2026-08-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
TS verkar något efterbliven.

Så negrer i kortbyxor = OK
Vit man i shorts = För jävligt

Har negrer så mycket snyggare ben frågar sej vän av ordning

Först och främst får du inte använda n-ordet. Och speciellt inte i min tråd. Det är olagligt och kränkande.

För det andra så har mörkhyade personer vett att klä sig ordentligt för det mesta.
Citera
2026-08-08, 14:31
Medlem
Vad är det som är så äckligt med ben tycker du? Jag tycker bara att det är trevligt när pojkarna luftar sina spiror.

Kanske inte i kyrkan, men Malmöfestivalen, kom igen… där är väl folk ganska sunkiga överlag?
Citera
2026-08-08, 14:42
Medlem
Sane?s avatar
Vi som hör hemma i landet är anpassade efter klimatet.
Citera
2026-08-08, 14:48
Medlem
zombie-nations avatar
Långa shorts har jag ner till 10 grader. Ibland byter jag till långa byxor BARA för att ANDRA inte ska frysa å mina vägnar. Jag har dock dumpat jacka och har bara på vintern. Klarar inte av att ha det för andras skull längre. Har ett helt wacko autonomt immunsystem som överhettar mig för minsta lilla. 17 grader är definitivt shortsväder. Men visst, gå med tjocka långbyxor då, glöm inte vantarna.
Citera
2026-08-08, 17:41
Medlem
17 grader?! Skojar du? Du måste ha fel på ämnesomsättningen eller något.

Personligen har jag helst shorts och T-shirt över 15 grader. Är det vindstilla och man gör något aktivt går gränsen vid 10 grader.

Är dock från Norrland och kallbadar dagligen.
Citera
2026-08-08, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Förvuxna pojkar, är ordet du söker. Män bär inte shorts.

Förvuxna pojkar är det som bryr sig om annat än komfort när det gäller ledig klädsel.
Citera
2026-08-08, 18:02
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
För att vi med vältränade, snygga ben med fin bränna vet att ni blekfeta män med fula ben blir irriterande av det. Frågor på det?

Så här klär sig en typisk flane som mobbar män med shorts 🤣

Tönten,monbingoffret och stadsflanen Kristian Wedel(Aka Tant Östrogen)

https://postimg.cc/CR6qJs0M
Citera
2026-08-08, 20:02
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Det gäller ta vara på den korta tid då det går använda shorts, jag tror mest det inte är så komplicerat. Jag ska ut i shorts nu på kvällen och handla men det är för jag inte orkar byta om eller tycker det är nödvändigt, även om det blivit kyligare utomhus.
Citera
2026-08-08, 21:08
Medlem
PerniWhas avatar
På sommaren är det shorts som gäller oavsett temperatur eller väderlek.
Det är sedan gammalt!
Citera
2026-08-08, 21:10
Medlem
Anammar stoiska livsfilosofi. Så jävla skönt att inte bry sig om vad andra tycker, tänker, säger, gör. Rekommenderas. Har shorts på mig när fan jag vill. Fritt land.
Citera
2026-08-08, 21:23
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Mycket intressant att du understryker att det är vita män. Rasist.
Citera
2026-08-08, 21:36
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Tänk dig en grisrosa britt på semester i short-shorts och matchande vita knähöga strumpor i sandaler och tänderna hänger på tork.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in