2026-08-07, 11:43
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Zoomar vi ut så ser vi att antalet singelhushåll är rekordhögt, att barnafödandet är lägre än någonsin, att 40% av män under 30 lever i celibat medan unga kvinnor är den mest sexuellt aktiva gruppen av alla (FB) Nästan 40% av män mellan 18-29 har aldrig sex

Så det är snarare så det är ut. Och utvecklingen kommer av allt att döma bara fortsätta i den riktningen. Kvinnor har helt enkelt väldigt höga krav idag, som de flesta män inte kan leva upp till. Och då blir dejting sällan särskilt magiskt för män, utan istället bara frustrerande och nedbrytande.

Jag förstår att siffror och procent är en skön snuttefilt men det är inte ämnet i den här tråden (som har derailat alldeles för mycket) så det får vi släppa här.

Citat:
Självklart. Mitt jobb är inte heller magiskt. Men den här tråden handlar vad jag förstår om det manliga perspektivet. Vilket som är det bästa alternativet för en man. Och ingen har sagt att sexköp måste vara magiskt för båda parter. Men uppenbarligen får båda parter ut något av det hela annars skulle det ju inte ske. Huvudsaken är att båda är nöjda och tycker att det var bättre att sexköpet skedde än att det inte skedde.

Det är möjligt, men för många män idag tycks detta magiska med vanlig dejting mer eller mindre omöjligt att uppnå. Man orkar liksom inte sitta och höra någon tjej pladdra på om sitt jobb i en timme på ett café och sen få höra att det "inte klickade". Då är det betydligt mer stimulerande att befinna sig bland nakna kvinnor på FKK.

TS skriver att han själv skriver ur ett manligt perspektiv men ingenstans i trådstarten står det att endast män får svara eller diskutera ämnet. Det som berörs är nåt jag peronligen har stor insikt i. Jag vet hur det är att dejta (det vet väldigt många) men jag vet också hur är det sälja sex. Jag har träffat och pratat med många providers och kunder, både i Swe och utomlands. Jag tycker att jag faktiskt har nåt att bidra med i ämnet. Trist att du inte tycker det. Särskilt som du själv verkar anlita sexarbetare så borde du vara intresserad av en sån röst. Kan man tycka. Men helt ok att du inte är det och bara vill strykas medhårs i hur hemskt det svenska dejtingklimatet är och hur magiskt det är att köpa sex. Det blir inte mycket till "jämförande jämförelse" då. Men visst. Att alla vet hur horan har det men ingen vill lyssna på horan är sen väldigt gammalt. Tröttsamt men det är vi vana vid.

NEJ. Ingen har sagt att det måste vara magiskt för båda parter. Du vill ju inte förstå vad som sägs? INGEN fråntar dig den magiska upplevelsen av att köpa sex. Det jag, och andra, säger är att det inte går att jämföra med när magin är ÖMSESIDIG. Förstår du? Providern är där för pengarna. Inte magin, utlopp för sin kåthet, spänning osv. Om det vore så skulle providern inte ta betalt. Så ja, båda får ut nåt av det. Det är en affärsuppgörelse och providern säljer sina tjänster, tid och uppmärksamhet. Kunden får det nice under en viss förutbestämd tid. Win-win.

Om man inte tycker att det är trevligt att träffa människor och prata så ska man inte dejta. Då ska man köpa sex istället om det är så att man enkelt vill ha könsumgänge. Jag säger ingenting om det alls. Men man ska vara medveten om att man går miste om en stor del v.g. sex. Äktheten, samspelet, ömsesidigheten, djupet. För många, som har haft sex (BRA sex), så är det just det som är kul med att ligga. För andra är det en skräddarsydd upplevelse som man själv regisserar på enklast (billigast enligt TS) möjliga sätt. Jag säger verkligen ingenting om det, eftersom jag själv är i branschen, men jag säger bara att ett ömsesidigt samlag där båda är kåta på riktigt inte alls går att jämföra med att ligga med en provider som säljer en tjänst. Även om vi gör det så pass bra och med sån inlevelse att kunder tror att vi är kåta och är helt galna i kuk. Visst kan vi vara galna i kuk (och fitta!), men under helt andra omständigheter och med andra personer och då tar vi inte betalt för det.

På tal om att träffa människor och prata så är en stor majoritet av mina kunder (alla nu befintliga) intresserade av ett intergera och prata med mig. Småprata lite, hänga lite, gå ut och äta osv. Eftersom det faktiskt är en människa de träffar. Inte en robot de programmerar. Jag är medveten om att det inte ser ut så för alla sexarbetare, men så ser det för mig när jag jobbar.

Så länge man är medveten om att det är precis så här det funkar (en affäruppgörelse inte jämförbar med ömsedigt ligg) så ser jag inga problem med att köpa sex så länge man är en bra och trygg kund som beter sig på ett fint sätt.

Men att börja snutta på siffror hit och dit för att förklara sina egna misslyckanden på dejtingmarknaden blir ju kladdigt och saggigt efter tag. Jag säger bara det.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-07 kl. 12:34.
Citera
2026-08-07, 13:02
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Men även boys blir kära och vill vara med personen på fler plan än att bara se vederbörande som vandrande knullhål. Det är så det ser ut för de allra flesta människor som har en själ. Boys, girls och andra.

Din jämförande jämförelse kommer fram till att det är enklast, billigast och bäst för dig att flyga till ett annat land för att ligga. Andra boyz, girlz och annatz kommer att tycka annat. Även de som köper och säljer sex.
Det finns mjuka killar och sen finns det tuffa killar. Den här tråden vänder sig främst till den senare kategorin.

Citat:
Ursprungligen postat av JAQ
Det är ju också möjligt att vi har olika definitioner om vad som är jobbigt? Jag knullar inte bara. Jag hänger gärna med dessa damerna med. Äter en middag. Delar en flaska vin. Pratar om allt möjligt. Sover över efter sex osv. Men är samtidigt tydlig med att det vi har inte är något seriöst och att vi inte är exklusiva. Det fungerar bra för min del.

Tjejerna får för många sexuella erbjudanden för att de skulle ha lust på typ Grindr. De kan vara kräsna och väljer sina partners på ett annat sätt än vi män. Därför passar Grindr bra för män som bara vill ha ett hål att tömma sig i. Kvinnor söker sällan "bara en kuk".
Men då är det ju inte bara sex så du talar emot dig själv här. Själv kan jag säga att jag verkar vara som en demon som tjejerna har en tendens att bli besatta av, de blir en massa drama runt det. När jag var ung kunde jag hantera det. Nu har jag saker att förlora på att skapa för mycket trubbel för mig själv. Tjejer har lätt för att bli hysteriska och göra saker som är helt galna.

Hmm men vad är det som säger att de inte kan vara kräsna på ett Grindr upplägg? Som du säger, de söker mer än en kuk $$$.
Citera
2026-08-07, 13:48
Medlem
Citat:
Jag förstår att siffror och procent är en skön snuttefilt men det är inte ämnet i den här tråden (som har derailat alldeles för mycket) så det får vi släppa här.

Det är ju i allra högsta grad relevant för trådens ämne. Via siffrorna och statistiken kan man se vilka chanser män generellt har på dejtingmarknaden. Ser det t ex mörkt ut så är det ett argument för att välja bordellen.

Citat:
TS skriver att han själv skriver ur ett manligt perspektiv men ingenstans i trådstarten står det att endast män som får svara eller diskutera ämnet. Det som berörs är nåt jag peronligen har stor insikt i. Jag vet hur det är att dejta (det vet väldigt många) men jag vet också hur är det sälja sex. Jag har träffat och pratat med många providers och kunder, både i Swe och utomlands. Jag tycker att jag faktiskt har nåt att bidra med i ämnet. Trist att du inte tycker det. Särskilt som du själv verkar anlita sexarbetare så borde du vara intresserad av en sån röst. Kan man tycka. Men helt ok att du inte är det och bara vill strykas medhårs i hur hemskt det svenska dejtingklimatet är och hur magiskt det är att köpa sex. Det blir inte mycket till "jämförande jämförelse" då. Men visst. Att alla vet hur horan har det men ingen vill lyssna på horan är sen väldigt gammalt. Tröttsamt men det är vi vana vid.

Men ämnet bör ju diskuteras ur ett manligt perspektiv eftersom det är det som är topic. Då blir det ganska irrelevant att prata om kvinnors eller sexsäljares upplevelser och vad de tycker är magiskt och inte. Finns många andra trådar där det passar bättre. Men här är det inte särskilt relevant.

Jag uppskattar dock din närvaro i tråden. Förstår bara inte riktigt poängen med invändningen "men det är ju inte magiskt för sexsäljaren".

Citat:
NEJ. Ingen har sagt att det måste vara magiskt för båda parter. Du vill ju inte förstå vad som sägs? INGEN fråntar dig den magiska upplevelsen av att köpa sex. Det jag, och andra, säger är att det inte går att jämföra med när magin är ÖMSESIDIG. Förstår du? Providern är där för pengarna. Inte magin, utlopp för sin kåthet, spänning osv. Om det vore så skulle providern inte ta betalt. Så ja, båda får ut nåt av det. Det är en affärsuppgörelse och providern säljer sina tjänster, tid och uppmärksamhet. Kunden får det nice under en viss förutbestämd tid. Win-win.

Då så.

Citat:
Om man inte tycker att det är trevligt att träffa människor och prata så ska man inte dejta. Då ska man köpa sex istället om det är så att man enkelt vill ha könsumgänge. Jag säger ingenting om det alls. Men man ska vara medveten om att man går miste om en stor del v.g. sex. Äktheten, samspelet, ömsesidigheten, djupet. För många, som har haft sex (BRA sex), så är det just det som är kul med att ligga. För andra är det en skräddarsydd upplevelse som man själv regisserar på enklast (billigast enligt TS) möjliga sätt. Jag säger verkligen ingenting om det, eftersom jag själv är i branschen, men jag säger bara att ett ömsesidigt samlag där båda är kåta på riktigt inte alls går att jämföra med att ligga med en provider som säljer en tjänst. Även om vi gör det så pass bra och med sån inlevelse att kunder tror att vi är kåta och är helt galna i kuk. Visst kan vi vara galna i kuk (och fitta!), men under helt andra omständigheter och med andra personer och då tar vi inte betalt för det.

Ja det är möjligt men nu är det som sagt inte så lätt för gemene man att uppnå detta idag. Och det får man ju ta med i beräkningen när man ska välja vilket av alternativen i TS som är "bäst". Många tycker nog att bordeller är bättre än att stånga sig blodig år ut och år in på dejtingscenen utan resultat. Sen förstår jag att det som kvinna är svårt att relatera till det eftersom kvinnor i regel alltid får bekräftelse och i slutändan mer eller mindre alltid är den som avgör om det blir något eller inte.

Citat:
På tal om att träffa människor och prata så är en stor majoritet av mina kunder (alla nu befintliga) intresserade av ett intergera och prata med mig. Småprata lite, hänga lite, gå ut och äta osv. Eftersom det faktiskt är en människa de träffar. Inte en robot de programmerar. Jag är medveten om att det inte ser ut så för alla sexarbetare, men så ser det för mig när jag jobbar.

Ja men då vet de också att det blir sex sen. Det blir mycket mer avslappnat när det sker i en sådan kontext. Jämfört med på en vanlig dejt där man måste prestera och där man ska sitta och bli bedömd med kritiska ögon. Där minsta felsteg innebär ett tack men nej tack, osv.

Det är nog en av de största fördelarna med bordeller/sexköp kontra dejting. Den betydligt mer avslappnade atmosfären. Man kan vara sig själv utan att riskera att bli nedskjuten och förnedrad.

Citat:
Så länge man är medveten om att det är precis så här det funkar (en affäruppgörelse inte jämförbar med ömsedigt ligg) så ser jag inga problem med att köpa sex så länge man är bra och trygg kund som beter sig på ett fint sätt.

Men att börja snutta på siffror hit och dit för att förklara sina egna misslyckanden på dejtingmarknaden blir ju kladdigt och saggigt efter tag. Jag säger bara det.

Som sagt, det är i allra högsta grad relevant. Och jag är inte intresserad av att diskutera mig själv. Jag diskuterar generella observerbara fenomen i samhället. Och siffrorna visar ju att män i allmänhet har svårt att lyckas med dejting idag. Att din granne råkar vara gift och ha två barn förändrar liksom inte den saken.

Att säga att dejting är bättre än sexköp för det kan vara magiskt är som att säga att det är bättre att spela på lotto än att jobba. Visst, det kan bli magiskt om man mot förmodan vinner. Men gör man inte det så står man ju där helt utan någonting alls. Och det är ju rätt värdelöst. Bättre då att satsa på ett mer säkert kort, även om det kanske inte har potential att nå upp till riktigt samma höjder.
Senast redigerad av Joe88 2026-08-07 kl. 13:54.
Citera
2026-08-07, 14:11
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Det är ju i allra högsta grad relevant för trådens ämne. Via siffrorna och statistiken kan man se vilka chanser män generellt har på dejtingmarknaden. Ser det t ex mörkt ut så är det ett argument för att välja bordellen.

Men ämnet bör ju diskuteras ur ett manligt perspektiv eftersom det är det som är topic. Då blir det ganska irrelevant att prata om kvinnors eller sexsäljares upplevelser och vad de tycker är magiskt och inte. Finns många andra trådar där det passar bättre. Men här är det inte särskilt relevant.

Jag uppskattar dock din närvaro i tråden. Förstår bara inte riktigt poängen med invändningen "men det är ju inte magiskt för sexsäljaren".

Då så.

Ja det är möjligt men nu är det som sagt inte så lätt för gemene man att uppnå detta idag. Och det får man ju ta med i beräkningen när man ska välja vilket av alternativen i TS som är "bäst". Många tycker nog att bordeller är bättre än att stånga sig blodig år ut och år in på dejtingscenen utan resultat. Sen förstår jag att det som kvinna är svårt att relatera till det eftersom kvinnor i regel alltid får bekräftelse och i slutändan mer eller mindre alltid är den som avgör om det blir något eller inte.

Ja men då vet de också att det blir sex sen. Det blir mycket mer avslappnat när det sker i en sådan kontext. Jämfört med på en vanlig dejt där man måste prestera och där man ska sitta och bli bedömd med kritiska ögon. Där minsta felsteg innebär ett tack men nej tack, osv.

Det är nog en av de största fördelarna med bordeller/sexköp kontra dejting. Den betydligt mer avslappnade atmosfären. Man kan vara sig själv utan att riskera att bli nedskjuten och förnedrad.

Som sagt, det är i allra högsta grad relevant. Och jag är inte intresserad av att diskutera mig själv. Jag diskuterar generella observerbara fenomen i samhället. Och siffrorna visar ju att män i allmänhet har svårt att lyckas med dejting idag. Att din granne råkar vara gift och ha två barn förändrar liksom inte den saken.

Att säga att dejting är bättre än sexköp för det kan vara magiskt är som att säga att det är bättre att spela på lotto än att jobba. Visst, det kan bli magiskt om man mot förmodan vinner. Men gör man inte det så står man ju där helt utan någonting alls. Och det är ju rätt värdelöst. Bättre då att satsa på ett mer säkert kort.

Du förstår ju fortfarande inte riktigt poängen. Det handlar inte om att det ena är bättre eller sämre än det andra. Det jag, och andra med mig, säger är att ÖMSESIDIGT liggande är nåt helt annat än sexköp och att det inte går att jämföra. Det senare är en affärstransaktion, det första inte. Jag vet att det inte var du som skrev det, men det har i tråden sagts att sexköp och dejting är samma sak för män. Ja jag är kvinna, men jag har träffat väääääldigt många sexköpare. Troligen fler än de flesta i den här tråden så jag VET att många män (även de som själva köper sex) inte alls håller med om att det skulle vara samma sak.

För TS (och andra) så är det bättre att flyga till ett annat land och gå på bordell för att idka könsumgänge. För andra män kommer det inte ens att vara intressant eftersom man tänder på just ömsesidigheten i ett s.k. "vanligt" knull. Man går igång på att personen man ligger med är kåt på riktigt. Det blir väl kanske särskilt intressant om man har haft sin beskärda del av tomma knull. Då vill man ha nåt mer än så liksom, eller så funkar man helt enkelt bara så, oavsett hur mycket eller lite man har legat. Det är ingen som säger att det ena är bättre eller sämre än det andra. Det går inte att göra en "jämförande jämförelse" eftersom alla män är och gillar olika. En del gillar sexköp, andra inte.

Och ja, jag vet att det finns män som upplever sig vara utanför på dejtingmarknaden (dessa finns givetvis även i länder där sexköp inte är kriminaliserat även om en del nissar här på forumet gärna får för sig nåt annat) och man då ser sexköp som enda möjligheten till liggande. Jag säger ingenting om det, men jag tycker att det är fånigt att hela tiden dra fram en massa siffror för att visa att man själv minsann har rätt. Att sexköp minsann är bäst för att blabla procent hit och dit, undersökningar hit och dit. Det blir extremt endimensionellt och väldigt ointressant tycker jag. Du är alldeles uppenbart inte intesserad av att diskutera och förstå samhället, du verkar mest vilja dra fram siffror för att visa att ditt val är det enda rätta.

Förstår du verkligen inte att människor (oavsett kön) tycker olika om det här? Vilka siffror du än drar fram? För dig och andra är sexköp bättre eftersom det verkar dyrt, jobbigt och omöjligt att annars ligga. Men andra tycker nåt annat. En del gillar liksom ömsedigheten i sexuell samvaro. Det spelar ingen roll att du joddlar om olika procentsatster för att visa att du har rätt. Folk tycker olika.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-07 kl. 14:22.
Citera
2026-08-07, 14:55
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du förstår ju fortfarande inte riktigt poängen. Det handlar inte om att det ena är bättre eller sämre än det andra. Det jag, och andra med mig, säger är att ÖMSESIDIGT liggande är nåt helt annat än sexköp och att det inte går att jämföra. Det senare är en affärstransaktion, det första inte. Jag vet att det inte var du som skrev det, men det har i tråden sagts att sexköp och dejting är samma sak för män. Ja jag är kvinna, men jag har träffat väääääldigt många sexköpare. Troligen fler än de flesta i den här tråden så jag VET att många män (även de som själva köper sex) inte alls håller med om att det skulle vara samma sak.

För TS (och andra) så är det bättre att flyga till ett annat land och gå på bordell för att idka könsumgänge. För andra män kommer det inte ens att vara intressant eftersom man tänder på just ömsesidigheten i ett s.k. "vanligt" knull. Man går igång på att personen man ligger med är kåt på riktigt. Det blir väl kanske särskilt intressant om man har haft sin beskärda del av tomma knull. Då vill man ha nåt mer än så liksom, eller så funkar man helt enkelt bara så, oavsett hur mycket eller lite man har legat. Det är ingen som säger att det ena är bättre eller sämre än det andra. Det går inte att göra en "jämförande jämförelse" eftersom alla män är och gillar olika. En del gillar sexköp, andra inte.

Och ja, jag vet att det finns män som upplever sig vara utanför på dejtingmarknaden (dessa finns givetvis även i länder där sexköp inte är kriminaliserat även om en del nissar här på forumet gärna får för sig nåt annat) och man då ser sexköp som enda möjligheten till liggande. Jag säger ingenting om det, men jag tycker att det är fånigt att hela tiden dra fram en massa siffror för att visa att man själv minsann har rätt. Att sexköp minsann är bäst för att blabla procent hit och dit, undersökningar hit och dit. Det blir extremt endimensionellt och väldigt ointressant tycker jag. Du är alldeles uppenbart inte intesserad av att diskutera och förstå samhället, du verkar mest vilja dra fram siffror för att visa att ditt val är det enda rätta.

Förstår du verkligen inte att människor (oavsett kön) tycker olika om det här? Vilka siffror du än drar fram? För dig och andra är sexköp bättre eftersom det verkar dyrt, jobbigt och omöjligt att annars ligga. Men andra tycker nåt annat. En del gillar liksom ömsedigheten i sexuell samvaro. Det spelar ingen roll att du joddlar om olika procentsatster för att visa att du har rätt. Folk tycker olika.
Jag tror du har valt fel yrke, om du inte är en larp. Du verkar ha nån slags neuros kring det här ämnet.

Det finns inget som säger att ett ligg annars är ömsesidigt för att det är ett "gratis" ligg. Gå ut och kolla på par i valfritt stadscentrum. Tror du verkligen att de männen får igång sina fruar sexuellt? Det får du gå och lura oinvigda grabbar med. Här har vi en seriös diskussion män emellan.
Citera
2026-08-07, 15:05
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Jag tror du har valt fel yrke, om du inte är en larp. Du verkar ha nån slags neuros kring det här ämnet.

Det finns inget som säger att ett ligg annars är ömsesidigt för att det är ett "gratis" ligg. Gå ut och kolla på par i valfritt stadscentrum. Tror du verkligen att de männen får igång sina fruar sexuellt? Det får du gå och lura oinvigda grabbar med. Här har vi en seriös diskussion män emellan.

Nej då, inga neuroser kring nåt faktiskt. Jag tycker bara att det är kul att lyfta fram horperspektivet. Men det är ganska uppenbart att många tycker att det är roligare att prata om horor än med oss.

Det går inte att göra en "jämförande jämförelse" eftersom bevekelsegrunderna för vanlig dejting och sexköp är olika. Även om en del får för sig att det är samma sak för män så säger jag som hora och som därmed har träffat många sexköpare att det inte är så, inte ens för de männen som som köper sex. Olika ting. Går inte att jämföra.

Ja för en del är det smidigare att flyga till ett annat land för att få komma till. För en del funkar det på annat sätt och en del vill inte ens betala (trots att de går torra annars) för att det inte är nåt som tilltalar dem. Inget är bättre eller sämre. Alla gillar och gör olika. Det du kan komma fram till är vad som är bäst för just dig.

Att du ser män på stan som du inte tror attraherar frugan har inte med diskussionen att göra.

Nåt mer?
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-08-07 kl. 15:08.
Citera
2026-08-07, 15:21
Medlem
Citat:
2010 hade inte nätdejtingen slagit igenom än så det var samma sak då. 2026 är det dejtingappar och instagram som gäller för dejting. Den som försöker få till dejter på annat sätt blir snabbt sedd som en kuf. Det är inte socialt acceptabelt helt enkelt. Och även om du mot förmodan skulle vara på väg att lyckas med det så kommer kvinnan sannolikt fråga om din Instagram innan hon kan ta något beslut och kan du då inte förse henne med ett Instagram-konto av någorlunda social status så är det hejdå och godnatt.

Så är verkligheten idag.

Inte mycket att göra åt saken. Man får anpassa sig till verkligheten.

Skulle någon hålla på och skådespela skulle jag tacka nej. Då tar jag hellre någon som bara är helt normal och kan konversera med mig som en vanlig människa.

Och den enda typ av bordell som skulle kunna intressera mig är FKK-konceptet. Och då pga helhetsupplevelsen. Att resa utomlands till en bordell, gå in där och ha sex en gång och sen åka hem igen låter väldigt futtigt, ja. Men det är nog knappast vanligt att folk gör på det sättet. I alla fall inte på FKK-klubbar. Utan man är där i flera timmar, kanske en hel dag. Bastar, badar, äter buffé, tittar på alla nakna kvinnor som går omkring bland en, umgås om man är där med andra, sitter i baren, eller bubbelpoolen, njuter av atmosfären osv osv. Sen kanske det blir totalt 2-3 svängar upp till rummet för den genomsnittlige besökaren under dagen. Andra kanske inte ens är så intresserad av den biten utan nöjer sig med att bara vara där och, som sagt, njuta av atmosfären.

Så, med dina direkt skrattretande vanföreställningar om sexköp och bordeller så kan jag förstå att det "låter futtigt". Men du kanske borde ha iaf lite mer kött på benen innan du uttalar dig. För alla heterosexuella män med normala testosteronvärden är det en ganska otrolig helhetsupplevelse, som alla borde prova minst en gång i livet. Sen när man gjort det kan man välja om man vill göra det fler gånger eller om man hellre återgår till att simpa vidare för feministiska kravmaskiner på hemmaplan.

Det är enbart du som håller dig till apparna som är en kuf. Vi andra klarar av att ”ta tag i saken” och ses utan att byta Instagram och annat trams. Visst händer det att man konverserar över apparna men det sker oftare av lathet skulle jag säga.

När du köper sex så köper du ett skådespel.
Hur vanligt tror du det är att falla för den prostituerade och att hon blir förälskad tillbaka?
Chansen är obefintlig i princip.
Citera
2026-08-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Du fantiserar om att sälja sex. Riktiga horor är mer luttrade än det du ger sken av. Mig lurar du inte. Ta ditt larp i en amnan tråd tack.

Ge dig. Sokoke.Cute är uppenbarligen sexsäljare. Hon har skrivit om det sedan 2023.

Och hennes perspektiv på saken är verkligen intressant! Hon är ju både med i sexsälj och dejting. Träffar både manliga kunder och dejtar män. Hon får givetvis en väldigt unik inblick i din frågeställning. Synd att du vägrar ta till dig av hennes perspektiv.
Citera
2026-08-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ge dig. Sokoke.Cute är uppenbarligen sexsäljare. Hon har skrivit om det sedan 2023.

Och hennes perspektiv på saken är verkligen intressant! Hon är ju både med i sexsälj och dejting. Träffar både manliga kunder och dejtar män. Hon får givetvis en väldigt unik inblick i din frågeställning. Synd att du vägrar ta till dig av hennes perspektiv.

Hon är dock inte man. Och man kan ju fråga sig varför alla hennes sexköpare köper sex om de nu går igång så mycket på "ömsesidighet".
Citera
2026-08-07, 16:11
Medlem
Citat:
Nej då, inga neuroser kring nåt faktiskt. Jag tycker bara att det är kul att lyfta fram horperspektivet. Men det är ganska uppenbart att många tycker att det är roligare att prata om horor än med oss.

Det går inte att göra en "jämförande jämförelse" eftersom bevekelsegrunderna för vanlig dejting och sexköp är olika. Även om en del får för sig att det är samma sak för män så säger jag som hora och som därmed har träffat många sexköpare att det inte är så, inte ens för de männen som som köper sex. Olika ting. Går inte att jämföra.

Ja för en del är det smidigare att flyga till ett annat land för att få komma till. För en del funkar det på annat sätt och en del vill inte ens betala (trots att de går torra annars) för att det inte är nåt som tilltalar dem. Inget är bättre eller sämre. Alla gillar och gör olika. Det du kan komma fram till är vad som är bäst för just dig.

Att du ser män på stan som du inte tror attraherar frugan har inte med diskussionen att göra.

Nåt mer?

Ja, det är Intressant med din input i frågan! Du har ju en unik inblick i båda de delar som TS frågar efter i sin trådstart. Både inblick i sexsälj och I dejting. Du har träffat manliga kunder samt manliga dejter. Vilket ger dig ett större underlag att faktiskt kunna analysera över och uttala dig om frågeställningen! Jag uppskattar iaf. Din input. Och du har förstått mina inlägg korrekt i tråden, vilket även det uppskattas!

Själv är jag ju helt utomstående, har aldrig vare sig köpt eller sålt sex. Det är helt främmande för mig och inget jag rent praktiskt är intresserad av. Precis som bergsbestigning, rymdfärder, ubåts-åk är helt främmande för mig och inget jag rent praktiskt är intresserad av. Men ack så Intressant det är att se dokumentärer om ubåtar, bergsbestigning, rymdfärder och prostitution. Eller läsa input från er som jobbar med sådant. I denna tråd är din input dessutom verkligen uppfriskande! Ville bara skriva det.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-07 kl. 16:21.
Citera
2026-08-07, 16:21
Medlem
Citat:
Hon är dock inte man. Och man kan ju fråga sig varför alla hennes sexköpare köper sex om de nu går igång så mycket på "ömsesidighet".

De kan väl gilla båda?
1. Ha en fru som de älskar intimt, ömsesidigt och på djupet med, på bådas villkor. Där kärleken förstärks av liggen och det är genuint.
2. Ha en sexsäljare som de köper en specifik sexuell tjänst av som tillfredsställer tex. En sexuell fantasi som de inte kan/vågar få utlopp för med sin fru. Eller att de gillar spänningen i att gå till "en annan kvinna"/förbjuden frukt i sig är upphetsande. Eller att deras fru inte har samma sexuella aptit som dem och de inte vill ha en älskarinna, nen ändå få ha mer sex ån det de får med frugan.

Att ligga med frugan fyller ju då (förutom en sexuell funktion även) en ömsesidig, själslig, djup funktion. Och är genuin.

Medans sexköpen fyller enbart en sexuell funktion. Även om de förmodligen även får en viss relation till sexsäljaren de återkommer till.

Hade du någonsin haft sex av förälskelse/kärlek och av ömsesidig attraktion. Så hade du förmodligen haft lättare att förstå vad vi skriver till dig.
Citera
2026-08-07, 16:27
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Mm, det är ett starkt bevis för det!

Det är en vanlig fantasi hos kvinnor att sälja sex. Sanningen är att få kan leva på det, man kan prova och säkert hitta en och annan kund, men att vara en "high class" eskort eller hora på bordell är inte lätt. Det är konkurrens som på alla marknader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in