2026-08-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har ju inte läst din historik, utan bara sett rubrikerna. Det tog inte många minuter. Jag trodde länge det var Benjamin Ingrosso, så då höll jag med om din avsky, men nu var det tydligen bara en annan gymmare. Det var enklare innan pandemin, när ni inte visste vad en dator var 😄

SD är det enda partiet som motverkar den vansinniga importen från framför allt muslimska länder. Du har säkert, via andra snillen, lärt dig att SD nu är del av 8-klövern. Många av oss förstår att de har lärt sig vad som behövs för att få igenom sina krav.

Du hade säkert röstat SD om de hade varit motståndare mot allt och alla och då hade de stannat fyra år i riksdagen. Så fungerar inte Jimmie. Så fungerar inte Jomshof. De är SD. Du är en gymmare som hittade en dator 2020 när gymmet var stängt. Jag har röstat SD sedan 2006 och nu är de äntligen ett framgångsrikt parti. De har blivit av med judehatare, Rysslandsvänner och NATO-fiender. Tror du att de förlorat väljare med de besluten? Rösta då på afs!

För att förtydliga så är jag alltså inte 40+ som du, utan betydligt yngre om du inte förstod det, och jag är ganska säker på att du har suttit och läst varenda ett av mina 500+ inlägg, annars hade du aldrig skrivit din första hjärndöda kommentar, kompis du har gjort 7778 inlägg på flashback, du praktiskt taget lever hela ditt liv på denna plattformen. Var är din fru och barn??

Skulle inte förvåna mig om du sitter och skriver det här ifrån Thailand i Pattaya eller liknande

Nu för att bemöta dina argument om SD, du säger att du röstat på dom sen 2006 och tänker fortsätta göra det, men snälla, använd din hjärna lite också när du inte sitter och porrsurfar och utvärdera deras resultat också, SD är INTE samma parti som dom har 2006, 2014 eller ens 2018, dom har sakta men säkert övergivit sin linje och skiljer sig idag inte mycket alls från Moderaterna eller Socialdemokraterna

Om det kommer hit 90k invandrare per år med Tidö eller 110k med en Sosse styrd regering spelar ingen roll
Citera
2026-08-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det var den mest korkade kommentaren jag läst genom alla tider. Är du på riktigt?

En AfSpartist skriver att han vill hellre ha V än Tidö.
Det innebär att AfS sympatiserar med V folk som hyllar terrorister.
AfS har blivit vänsters stödhjul.
Citera
2026-08-07, 19:12
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
De satsar för att komma in genom 12% i Örebrovalkrets.
Ahaa, okej, det låter vettigt. Hoppas verkligen att dom kommer in.
Citera
2026-08-07, 19:39
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Korrekt! Dom satsade då och jag hade velat se liknande satsningar åren efter, en konstant valturne med spetsiga uttalanden.
Jag tror tyvärr detta val kommer sluta med Maggan vid rodret på en minoritetsregering tillsammans med MP stöttade av V. Kommer såklart bli en fullkomlig katastrof.

Jag tänker skratta åt ökade kostnader, inflation, våld, galna bränslepriser och påtryckningar på att lägga ner kärnkraft! Just stop OIL
Hoppas dom öppnar gränserna med, mer blattar åt det röstande folket, hoppas på massvåldtäkter.
Jag är helt enig. AfS skulle nog kunna köra en liknande kampanj igen men de vet ju att trots att 5k sluter upp i Stockholm får de max 1% speciellt nu när alla röster behövs. Som jag sade innan. hade 60% röstat på tidö hade jag absolut röstat på AfS. Samtidigt vore det bra om de fick 1% och gratis valsedlar sedan till nästa val. Innan man valde valsedlar i båset var det någon i min valkrets so slängt alla AfS-sedlar. Jag fick påtala det för valförrättarna (Och alla vet då vad jag röstade på, nu bryr jag mig inte men det är i praktiken valfusk).
Citera
2026-08-07, 19:41
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Är du blind eller? AfSpartisten "ManySuchCases" skriver
"Röstar hellre på Nooshi än något av partierna i Tidö.
Vidrigaste pissblocket som skapats med borgerliga sionister
."

Det visar tydligt att AfS sympatiserar med V och Hamas.
AfS kan vara än säkerhetsrisk för Sverige likadan med V.

Hamas ideology är i grunden jihadism med mål att skada Sverige och väst.
Nu får du ge dig att dra korkade slutsatser ändå. Hur genom korkad kan man vara? Mot invandring för återinvandring mot HBTQ tramset och för låga skatter. Hur vänster är det?
Citera
2026-08-07, 19:54
Medlem
Ravanas avatar
Citat:
Nu får du ge dig att dra korkade slutsatser ändå. Hur genom korkad kan man vara? Mot invandring för återinvandring mot HBTQ tramset och för låga skatter. Hur vänster är det?

Karln är en joelbit. Han har varit på en 10årings nivå sedan början av tråden men övertygad om sin egen intellektuella kapacitet. Det är en 5-femma helt enkelt så förvänta dig inte mer än samhall standard.
Citera
2026-08-07, 20:05
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Aron säger helt ogenerat att Israel aldrig dödat någon oskyldig. Då är man inte annat än en blodtörstig psykopat. VIDRIG!

Hoppas dina "baarn" brinner i helvetet.
Citera
2026-08-07, 20:10
Medlem
Citat:
Hur genom korkad kan man vara? Mot invandring för återinvandring mot HBTQ tramset och för låga skatter. Hur vänster är det?

Faktum att en bortkastad röst till AfS gynnar vänster är för mycket vänstern.
10 000 bortkastade röster förändrar ingeting. Tänk strategiskt och rösta på Tidö om du inte vill se vänsterkommunisterna i makten.
Citera
2026-08-07, 20:21
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Nej, det har han aldrig sagt. Han säger däremot ofta att Hamas gör allt för att få oskyldiga civila framför sig, som skydd. Människor betyder ju inget för terrorister, så att de dör skapar bara sympati från idioter i väst, dvs sådana som du.
Det har han sagt i debatten mot Kasselstrand. LYSSNA! Sluta ljuga.https://www.youtube.com/watch? 38 minuter in
v=uVe0QM01ayc
Citera
2026-08-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
För att förtydliga så är jag alltså inte 40+ som du, utan betydligt yngre om du inte förstod det, och jag är ganska säker på att du har suttit och läst varenda ett av mina 500+ inlägg, annars hade du aldrig skrivit din första hjärndöda kommentar, kompis du har gjort 7778 inlägg på flashback, du praktiskt taget lever hela ditt liv på denna plattformen. Var är din fru och barn??

Skulle inte förvåna mig om du sitter och skriver det här ifrån Thailand i Pattaya eller liknande

Nu för att bemöta dina argument om SD, du säger att du röstat på dom sen 2006 och tänker fortsätta göra det, men snälla, använd din hjärna lite också när du inte sitter och porrsurfar och utvärdera deras resultat också, SD är INTE samma parti som dom har 2006, 2014 eller ens 2018, dom har sakta men säkert övergivit sin linje och skiljer sig idag inte mycket alls från Moderaterna eller Socialdemokraterna

Om det kommer hit 90k invandrare per år med Tidö eller 110k med en Sosse styrd regering spelar ingen roll
SD är mycket närmare sitt ursprungliga jag, än vad jag befarade när jag började rösta på dem. Jag tror att det beror på just Åkesson och Jomshof, som förstår precis hur man ska agera taktiskt, för att få igenom sina åsikter. Jag tror också att det beror på att de gjorde sig av med sina judehatande Rysslandsvänner.

Nu skäms jag nästan, men jag har förstått hur dålig utbildningen är idag, så jag får göra ett försök. Jag vill inte vara ironisk, utan jag tror att du helt enkelt är så dum att du inte fattar. Försök nu att förstå. Titta bort från TikTok och läs här, i två minuter:

Du har varit medlem i mindre än tre månader. Låt oss säga tre, för att vara generösa. Du har gjort 544 inlägg, vilket innebär 181 per månad. (Det hamnar nog på 200 per månad, eftersom du har en vecka kvar.)

Jag har varit medlem i 172 månader. Mina 7778 inlägg innebär 45 inlägg per månad. Du har 181 dvs fyra gånger fler.

Förstår du att man ska räkna antal inlägg per månad och inte bara antal inlägg? Du är ju outbildad, så du kanske inte förstår skillnaden?
Citera
2026-08-07, 20:24
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
En AfSpartist skriver att han vill hellre ha V än Tidö.
Det innebär att AfS sympatiserar med V folk som hyllar terrorister.
AfS har blivit vänsters stödhjul.
Du gör en bedömning av vad EN människa skriver på flb. Pinsamt Är du på riktigt. Herregud! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
I stället för att ta reda på fakta. Noll invandring mot HBTQ tramset , mot feminism, för återinvandring, för låg skatt. Tycker du det låter vänster
Citera
2026-08-07, 20:27
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Hoppas dina "baarn" brinner i helvetet.
Det är psykopat lögn mördare som gör. Aron kommer BRINNA! Och judarna som spottar på och mördade Jesus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in