Citat:
Jag upplever att du och andra i tråden inte diskuterat ämnet. Det är en massa snack om kärlek, och att det är moraliskt inkorrekt att köpa sex. Men jag får väl skylla mig själv som underhållit er.
Det är ingen stor förvåning, men det låter ganska annorlunda beroende på vart man diskuterat sånt här. Om du tycker jag verkar tom, så finns det alltid nån som är värre ska du veta.
I övrigt får jag nog tacka för mig. Vi kommer ingen vart med detta.
Det är ingen stor förvåning, men det låter ganska annorlunda beroende på vart man diskuterat sånt här. Om du tycker jag verkar tom, så finns det alltid nån som är värre ska du veta.
I övrigt får jag nog tacka för mig. Vi kommer ingen vart med detta.
Jo, vi har diskuterat ämnet. Vad som är bäst: bordell-sex eller dejting-sex. Framförallt ur en ekonomisk synvinkel. Och jag svarade på denna frågan i mitt första inlägg i tråden. Tror jag det var. Något av de första inläggen iaf.
Ja, jag tycker du verkar tom. Som föredrar bordell-sex. Inte ens att du vill gå till en och samma prostituerade som hennes "stammis", utan du vill ha det så anonymt och opersonligt det bara går. För mig är det ett tecken på tomhet. Där det bara är två kroppar som möts, där den ena kroppen betalar för tjänster som den andra kroppen ska leverera.
Har man djup och innerlighet inom sig, så vill man gärna möta andra med detta djup och innerlighet! Även vid sex. Man vill mötas både fysiskt och själsligt. Få sina orgasmer, samtidigt som man kysser varandra och berättar för varandra hur skönt det är och hur mycket man älskar varandra. Man förenas på Samtliga plan. Man både älskar och kn*ullar, Samtidigt! man får inte nog av varandra, vare sig själsligt eller kroppsligt. Och när första samlaget är slut, så var det bara som ett förspel till rond nummer 2! Och rond 2 är bara förspel till rond 3! Efteråt ligger man och pussas, skrattar, småpratar. Somnar sked. Vaknar upp och kör rond nummer 4! Duschar ihop, kör rond nummer 5 i duschen och rond nummer 6 i hallen!Äter ihop. Och sedan rond nummer 7! Sedan promenad, pratar, skrattar, pussas. Köper mat. Lagar mat ihop, dricker vin, blir lite berusade och kör rond 8, 9 och 10! Tar promenad i skogen och kör rond 11 där! Sedan hem för rond 12, 13 och 14! Så är det vid förälskelse! Man är fan som kaniner som inte får nog av varandra! Man vill bara ha mer av varandra, både själsligt och fysiskt, vill ta hela tiden på varandra. I ett dopamin-rus deluxe! Att du medvetet vill skippa det och hellre ha opersonligt bordell-ligg. Är faktiskt obegripligt för mig. Vilken tomhet.
Och även om dejting-förälskelse-liggen är magiska, så är även liggen man har när genuin och ömsesidig kärlek har uppstått, extremt magiska! Fast på ett annat sätt.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-06 kl. 23:35.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-08-06 kl. 23:35.