Okej, så vi gick alltså från:
Citat:
Ursprungligen postat av
0x527bro
det är inte realistisk att man ändrar total supply vad är det du inte förstår, något sådant hade krävts extraordinära omständigheter
Till:
Citat:
Men ditt svar är intressant och vi leker med tanken att hard capped supply är en säkerhetsrisk för bitcoin
Citat:
Hade varit bra med en uppföljning där du går igenom vad du har räknat på, vad tror du behöver åtgärdas för att lösa det långsiktigt när block subsidy blir sämre och sämre.
Och jag förklarade redan vad lösningen på detta är, nämligen att miners får nyskapade coins som belöning, vilket gradvis höjer det totala antalet över 21 miljoner.
Snarare vore det intressantare att höra hur du tänker att dilemmat går att lösa på annat vis.
Sedan hävdar du alltså:
Citat:
Ursprungligen postat av
0x527bro
Även om du använder Ai för att höja din intelligens med 10 bps så är det (för att använda mig av dina resonemang) totalt efterblivet och korkat
Det fanns ingen inblandning av AI någonstans, och sedan har du plötsligt skiftat ståndpunkt till:
Citat:
Och nej jag tycker inte du är efterbliven, du är en plattskalle, en enveten individ.
Din definition av ”plattskalle” verkar alltså vara någon som inte håller med dig.
Citat:
Du är också väldigt barnslig, du kan säkert mer om Bitcoin än mig, gör det att du har rätt i allt per automatik? Vi vet alla hur länge du har kört dina miners, inspekterar mempoolen till frukost och läser källkoden innan läggdags, manipulerar ancestor rate för att komma undan billigt som den snåljåpen du är eller hur du skryter om dina trading skills som du postar publikt, om någon hade påstått att du endast har teoretisk kunskap du lärt dig från google och ai så hade han haft brutalt fel.
Otroligt förvirrande inlägg, ingen förstår vad du babblar om här.