2026-08-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jo det var precis vad du frågade. Han sa ju att han inte ville träffa henne mer efter det visade sig att hon var kass i sängen. Planen var alltså inte att hump and dump som du vill få det till.

Hade hon varit bättre i sängen hade han velat träffa henne mer. Men nu var hon inte bra nog och då är det inget fel alls i att dumpa och gå vidare.

Nej, det var inte min fråga. Men jag vet at du har dålig läsförståelse.

Jo, det är jävligt fel att ligga med någon som man vet om är kär i en och som man inte är kär i själv. SÅ gör ,man bara inte. Det är elakt, cyniskt och empatistört.
Citera
2026-08-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Okej.

Och vad försökte hon få ut av mig? Jag vann helt enkelt. Precis som jag brukar göra.

Hon försökte inte få ut någonting av dig. Hon var kär i dig. Och du utnyttjade det för att få sex. Empatistört gjort av dig.
Citera
2026-08-09, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, det var inte min fråga. Men jag vet at du har dålig läsförståelse.

Jo, det är jävligt fel att ligga med någon som man vet om är kär i en och som man inte är kär i själv. SÅ gör ,man bara inte. Det är elakt, cyniskt och empatistört.

Nej inget fel alls i det. Särskilt inte om man hade för avsikt att fortsätta träffa henne efteråt. Sen att det visade sig att hon inte höll måttet är ju en annan sak. Men det kunde han ju som sagt inte veta innan.
Citera
2026-08-09, 00:30
Medlem
Citat:
Man ligger inte med någon som man vet är kär i en om man själv inte är kär. Han skulle alltså inte ha legat med henne från första början.

Tar beslut om vad? Han var inte kär. Han ville alltså inte ha henne. Han skulle därmed ha låtit henne vara, eftersom hon var kär i honom.

Hur ska man annars veta om man är sexuellt kompatibla?

Ta beslut om huruvida han vill fortsätta träffa henne. Hade hon presterat bättre i sängen kanske han blivit kär.
Citera
2026-08-09, 00:31
Medlem
Citat:
Nej inget fel alls i det. Särskilt inte om man hade för avsikt att fortsätta träffa henne efteråt. Sen att det visade sig att hon inte höll måttet är ju en annan sak. Men det kunde han ju som sagt inte veta innan.

Jo, det är väldigt fel. Är ena personen kär och man själv inte är det, så har man ett ansvar att ta det varligt med den person som är kär. Det blir en så pass otäck makt-oblans när den ena är kär och den andra inte är det. Under sådana premisser har man helt enkelt inte sex. Det blir ett utnyttjande av den käras känslor.
Citera
2026-08-09, 00:33
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Hon försökte inte få ut någonting av dig. Hon var kär i dig. Och du utnyttjade det för att få sex. Empatistört gjort av dig.
Jag tyckte den här tjejen var helt okej som sagt. Jag var förtjust i henne. Kärlek kan växa fram, brukar man inte säga så?

Precis som när kvinnor hittar en man och det uppstår problem, kan kärleken växa bort. Jag såg en tråd om det idag faktiskt. Ett typexempel:

(FB) Olika livsmål och värderingar
Citera
2026-08-09, 00:33
Medlem
Citat:
Hur ska man annars veta om man är sexuellt kompatibla?

Ta beslut om huruvida han vill fortsätta träffa henne. Hade hon presterat bättre i sängen kanske han blivit kär.

TS har inte förmågan att bli kär. Har du inte fattat detta? Han är en tom människa. Som söker mekaniska kickar. Och får han inte sina mekaniska kickar så förkastar han människor. Så. Han skulle låtit bli att ligga med den där tjejen som var kär i honom. Och skaffat en sexdocka redan då.
Citera
2026-08-09, 00:37
Medlem
Citat:
Jag tyckte den här tjejen var helt okej som sagt. Jag var förtjust i henne. Kärlek kan växa fram, brukar man inte säga så?

Precis som när kvinnor hittar en man och det uppstår problem, kan kärleken växa bort. Jag såg en tråd om det idag faktiskt. Ett typexempel:

(FB) Olika livsmål och värderingar

Du tyckte hon var söt och hade fin kropp. Det är inte att vara "förtjust". Hade du varit "förtjust", så som vi människor som har riktiga känslor kan var i varandra, så hade du velat fortsätta träffa henne och velat lära upp henne sexuellt. Även om första gångens sex var dålig. Så. kasta dig inte med ord du inte vet vad de betyder.

Jo, kärlek kan växa fram. Och kärlek kan nötas bort. Iaf. hos oss människor som känner känslor och inte bara letar mekaniska kickar.
Citera
2026-08-09, 00:42
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du tyckte hon var söt och hade fin kropp. Det är inte att vara "förtjust". Hade du varit "förtjust", så som vi människor som har riktiga känslor kan var i varandra, så hade du velat fortsätta träffa henne och velat lära upp henne sexuellt. Även om första gångens sex var dålig. Så. kasta dig inte med ord du inte vet vad de betyder.

Jo, kärlek kan växa fram. Och kärlek kan nötas bort. Iaf. hos oss människor som känner känslor och inte bara letar mekaniska kickar.
Ja, och till mitt försvar: hon var dum. Så jag tyckte också om hennes personlighet!

Ja kärlek brukar funka så. Det växer fram när det passar, och bort när det inte passar. Så brukar det funka hos "er människor" har jag märkt.
Citera
2026-08-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ja, och till mitt försvar: hon var dum. Så jag tyckte också om hennes personlighet!

Ja kärlek brukar funka så. Det växer fram när det passar, och bort när det inte passar. Så brukar det funka hos "er människor" har jag märkt.

Du tycker om personligheten hos dumma människor?
Finns inget som helst försvar. Man ligger inte med någon som är kär i en om man själv inte är kär tillbaka. Det är empatilöst.
Citera
2026-08-09, 00:46
Medlem
Citat:
Jo, det är väldigt fel. Är ena personen kär och man själv inte är det, så har man ett ansvar att ta det varligt med den person som är kär. Det blir en så pass otäck makt-oblans när den ena är kär och den andra inte är det. Under sådana premisser har man helt enkelt inte sex. Det blir ett utnyttjande av den käras känslor.

Det där är bara någon idiotisk regel du har hittat på. Det är alltid någon som är mer kär än den andra. Vill man inte bli sårad får man själv ta ansvar och undvika att ligga med någon om man inte vet att den personen är kär i en.

Men jag vet att du aldrig tycker att kvinnor ska behöva ta ansvar för någonting. Det är bara män som är ansvariga för allt enligt dig.
Citera
2026-08-09, 00:46
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Du tycker om personligheten hos dumma människor?
Finns inget som helst försvar. Man ligger inte med någon som är kär i en om man själv inte är kär tillbaka. Det är empatilöst.
Ja. 😇🥰

Du kanske är min typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in