Jag minns själv när Sanna skrev drömmande artiklar om Boer som drog ut i krig för sitt folk och sina familjer. Nu helt plötsligt ett decenie senare klagar hon att nationalister är "besatta" av att skaffa barn, samtidigt som svenskars födslotal ligger på uppskattningsvis 1,2-1,3 och blir färre och färre procent av befolkningen för varje år som går. Helt oförsåndigt uttalande.
Självklart inte kul ifall hon blivit utsatt för våld, men om man själv skrivit krigsromantiska texter för den vita rasen så kanske man ska lugna sig lite innan man kastar sin gamla rörelse under bussen.
Sanna är vacker, men har tyvärr noll karisma och är inte heller intelligent nog för att bidra med några särskillt intellektuella eller sofistikerade inlägg. Se exempelvis
denna video för att snabbt förstå vad jag pratar om. Alla kan självklart ha sin roll att spela, men att kalla sig själv för en "drömtjej" är antingen att sakna självinsikt eller att vara på gränsen till hybris.
Med allt detta sagt så skulle det inte förvåna mig att hon gör detta som en rentvättningskampanj för att senare försöka ta plats i mer etablerade sammanhang. Jag skulle verkligen inte bli förvånad om man ser henne i något sverigedemokratiskt sammanhang inom de närmska åren.