Citat:
SD är mycket närmare sitt ursprungliga jag, än vad jag befarade när jag började rösta på dem. Jag tror att det beror på just Åkesson och Jomshof, som förstår precis hur man ska agera taktiskt, för att få igenom sina åsikter. Jag tror också att det beror på att de gjorde sig av med sina judehatande Rysslandsvänner.
Nu skäms jag nästan, men jag har förstått hur dålig utbildningen är idag, så jag får göra ett försök. Jag vill inte vara ironisk, utan jag tror att du helt enkelt är så dum att du inte fattar. Försök nu att förstå. Titta bort från TikTok och läs här, i två minuter:
Du har varit medlem i mindre än tre månader. Låt oss säga tre, för att vara generösa. Du har gjort 544 inlägg, vilket innebär 181 per månad. (Det hamnar nog på 200 per månad, eftersom du har en vecka kvar.)
Jag har varit medlem i 172 månader. Mina 7778 inlägg innebär 45 inlägg per månad. Du har 181 dvs fyra gånger fler.
Förstår du att man ska räkna antal inlägg per månad och inte bara antal inlägg? Du är ju outbildad, så du kanske inte förstår skillnaden?
Nu skäms jag nästan, men jag har förstått hur dålig utbildningen är idag, så jag får göra ett försök. Jag vill inte vara ironisk, utan jag tror att du helt enkelt är så dum att du inte fattar. Försök nu att förstå. Titta bort från TikTok och läs här, i två minuter:
Du har varit medlem i mindre än tre månader. Låt oss säga tre, för att vara generösa. Du har gjort 544 inlägg, vilket innebär 181 per månad. (Det hamnar nog på 200 per månad, eftersom du har en vecka kvar.)
Jag har varit medlem i 172 månader. Mina 7778 inlägg innebär 45 inlägg per månad. Du har 181 dvs fyra gånger fler.
Förstår du att man ska räkna antal inlägg per månad och inte bara antal inlägg? Du är ju outbildad, så du kanske inte förstår skillnaden?
Och var är din fru och barn, samt vad tycker dom om att du sitter som en datornörd och leker troll fabrik helt ensam och helt gratis åt SD på flashback, när du minst är 40 år gammal eller mycket äldre?
Det är ju enkelt att gissa din ålder på ett ungefär eftersom du har röstat sedan 2006 och säkert innan dess också
Såklart har du varken fru, barn eller ens ett jobb, utan sitter och gör det här helt ensam. Kompis, ta en lång titt på ditt eget liv, dags att utvärdera och sluta sitta och jobba helt gratis på flashback åt SD som inte ens vet vem du är bakom skärmen