2026-08-08, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Ingen är förvånad. Detta sker med alla kvinnor i den sk. nationella rörelsen (som inte gifter sig och blir goda hustrur och mödrar dvs och dom finns också i betydande andel men syns inte utåt eftersom de inte horar ut sig på evenemang av olika slag). Varför? Kvinnor är opportunister i sin jakt på bäst man. Sanna är en av många kvinnor som varit Drottning™ bara genom att existera (läs ung snygg kvinna) dessutom med texter skrivna av någon av gubbarna i bakgrunden. När skönheten avtar till följd av ökande ålder minskar uppmärksamhetem och hon blir en vanlig dödlig och den behandlingen uppskattar hon inte. Hon har varit gift två gånger och har en unge och är vadå, 40, hon får helt enkelt inte allt serverat på silverfat längre (kanske kommer en bricka från IKEA istället) och här kommer hämnden mot alla karlar hon haft och inte haft - utvik i DN, fiendens blaska, kan också ha varit strategiskt viktigt i hennes nuvarande vårdnadstvist (att ta avstånd från dödsknarksnazism osv). Hon medger själv indirekt att männen hon har runt sig är av bristande kvalitet. Som kvinnor i alla tider så jämför hon såklart med männen hon hade eller hade chans på när hon var 20 - nu vid 40 är det inte ledarna för olika organisationer som flockas kring henne utan de svärmar för kvinnor halva hennes ålder. Männen som svansar efter henne är inga hon uppskattar. Detta är ett trauma för kvinnor särskilt sådana som varit vackra och vant sig vid all tänkbar uppmärksamhet och bekräftelse bara genom att existera. Och de har vant sig vid de bästa männen. Hon skulle tagit en sån man när hon hade chansen. Chansen är nu förbi. Läs och ta lärdom unga damer på Riks och andra motsvarande miljöer.

Ok. Så det är för att hon "är nära 40", hon bor på skyddat boende med sin 5-åring, som hon har tilldelats ensam vårdnad för? Något har uppenbarligen hänt, som gör att hon har skyddsbehov och som får rätten att tilldela henne ensam vårdnad, vilket är ovanligt.

Kanske snarare är du som ska läsa på lite mer om vad hennes sorti handlar om...
Citera
2026-08-08, 18:35
Medlem
Gentss avatar
Rykten säger att man mest gjort detta för uppmärksamhet men att man nu behöver tjäna pengar, och då kan man inte beblanda sig med högerextrema.
Citera
2026-08-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Har du skrivit till centerpartiet och frågat varför pedofilälskaren Federley är välkommen i de centerpartistiska kretsarna?

Eller är det bara nationalister som du tycker ska ställas till svars för att det finns idioter i de egna leden?

Alltså tråden handlar ju om nationalister och den nationella rörelsen. Varför skulle jag dra in Federley i diskussionen?
Citera
2026-08-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Jag umgås inte med kvinnoboxande nationalister. Du får fråga de som gör det.

Det är liksom ingen som "styr" den nationella rörelsen. Vem som helst får ha dessa åsikter.

Hills senaste ex (?), som jag förstår det pappan till hennes barn, har fått göra jobb åt ytterhögerns alternativmedia. Varför får han det, om han är så notorisk kvinnomisshandlare?
Citera
2026-08-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilathaz
Sanna tycker tydligen inte om att vita ska skaffa många vita barn

Du fultolkar henne. Hon menar väl snarare att vita kvinnor inte ska behöva vara avelsdjur som föder vita barn på löpande band. Utan att kvinnans vilja och ork måste få avgöra hur många vita barn hon ska föda. Vissa föder 1, andra 2, några 3-12. Valet måste få ligga hos den som riskerar kropp, hälsa och liv vid graviditet och förlossning, dvs. Kvinnan.
Citera
2026-08-08, 18:40
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Hills senaste ex (?), som jag förstår det pappan till hennes barn, har fått göra jobb åt ytterhögerns alternativmedia. Varför får han det, om han är så notorisk kvinnomisshandlare?

Inte fan vet jag.

Du får skicka ett mail och fråga. Jag vet inte ens om just han är en av hennes ex som är kvinnoboxare.
Citera
2026-08-08, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Vad heter Sanna Hills barn och vad är betydelsen av Silent Hill?
Jag läste namnet på barnet åtminstone tidigare idag på Sanna Hills tidslinje på Facebook.
Citera
2026-08-08, 18:46
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ok. Så det är för att hon "är nära 40", hon bor på skyddat boende med sin 5-åring, som hon har tilldelats ensam vårdnad för? Något har uppenbarligen hänt, som gör att hon har skyddsbehov och som får rätten att tilldela henne ensam vårdnad, vilket är ovanligt.

Jag vet tillräckligt. Hon har alltid rört sig i subkulturella nazistkretsar där de värsta knäppgökarna härjat inkl Säpoinfiltratörer, fd vänsterextrema (som sen byter sida igen och kanske en gång till), missbrukare, psykiskt sjuka mfl. Detta problem har alla "rörelser" dvs de dras med en svans av knäppskallar. Den svenska scenen för rasism/nazism/nationalism etc är inte undantaget detta och media älskar förstås att göra en stor affär av att dessa är fantastiska representanter för all regimkritik. En korkad byfåne någonstans som gärna slår sin fru. Sådana finns förstås och de brukar strategiskt "byta sida" när de bränt alla broar i sitt sammanhang. Då brukar det passa att ta avstånd och göra avbön. När man inte har något mer att förlora men tvärtom en del att vinna inte minst personlig hämnd mot de man anser sig ha gjort en orätt. Den här kvinnan har varit gift minst en gång innan nuvarande make(?) och har tidigare trilskat om synen på kvinnorollen i allmänhet eftersom hon lekt man i alla år, svårt att företräda en traditionalistisk livsåskådning när man själv inte lever efter den. Problemet är främst svansen av efterblivna karlar som hyllat kvinnornas knäppa idéer i hopp att få komma nära och kanske t.o.m ligga lite, är kvinnan tillräckligt attraktiv (18-30, snygg, nornalbegåvad) låter även bra män henne hållas och här kommer straffet för det. Finns gott om kvinnor kvar i den här världen som lever traditionellt men dessa är ju inte så roliga att intervjua...
Citera
2026-08-08, 18:48
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Får i övrigt tillägga att jag hade kunnat bo på skyddat boende om jag hade sådana idéer, räcker med att vara kvinna med barn och uppge att mannen sysslar med förslagsvis psykisk misshandel (fula ord, nedvärderande etc) så får man skydd och hjälp. Det är inte svårt att svartmåla en man. Knuffar och lätta slag lämnar inga märken. Ord mot ord om hot och fula ord. Jag tycker inte att skyddade boenden är fel men det är inte svårt att komma dit särskilt inte om man har en dysfunktionell relation.
Citera
2026-08-08, 18:50
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Alltså tråden handlar ju om nationalister och den nationella rörelsen. Varför skulle jag dra in Federley i diskussionen?

Så du undrar inte alls något när det gäller mittens/vänsterns pedofiler, utan du undrar bara när det gäller högerns (av Sanna H självvalda) kvinnoboxare?

Eller har jag missat din tråd om centerns pedofiler?
Citera
2026-08-08, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Inte fan vet jag.

Du får skicka ett mail och fråga. Jag vet inte ens om just han är en av hennes ex som är kvinnoboxare.

Jag frågade pga alla inlägg som menar att Sanna Hill enbart blivit ihop med ”notoriska kvinnoboxare” istället för ”normala nationalister”. Det verkar dock inte vara nåt större problem att ingå i den nationella rörelsen för dessa notoriska kvinnoboxare.
Citera
2026-08-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Så du undrar inte alls något när det gäller mittens/vänsterns pedofiler, utan du undrar bara när det gäller högerns (av Sanna H självvalda) kvinnoboxare?

Eller har jag missat din tråd om centerns pedofiler?

Återigen: denna tråd handlar inte om Centern utan om högernationalism.
Varför är du så rädd för att svara på frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in