så att de har fast tjänst innan barn. Ifall barnafadern lämnar henne där efter 20, då hon "lever på lånad tid"

Jag förstår inte varför du är så utseendefixerad, man är väl ändå tillsammans pga kärlek. Alla blir ju gamla och osexiga.
Citera
2026-08-09, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag förstår inte varför du är så utseendefixerad, man är väl ändå tillsammans pga kärlek. Alla blir ju gamla och osexiga.

Det är ju du som är utseendefixerad. Du som skriver om att kvinnor "lever på lånad tid efter 20".

Därav gör ju kvinnor bäst i att skaffa sig utbildning och arbete och inte vara beroende av män som dig för sin försörjning. Utseendefixerad män som riskerar att lämna frugan när hon åldras.
Citera
2026-08-09, 10:46
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Det är ju du som är utseendefixerad. Du som skriver om att kvinnor "lever på lånad tid efter 20".

Därav gör ju kvinnor bäst i att skaffa sig utbildning och arbete och inte vara beroende av män som dig för sin försörjning. Utseendefixerad män som riskerar att lämna frugan när hon åldras.

Eller så skaffar de sig en man som vill ha dem för något annat än deras utseende?
Citera
2026-08-09, 12:43
Medlem
Citat:
Eller så skaffar de sig en man som vill ha dem för något annat än deras utseende?

Dvs. undviker sådana män som dig.
Citera
2026-08-09, 15:48
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Dvs. undviker sådana män som dig.

Jag är en man som ser bortom dekomposition och förstår att äkta kärlek är i vått och torrt tills döden skiljer en åt, istället för att låtsas om att 55-åriga kärringar är sexiga.
Citera
2026-08-09, 17:22
Medlem
Citat:
Jag är en man som ser bortom dekomposition och förstår att äkta kärlek är i vått och torrt tills döden skiljer en åt, istället för att låtsas om att 55-åriga kärringar är sexiga.

Bara för att din kärring inte är sexig betyder det inte att alla kvinnor som är i det åldersspannet skulle vara osexiga.
Citera
2026-08-09, 19:15
Medlem
Citat:

Du håller ju hela tiden på och maler på om hur sexiga tjejer under 20 år är och hur kvinnor "lever på lånad tid efter 20". Du är helt fixerad! Stackars din fru! Hon skulle ha det bättre med en man som kunde både älska henne och se henne som sexig.

Vi vanliga, tycker att den vi älskar är sexig. Även när denna är kring 50+. Det liksom kommer på köpet med kärleken.

Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Bara för att din kärring inte är sexig betyder det inte att alla kvinnor som är i det åldersspannet skulle vara osexiga.

Exakt!
Citera
2026-08-10, 00:23
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick

Haha. Jo.
Citera
2026-08-10, 00:27
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Du håller ju hela tiden på och maler på om hur sexiga tjejer under 20 år är och hur kvinnor "lever på lånad tid efter 20". Du är helt fixerad! Stackars din fru! Hon skulle ha det bättre med en man som kunde både älska henne och se henne som sexig.

Vi vanliga, tycker att den vi älskar är sexig. Även när denna är kring 50+. Det liksom kommer på köpet med kärleken.

Exakt!

Jag tycker inte män 20 eller över är sexiga heller, om det känns bättre. Eller under 20.
Citera
2026-08-10, 01:24
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:

Exakt!

Tycker du kärlek och sexighet är samma sak? Finns det någon övre gräns där du tror att människor inte längre är sexiga? 91? 102?

Du är utseendefixerad. Att åldras tillsammans är någonting fint, även om man blir osexig på köpet. Finns viktigare saker än att vara sexig i livet. Det hör ungdomen till, det vet du TomatKungen.
Citera
2026-08-10, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Kvinnor blir psykologiskt sämre ju äldre de är.

Deras psykologiska förfall hänger antagligen ihop med antalet olika kukar de ridit på.

Dicaprio dumpar väl aina flickvänner samma dag de fyller 20? Det gör han rätt i.

För att de inte är lika naiva och går på mäns skitsnack.

Dicaprio dumpar sina flickvänner när de fyllt 25.
Citera
2026-08-10, 08:04
Medlem
blobben!!!s avatar
Eftersom frågan bara handlar om utseende så håller jag mig till trådens ämne.

En kvinna som är 7/10 i utseende kommer antagligen fortsätta att vara en 7a genom hela livet i hennes åldersklass. Den stora skillnaden är att när hon jämförs med sitt unga jag så är den yngre versionen en relativ 10a i den äldre åldersklassen. Kvinnor blir verkligen inte vackrare med åldern. Män värderar ungdomligt utseende hos kvinnor på ett sätt som kvinnor inte gör med män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in