2026-08-07, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Någon annan som reagerade på 12:50 i senaste videon, där Benjoo säger att 3 (företaget) har blåst honom på ett mobilabonnemang där han ska betala 500kr per månad i 5 ÅR

Trodde inte det gick att vara så jävla korkad, vem fan signar upp sig i 5 ÅR på ett mobilabonnemang? 😂
Hahahahaha reagerade med på det! Mot utlovade att 3 skulle stryka en räkning på 1500, skulle han ingå ett abonnemang 500/månaden/5år
Man bara häpnar, Benjo är på riktigt svagt handikappad. Det är inte som jag jävlas, det är bara sån han är helt enkelt!
Citera
2026-08-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Han predikar att kvinnor är känslostyrda, sen hyr han ut lägenheten till ziggenare för han tycker synd om dom? Hahahahah

Hur i helvete kan man vara något så djävulskt korkad och hyra ut till ziggenare. Benjamin är fan helt otrolig!
Bara Benjo BARA Benjo, i hela Sverige skulle få för sig att göra ngt sådant! Han når fan all time low i intelligens minst 2 gånger om dagen nuförtiden! Jag skulle vilja se han mäta sig mot riktiga 2% , utmaningar, tävlingar. Hade varit årets dunder komedi!.
Tror ni att Benjos kompisar skäms över honom när dom rör sig tsm med honom ute? han är ju så grymt jävla awkward och cringe. Som en seriefigur, och då menar jag en man skrattar åt, ingen superhero alltså
Citera
2026-08-07, 19:48
Medlem
Fyfan detta är varför jag älskar Benjo, en cycle som repeterar sig om och om igen.

Tungt blandmissbruk, korkade idéer, impulser, sedan slutligen en krasch och repeat om och om igen.

Top 2% kan inte sluta leverera! Tror ni han toppar 10k subs innan 2030?
Citera
2026-08-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Fyfan detta är varför jag älskar Benjo, en cycle som repeterar sig om och om igen.

Tungt blandmissbruk, korkade idéer, impulser, sedan slutligen en krasch och repeat om och om igen.

I nuvarande snigeltakt så nej, han tickar ju upp 10 nya prenumeranter var 3e vecka typ, och så har det legat stabilt nu väldigt länge, det blir ungefär 350-500 nya prenumeranter per år, kanske marginellt mer om han har tur

Om hans kanal faktiskt ska växa något så måste han ändra något drastiskt, och förmodligen i kombination med att öppna upp kommentarsfältet helt och hållet
Citera
2026-08-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet

Älskar detta. Benjoo bara loopar och loopar och loopar och loopar. Han är så jävla impulsiv. Tror aldrig jag stött på och eller sett en så impulsiv människa i hela mitt liv. Mannen som är rationell sigma grindset Jordan Peterson Jr drivs av sina impulser 24/7. Så jäkla kul.
Citera
2026-08-07, 21:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Benjoo som var tvungen och fly från Sverige. Synd om honom. Han var tvungen och fly och bli en flykting i Vietnam för han inte fick ta testosteron och träna på gym i Sverige. Nu kommer han hem med ett recept på testosteron som han ska visa upp på alla gym han blivit portad på. Han kommer väl gå och vifta med receptet på stan framför polisen. Peka finger åt polisen och skrika FUCK THE LAW !!

Eller åka på sin motorcykel och spela Breaking the law. Och reta polisen.

I fought the law and the law won.
Citera
2026-08-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Benjoo som var tvungen och fly från Sverige. Synd om honom. Han var tvungen och fly och bli en flykting i Vietnam för han inte fick ta testosteron och träna på gym i Sverige. Nu kommer han hem med ett recept på testosteron som han ska visa upp på alla gym han blivit portad på. Han kommer väl gå och vifta med receptet på stan framför polisen. Peka finger åt polisen och skrika FUCK THE LAW !!

Eller åka på sin motorcykel och spela Breaking the law. Och reta polisen.

I fought the law and the law won.

Om han nu har det på recept är de väl knappast de doserna han brukar ta?

Han behöver väl lite extra stick i rumpan för att klara sig.

Han gick väl på 1 gram testosterone? Skulle en läkare skriva ut det?
Citera
2026-08-07, 22:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Vietnamesiskt recept är värdelöst. Spanskt hade fungerat bättre.

Har han fått recept på hormon optimering som man också kan få på recept. Då handlar det ofta om kanske 400mg testosteron i veckan. Det är för maximera prestation, välmående och vitalitet. Och inte behandla brist på testosteron som i Sverige. 50-70 nmol/L är ofta där man ser bäst resultat. Det är rejält prestationshöjande. Och det är ju meningen.

Och med ett sådan recept så kan det vara en hel del andra steroider med. Och... tillväxthormon. Insulin. Och till och med anavar... ANADROL, deca. Och vettefan allt som går och få recept på. Är inte som i Sverige.

Naturligtvis är det inte tillåtet i Sverige. Men i USA till exempel är det GALET.

Dr. Ty Vincent, M.D den mannen ska ni kolla upp. Han är GALEN.

Ok han är GALEN på riktigt. Det finns faktiskt material på hans egen plattform där 2 000–2 500 mg/månad anges som hans protokoll.

HELVETE. Hurfan kan man som läkare ta dessa doser?

Vincent skriver själv på sin nuvarande plattform att han anser att män bör experimentera med TRT tills totaltestosteron ligger över 2 000 ng/dL, och han säger att han personligen inte känner sig optimal förrän han ligger över 3 000 ng/dL.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-07 kl. 22:46.
Citera
2026-08-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Tror Benjoos plan är att gå "fake natty" säga han då behöver TRT utskrivet då hans naturliga är fucked, då får han faktiskt intyg på att lagligt ta grejer, sen kan han ÄNDÅ köra sin 3g i veckan kur och blir han "tagen" och ska pissa säger han bara jag kommer ej pissa rent, men jag har intyg! Och på så sätt kunna få sitt körkort tillbaks och aldrig behöva pissa rent.

Är min kvalificerade gissning

Och innan ni säger det finns massa hål i planen, jag säger inte det är en bra plan, jag säger det är Benjoos plan, precis som jag gissade på att anledningen med hans video att gå av roids var för att "säkert" kunna ta sig till Sverige igen.
Citera
2026-08-07, 22:56
Medlem
knark-kungens avatar
Vem fan hyr ut sitt hem till en tattarfamilj sen skriver han inte ens kontrakt, hur naiv kan man vara egentligen
Citera
2026-08-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror Benjoos plan är att gå "fake natty" säga han då behöver TRT utskrivet då hans naturliga är fucked, då får han faktiskt intyg på att lagligt ta grejer, sen kan han ÄNDÅ köra sin 3g i veckan kur och blir han "tagen" och ska pissa säger han bara jag kommer ej pissa rent, men jag har intyg! Och på så sätt kunna få sitt körkort tillbaks och aldrig behöva pissa rent.

Är min kvalificerade gissning

Och innan ni säger det finns massa hål i planen, jag säger inte det är en bra plan, jag säger det är Benjoos plan, precis som jag gissade på att anledningen med hans video att gå av roids var för att "säkert" kunna ta sig till Sverige igen.

Ja en sådan livslögn låter rimlig och logisk i Benjoos 2% värld.

Han verkar ha glömt själv att det var att han rökte på som gjorde att han förlorade körkortet och blev tvungen att lämna piss prov. Han tjatar ju alltid om det att de inte går att vara en bodybuilder i Sverige. Han menar i själv verket att vara en pundare.
Citera
2026-08-07, 23:46
Medlem
Undra om Benjoo är bra på att driva in en skuld?

Zigenaren verkar ju vara skyldig honom pengar nu och svarar inte i telefon. Han har ju looken, han har musklerna, han kan brottas

Om Zigenaren läser detta så säger jag bara watch out
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in