Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Jag vet inte var jag ska börja. Men först kanske ändå att du ska sluta läsa mina inlägg som fan läser bibeln. Eller så är du så pass dum som du framstår.
Hur fan kan du tro att exemplet på paret i soffan skulle ha något med utsatt situation att göra???????
Eller skriver du så där imbecillt bara för att försöka förminska och löjliggöra mig? Lite högre nivå tack.
Det var naturligtvis ett exempel på att visa att ett nej till ett förslag långt ifrån alltid behöver betyda ett nej till nästa förslag.
Nästa sak. När det är ord mot ord vilket du aldrig går med på utan du ser ju alltid att det finns fakta och annan bevisning så skriver du ofta att man får lägga ett pussel av indicier som pekar åt något håll.
Men du är jävligt noga med att bara titta på indicier som pekar mot det hållet du vill, allt annat är totalt irrelevant för dig. Varför kan ett hångel inte vara en indikation på att ett intresse för mer finns?
Kan du förklara det för mig?
Fysiskt leda in henne på toaletten!!!! Leder en pappa fysiskt sin dotter till altaret vid bröllopet?
Om han hårdhänt ledde in henne på toaletten tror åtminstone jag att de bakom i kön skulle reagerat.
Var har jag krävt knivskarp logik av en tonåring? Tycker du vi ska döma folk för gärningar som inte är olagliga bara för att man inte tycker att de är så moraliskt bra?
Återigen visa mig i FUP var det framkommer ett verbalt nej. Och kom inte och dras igen att hon sagt nej till att sova hemma hos honom.
Långt inlägg men inga svar.
Du tog upp det gifta/samboparet för att du tyckte att du hade en poäng. Så nej jag fultolkar inget alls.
Du fortsätter med att skriva: "Det var naturligtvis ett exempel på att visa att ett nej till ett förslag långt ifrån alltid behöver betyda ett nej till nästa förslag."
Du ser inga skillnader på om ett gift/sambopar diskuterar att vänta med sex tills att barnen somnat jämfört med ett avvisat raggningsförsök på krogen?
En kyss kan vara en signal för ett ömsesidigt intresse. Om du kysser någon och sedan blir upprepat avvisad vid dina sexuella inviter är det uppenbart att inget ömsesidigt intresse för mer intim aktivitet inte föreligger.
Eller anser du att det påvisar intresse om kyssen inte resulterar i en lavett?
Nu citerar jag dig "Fysiskt leda in henne på toaletten!!!! Leder en pappa fysiskt sin dotter till altaret vid bröllopet?
Om han hårdhänt ledde in henne på toaletten tror åtminstone jag att de bakom i kön skulle reagerat."
I Sverige är det inte tradition att pappan leder sin dotter genom altargången till den väntande brudgummen. Traditionellt går brudparet tillsammans genom kyrkan. Hur är det relevant?
Ja både GM och BO uppger samstämmigt att han leder henne fysiskt till toaletten. Ingen av dem uppger att BO aktivt tagit något som helst initiativ.
Att hon inte vrålar för full hals, slår och sparkar vilt omkring sig påvisar inte på något sätt frivillighet.
Det ät också lett i bevis (genom skärmdumpar) att hon skickat ut förfrågningar om hjälp till flera personer innan våldtäkten var fullbordad.
Vidare kommer du med denna slutkläm: "Tycker du vi ska döma folk för gärningar som inte är olagliga bara för att man inte tycker att de är så moraliskt bra?"
Nej. Vart menar du att jag skulle påstått nått som ens antyder det?