2026-08-08, 18:17
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz

Det ironiska är ju att Sanna Hill själv bevisar att kvinnor inte är att lita på och borde inte få makt och utrymme i debatten eftersom dom inte har några problem med att sälja ut sig till den som betalar bäst.

Sanna Hills egenvalda trista öde bevisar ingenting. Inte ett dugg. Det finns många vettiga kvinnor som alla kan lita på och som borde få såväl makt som utrymme i debatten.

Sedan finns det ju stolpskotten. Sanna Hill har ju varit ett av dem länge, kanske t o m alltid. Obegåvad skribent, mest intresserad av att vara med i "den nationella rörelsen" för att hon fick uppmärksamhet där, uppmärksamhet som hon annars bara hade fått på någon svartklubb i ett blatteghetto.
Citera
2026-08-08, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Förebild?

Hon har ju egentligen inte gjort ett skit som gynnar personer som tänker etnonationalistiskt.

Hon har blivit tillsammans med notoriska kvinnoboxare om och om igen. Hon fick (antagligen) problem med det ekonomiska och springer till DN och gråter över hur dåliga män har behandlat henne dåligt.

Hon kunde ha bildat familj med en normal nationalist för länge sedan istället för att jaga söndertatuerade missfoster.

Varför är de här notoriska kvinnoboxarna välkomna i den högernationalistiska rörelsen? Borde de inte uteslutas/frysas ut av alla de normala nationalisterna?
Citera
2026-08-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag bor inte heller med mina barn. Jag är alltså en våldsman?..

Du och dina barn kan väl träffas när ni vill? Ingen av er bor väl på skyddat boende, eller?

En 4 åring som bor på ett skyddat boende med enbart sin ena förälder har mycket svårt att träffa den andra föräldern som inte bor där. Pga. Skyddsbehovet.

Så. När barnet inte bor med båda sina föräldrar på skyddat boende, så blir ju min tanke "är barnet och föräldern på skyddat boende pga. Att de behöver skyddas från den andra föräldern?". Var det så svårt att förstå denna tankegång?
Citera
2026-08-08, 18:23
Medlem
puterealbas avatar
Inte vet jag någonting om barnet, men The Order existerar. 1Pet. 5:8.

Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Vad heter Sanna Hills barn och vad är betydelsen av Silent Hill?
Citera
2026-08-08, 18:25
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Varför är de här notoriska kvinnoboxarna välkomna i den högernationalistiska rörelsen? Borde de inte uteslutas/frysas ut av alla de normala nationalisterna?

Typ som pedofilälskaren Federley? Som nu gör politisk comeback hos C?
Citera
2026-08-08, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Typ som pedofilälskaren Federley? Som nu gör politisk comeback hos C?

Jag förstår inte hur det här är ett svar på min fråga?
Citera
2026-08-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så alla som bor med sina barn kan vara våldsmän och alla som inte bor med sina barn kan vara våldsmän. Ja det stämmer ju, men är ändå en lek med ord eftersom bara 1 på 1000 är det, så man väntar tills det bevisats. Vem grubblar någonsin på den tusende mannen.

Kan tänka mig att du och Tomat även tänker att alla Nazister är våldsmän.

Själv tänker jag att alla AFA är våldsmän. Fast det är iofs korrekt, det är ju det som är syftet med AFA, våld.

Bor en föräldern med sitt/sina barn på skyddat boende (där man brukar placera folk med sina barn som är just:våldsutsatta eller under hot om våld) och inte båda föräldrarna bor där med sina barn. Så blir ju misstanken att den föräldern som inte bor med sitt/sina barn på det skyddade boendet, ligger bakom att den andra föräldern och barnet/barnet har skyddsbehov.

Och nu är den misstanken ytterligare stärkt, då hon har tilldelats ensam vårdnad om barnet.... ovanligt att en förälder tilldelas ensam vårdnad.
Citera
2026-08-08, 18:30
Medlem
Skuggvarelses avatar
Ingen är förvånad. Detta sker med alla kvinnor i den sk. nationella rörelsen (som inte gifter sig och blir goda hustrur och mödrar dvs och dom finns också i betydande andel men syns inte utåt eftersom de inte horar ut sig på evenemang av olika slag). Varför? Kvinnor är opportunister i sin jakt på bäst man. Sanna är en av många kvinnor som varit Drottning™ bara genom att existera (läs ung snygg kvinna) dessutom med texter skrivna av någon av gubbarna i bakgrunden. När skönheten avtar till följd av ökande ålder minskar uppmärksamhetem och hon blir en vanlig dödlig och den behandlingen uppskattar hon inte. Hon har varit gift två gånger och har en unge och är vadå, 40, hon får helt enkelt inte allt serverat på silverfat längre (kanske kommer en bricka från IKEA istället) och här kommer hämnden mot alla karlar hon haft och inte haft - utvik i DN, fiendens blaska, kan också ha varit strategiskt viktigt i hennes nuvarande vårdnadstvist (att ta avstånd från dödsknarksnazism osv). Hon medger själv indirekt att männen hon har runt sig är av bristande kvalitet. Som kvinnor i alla tider så jämför hon såklart med männen hon hade eller hade chans på när hon var 20 - nu vid 40 är det inte ledarna för olika organisationer som flockas kring henne utan de svärmar för kvinnor halva hennes ålder. Männen som svansar efter henne är inga hon uppskattar. Detta är ett trauma för kvinnor särskilt sådana som varit vackra och vant sig vid all tänkbar uppmärksamhet och bekräftelse bara genom att existera. Och de har vant sig vid de bästa männen. Hon skulle tagit en sån man när hon hade chansen. Chansen är nu förbi. Läs och ta lärdom unga damer på Riks och andra motsvarande miljöer.
Citera
2026-08-08, 18:30
Medlem
Citat:

Klassiskt svar från högern, titta bara på hur det står till i USA
Citera
2026-08-08, 18:32
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Jag umgås inte med kvinnoboxande nationalister. Du får fråga de som gör det.

Det är liksom ingen som "styr" den nationella rörelsen. Vem som helst får ha dessa åsikter.
Citera
2026-08-08, 18:33
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:

Har du skrivit till centerpartiet och frågat varför pedofilälskaren Federley är välkommen i de centerpartistiska kretsarna?

Eller är det bara nationalister som du tycker ska ställas till svars för att det finns idioter i de egna leden?
Citera
2026-08-08, 18:34
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Vad har Tobias Hübinette med Sanna Hill och den nationella rörelsen att göra? Hon har ju haft ihop det med nationalister.

Rätt och riktigt. Jag fick för mig att du menade i allmänhet, inte i det specifika fallet Sanna Hill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in