Citat:
Jag har ju inte läst din historik, utan bara sett rubrikerna. Det tog inte många minuter. Jag trodde länge det var Benjamin Ingrosso, så då höll jag med om din avsky, men nu var det tydligen bara en annan gymmare. Det var enklare innan pandemin, när ni inte visste vad en dator var 😄
SD är det enda partiet som motverkar den vansinniga importen från framför allt muslimska länder. Du har säkert, via andra snillen, lärt dig att SD nu är del av 8-klövern. Många av oss förstår att de har lärt sig vad som behövs för att få igenom sina krav.
Du hade säkert röstat SD om de hade varit motståndare mot allt och alla och då hade de stannat fyra år i riksdagen. Så fungerar inte Jimmie. Så fungerar inte Jomshof. De är SD. Du är en gymmare som hittade en dator 2020 när gymmet var stängt. Jag har röstat SD sedan 2006 och nu är de äntligen ett framgångsrikt parti. De har blivit av med judehatare, Rysslandsvänner och NATO-fiender. Tror du att de förlorat väljare med de besluten? Rösta då på afs!
SD är det enda partiet som motverkar den vansinniga importen från framför allt muslimska länder. Du har säkert, via andra snillen, lärt dig att SD nu är del av 8-klövern. Många av oss förstår att de har lärt sig vad som behövs för att få igenom sina krav.
Du hade säkert röstat SD om de hade varit motståndare mot allt och alla och då hade de stannat fyra år i riksdagen. Så fungerar inte Jimmie. Så fungerar inte Jomshof. De är SD. Du är en gymmare som hittade en dator 2020 när gymmet var stängt. Jag har röstat SD sedan 2006 och nu är de äntligen ett framgångsrikt parti. De har blivit av med judehatare, Rysslandsvänner och NATO-fiender. Tror du att de förlorat väljare med de besluten? Rösta då på afs!
För att förtydliga så är jag alltså inte 40+ som du, utan betydligt yngre om du inte förstod det, och jag är ganska säker på att du har suttit och läst varenda ett av mina 500+ inlägg, annars hade du aldrig skrivit din första hjärndöda kommentar, kompis du har gjort 7778 inlägg på flashback, du praktiskt taget lever hela ditt liv på denna plattformen. Var är din fru och barn??
Skulle inte förvåna mig om du sitter och skriver det här ifrån Thailand i Pattaya eller liknande
Nu för att bemöta dina argument om SD, du säger att du röstat på dom sen 2006 och tänker fortsätta göra det, men snälla, använd din hjärna lite också när du inte sitter och porrsurfar och utvärdera deras resultat också, SD är INTE samma parti som dom har 2006, 2014 eller ens 2018, dom har sakta men säkert övergivit sin linje och skiljer sig idag inte mycket alls från Moderaterna eller Socialdemokraterna
Om det kommer hit 90k invandrare per år med Tidö eller 110k med en Sosse styrd regering spelar ingen roll